NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kuyt er typen som løper 17 km hver kamp, har tre ballinnvolveringer, hvor av en går i mål. Beviset på at man ikke trenger å kunne fotball, for å spille fotball. Park er bedre enn Kuyt! Han sa aldri at Kuyt var bedre enn Park Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nei, men jeg syns det Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Der er jeg faktisk uenig, Kuyt har vært bedre enn Park i år, Park svikter på målfarlighet dessverre.. Ja, men han er bedre på alt annet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jepp, Park er faktisk en fantastisk spiler mtp. kortpasninger osv. Bare litt på kreativiteten og målfarlighet som mangler; ellers elsker jeg Park helhjertet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Der er jeg faktisk uenig, Kuyt har vært bedre enn Park i år, Park svikter på målfarlighet dessverre.. Ja, men han er bedre på alt annet. Som arbeidsmotor og avgjørende mål? Må si meg uenig der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kuyt er bedre på å løpe langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kuyt er helt klart en bedre spiller. Han har bare en elendig stil på banen. Park er hakket mer elegant. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kuyt er helt klart en bedre spiller. Han har bare en elendig stil på banen. Park er hakket mer elegant. Jeg hadde kanskje tenkt å diskutere pros og cons av begge, men når du sier "helt klart en bedre spiller" så vet jeg at en slik diskusjon går ingen steder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er selvfølgelig åpen for dine synspunkter. Jeg luftet bare min mening. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Min mening er at Park er den beste på det defensive og har den beste arbeidskapasiteten. Kuyt er bedre offensivt, mest på grunn av at han av og til klarer å få ballen i mål, i motsetning til Park. Som arbeidsmotor og avgjørende mål? Må si meg uenig der. Avgjørende mål er jo en del av målfarlighet. Der bidrar Park nesten aldri, Kuyt scorer av og til så der vinner han klart. Begge er enorme mtp. arbeidsmotor, men jeg synes Park er best her. Han jobber utrettelig, og er en helt ekstremt god førsteforsvarer. Endret 25. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Min mening er at Park er den beste på det defensive og har den beste arbeidskapasiteten. Kyut er bedre offensivt, mest på grunn av at han av og til klarer å få ballen i mål i motsetning til Park. Kuyt er sterkere fysisk og etter min mening ser jeg ikke poenget med å ha en større arbeidskapasitet enn ham. Dessuten så klarer jeg ikke helt se at Park har det. Kuyt er overalt. Kuyt og Park er typiske eksempler på spillere som blir elsket av egne supportere, og undervurdert av andre. Jeg er kanskje for subjektiv til å komme med noe konstruktivt i diskusjonen, men jeg tror at de aller fleste vil være enige med meg i at Kuyt er bedre. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er kanskje for subjektiv til å komme med noe konstruktivt i diskusjonen, men jeg tror at de aller fleste vil være enige med meg i at Kuyt er bedre. Haha. Du tror de fleste andre vil være enig med deg? Du underholder, nok en gang. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Kuyt er muligens bedre som allround-spiller, utelukkende grunnet en viss målfarlighet. Men jeg synes Park er mer ekstrem på de tingene begge disse spillerne er gode på. Jeg ville heller hatt Park på banen i går mot Inter enn Kuyt f.eks. Vanligvis ville jeg ikke hatt Park på banen heller, men i slike kamper er han god som gull. Endret 25. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Jeg er kanskje for subjektiv til å komme med noe konstruktivt i diskusjonen, men jeg tror at de aller fleste vil være enige med meg i at Kuyt er bedre. Haha. Du tror de fleste andre vil være enig med deg? Du underholder, nok en gang. Underholder, understreker og underviser. Edit: Til neste gang: "Haha" er et særdeles dårlig motargument. Endret 25. februar 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Sorry men det der blir for dumt. Kuyt er en spiss som aldri lyktes i den posisjonen, han ble flyttet ned på kanten for å løpe et fullstendig unødvendig maraton hver jævela kamp. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er kanskje for subjektiv til å komme med noe konstruktivt i diskusjonen, men jeg tror at de aller fleste vil være enige med meg i at Kuyt er bedre. Haha. Du tror de fleste andre vil være enig med deg? Du underholder, nok en gang. Underholder, understreker og underviser. Edit: Til neste gang: "Haha" er et særdeles dårlig motargument. Hva får deg til å tro at jeg brukte "Haha" som et argument? Gud bedre. Jeg reagerte på den kommentaren din der du trodde at de fleste ville være enige med deg om at de fleste syntes at Kuyt er bedre. Noe som er et håpløst utsagn. Men dette kommer jo fra samme fyr som argumenterte med "Golden Gloves" for Reina. Ellers, er det stygt av meg å håpe på at Gerrard tar en "Naysmith" på Heinze? Altså, hoppe inn med begge knottene på fyren? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 VDS er verdens beste keeper siden han sikkert vinner GG i år! Ellers, er det stygt av meg å håpe på at Gerrard tar en "Naysmith" på Heinze? Altså, hoppe inn med begge knottene på fyren? Det hadde vært kult, ja. FAEN! Bønna Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Var sikker på Liverpool-avansement, så dette var ikke overraskende. Real Madrid er virkelig et oppskrytt lag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Heinze gir vekk et mål til Liverpool ja. Scouser at heart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Var sikker på Liverpool-avansement, så dette var ikke overraskende. Real Madrid er virkelig et oppskrytt lag. Ja, for faen. Trodde de var gode, men er jo kun et lag som er overvurdert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå