Mrpusten Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Patetisk å skylde på dommerhjelp, rett og slett Så du kampen? Så du hvordan Robben ble behandla? Men du fikk vel også med deg at Torres fikk litt juling også? Og når dere sier liverpool vant cl 05 pga dommerhjelp så begynner jeg å tvile enda mer på dere.. edit : robben? Endret 25. februar 2009 av Mrpusten Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og seriøst, det var onside, og det var IKKE vanskelig å se. Det er rett og slett et greit mål, og blir annulert. Og pga. det og en liten idiotisk moment av Heinze, er Liverpool 99% videre og Real ute. Bare et lag som PRØVDE å spille fotball i kveld på banen, selvom de ikke var så gode heller. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Patetisk å skylde på dommerhjelp, rett og slett Så du kampen? Så du hvordan Robben ble behandla? Men du fikk vel også med deg at Torres fikk litt juling også? Og når dere sier liverpool vant cl 05 pga dommerhjelp så begynner jeg å tvile enda mer på dere.. edit : robben? Del Piero med feilaktig annulert mål i kvarten. Ballen var ikke inne i semien og Gerrard filma seg til straffe i finalen. Hva vil du kalle det? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Patetisk å skylde på dommerhjelp, rett og slett Så du kampen? Så du hvordan Robben ble behandla? Men du fikk vel også med deg at Torres fikk litt juling også? Og når dere sier liverpool vant cl 05 pga dommerhjelp så begynner jeg å tvile enda mer på dere.. edit : robben? Del Piero med feilaktig annulert mål i kvarten. Ballen var ikke inne i semien og Gerrard filma seg til straffe i finalen. Hva vil du kalle det? Var det ikke at Liverpool scorte et av målene mot Olympiakos når de måtte vinne 3-1 og vant 3-1; etter en takling som burde vært frispark av en eller annen Liverpool spiller? Endret 25. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) ZzzZzZ. Fakkts: Liverpool klarte å vinne i borteoppgjøret, Manu klarte det ikke. Nice! Endret 25. februar 2009 av kloffsk Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og når dere sier liverpool vant cl 05 pga dommerhjelp så begynner jeg å tvile enda mer på dere.. Et mål som aldri var inne i semifinalen. Gerrard filmer seg til straffe i finalen. (Hypocrite). Fjoråret var enda verre. Torres faller 3 m etter han blir felt av Matrix. Han får sitt andre gule og må ut. Dette fører til at Liverpool putter to på slutten. Arsenal snytt for soleklar straffe på Emirates i kvartfinalen. Liverpool får tvilsom straffe tildelt (Husker ikke om den var på Emirates eller Anfield, eller om de fikk to tvilsomme straffer tildelt i begge kampene). Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 ZzzZzZ. Fakkts: Liverpool klarte å vinne i borteoppgjøret, Manu klarte det ikke. Nice! Kos deg med den du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hadde lista til NightKeeper vært om United ville jeg vært flau, og prøvd å unngå titlene så langt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og når dere sier liverpool vant cl 05 pga dommerhjelp så begynner jeg å tvile enda mer på dere.. Et mål som aldri var inne i semifinalen. Gerrard filmer seg til straffe i finalen. (Hypocrite). Fjoråret var enda verre. Torres faller 3 m etter han blir felt av Matrix. Han får sitt andre gule og må ut. Dette fører til at Liverpool putter to på slutten. Arsenal snytt for soleklar straffe på Emirates i kvartfinalen. Liverpool får tvilsom straffe tildelt (Husker ikke om den var på Emirates eller Anfield, eller om de fikk to tvilsomme straffer tildelt i begge kampene). Tvilsomme straffen var på Anfield, og det var vel 5+ min igjen, og det sto 2-2 og Arsenal hadde gått videre på bortemål. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 ZzzZzZ. Fakkts: Liverpool klarte å vinne i borteoppgjøret, Manu klarte det ikke. Nice! Kos deg med den du Jeg gjør det. Må ikke glemme 2-1 da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 ZzzZzZ. Fakkts: Liverpool klarte å vinne i borteoppgjøret, Manu klarte det ikke. Nice! Kos deg med den du Jeg gjør det. Må ikke glemme 2-1 da. Klarer ikke glemme det nei. Dumt av oss å gi et mål på egenhånd, også en tabbe som var nesten ferdiglagd og. Dumt, veldig dumt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 ZzzZzZ. Fakkts: Liverpool klarte å vinne i borteoppgjøret, Manu klarte det ikke. Nice! Kos deg med den du Jeg gjør det. Må ikke glemme 2-1 da. Det siste resultatet der var uten dommerhjelp også Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 ZzzZzZ. Fakkts: Liverpool klarte å vinne i borteoppgjøret, Manu klarte det ikke. Nice! Kos deg med den du Jeg gjør det. Må ikke glemme 2-1 da. Det siste resultatet der var uten dommerhjelp også Nå er det ikke spillerene eller fansen sin skyld om en dommer måtte gjøre noe som i ettertid kan vise seg å være noe tvilsomt. Så skjønner ikke hvorfor noen skulle bry seg om det. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Får si som en kamerat og Real-mann tekstet meg: "Det var fortjent. Real spiller ikke fotball!" Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 KopForum i morgen: - United here we come - Verdens beste - KNUSTE og RUNKNULLA real madrid Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Får si som en kamerat og Real-mann tekstet meg: "Det var fortjent. Real spiller ikke fotball!" Er jo ikke rart det hvis de driver og tekster deg midt under kampen. Endret 25. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 KopForum i morgen: - United here we come - Verdens beste - KNUSTE og RUNKNULLA real madrid +: - Rafa er GUD!!!!!!!!!!!!! - Benayoun må bli! - vi vinner cl! Får si som en kamerat og Real-mann tekstet meg: "Det var fortjent. Real spiller ikke fotball!" Er jo ikke rart det hvis de driver og tekster deg midt under kampen. En supporter som sitter hjemme kan vel få lov å tekste meg etter kampen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 åååå. Misforstod. Leste bare Real-mann og trodde du hadde noen foppis venner i Madrid. My bad.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 ZzzZzZ. Fakkts: Liverpool klarte å vinne i borteoppgjøret, Manu klarte det ikke. Nice! Kos deg med den du Jeg gjør det. Må ikke glemme 2-1 da. Det siste resultatet der var uten dommerhjelp også Nå er det ikke spillerene eller fansen sin skyld om en dommer måtte gjøre noe som i ettertid kan vise seg å være noe tvilsomt. Så skjønner ikke hvorfor noen skulle bry seg om det. Skal huske den Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Nå er det ikke spillerene eller fansen sin skyld om en dommer måtte gjøre noe som i ettertid kan vise seg å være noe tvilsomt. Så skjønner ikke hvorfor noen skulle bry seg om det. Haha. Makan til mangel på selvinnsikt og moral. Endret 25. februar 2009 av niko_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå