Raste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Enhver spiller må være rask i mine øyne. Men, Berbatov har greid seg ufattelig bra så man har ikke merket så mye hans svake side. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Scholes er da treig som fa'n. Man må ikke være rask. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bra fotball spilles på gress og ikke i dine øyne. Men seff, Berbatov hadde vært bedre fotballspiller om han løp raskere Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvordan vet du at Berba ikke er rask? Det at han er lat på banen sier ikke at han også er treg... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ufattelig treg er vel å overdrive, men helt klart ikke hans sterke side Treg for å være en spiss. Er en spiss nødt til å være hurtig? ... Ikke er Berba treg heller, raskere enn Tevez. Skrev i natt at Berbatov faktisk har en ganske grei fart, noe han bevisste i går, og som han har visst den siste tiden. Gode tilbakevinninger av ballen (Noe Berba er best av spissene i United på f.eks). Og ja; Berbatov er kjappere enn Tevez. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Latias, har du lest hva han har skrevet? Han begrunnet det blant annet med løpeballer han ikke var rask nok til i gårsdagens kamp, noe som stemmer helt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Hvordan vet du at Berba ikke er rask? Det at han er lat på banen sier ikke at han også er treg... Har du ikke sett United kamper og når løpeballer har blitt gitt til han? Det er først og fremst LØPEBALLER som man ikke kan gi til han, det andre er han elegant i. Endret 25. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bra fotball spilles på gress og ikke i dine øyne. Men seff, Berbatov hadde vært bedre fotballspiller om han løp raskere Berbatov trenger egentlig ikke å løpe. Han kan stå stille hele kampen, i en radius på to-tre meter og hælflikke spillere igjenom med sin gudebenådede teknikk Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Bra fotball spilles på gress og ikke i dine øyne. Men seff, Berbatov hadde vært bedre fotballspiller om han løp raskere Berbatov trenger egentlig ikke å løpe. Han kan stå stille hele kampen, i en radius på to-tre meter og hælflikke spillere igjenom med sin gudebenådede teknikk Så så, ikke dra i for mye nå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er jo dødfødt å sende langpasninger opp mot en enslig spiss på Giuseppe Meazza uansett om det er Berbatov, Rooney eller Samuel fuckings Eto'o. Så jeg ser virkelig ikke poenget ditt, langballer er dødfødt. Berba gjorde mye bra i går alene, han er fantastisk feilvendt og rettvendt. Glad vi ikke spilte med f.eks Tevez alene i går. Det hadde ikke blitt et pent syn. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ronald spilte bak han. Ronaldo var litt spiss i går han også, og om Berbatov hadde vært uten Ronaldo tror jeg det hadde endret forestillingen hans. Scholes er da treig som fa'n. Man må ikke være rask. Det er da forskjell å spille sentral midtbane og spille spiss. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Se filmen hos Youtube En sånn spiller trenger ikke løpe så mye. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har heller ikke sagt at løpinga hans er et problem, men farten. Stor forskjell på det, så jeg håper i fremtiden at du begynner å lese innlegg og ikke komme med fantasier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har heller ikke sagt at løpinga hans er et problem, men farten. Stor forskjell på det, så jeg håper i fremtiden at du begynner å lese innlegg og ikke komme med fantasier. Jeg sa da ikke at du sa at løpinga var et problem. Jeg sa bare at en spiller som Berba ikke trenger å løpe mye, og så postet jeg videoer. Stor forskjell på det, så jeg håper i fremtiden at du begynner å lese innlegg og ikke angriper folk som poster videoer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ok, da så. Trodde du svarte på mitt innlegg Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Har heller ikke sagt at løpinga hans er et problem, men farten. Stor forskjell på det, så jeg håper i fremtiden at du begynner å lese innlegg og ikke komme med fantasier. Jeg sa da ikke at du sa at løpinga var et problem. Jeg sa bare at en spiller som Berba ikke trenger å løpe mye, og så postet jeg videoer. Stor forskjell på det, så jeg håper i fremtiden at du begynner å lese innlegg og ikke angriper folk som poster videoer. Dere har jo Park som løper som helten uten å få til noe, og Berba som står stille hele kampen ... og egentlig ikke får du så mye han heller. Endret 25. februar 2009 av kloffsk Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Park får mye til, synd at han er så sugen foran mål. Er jo en utrolig flott spiller å ha i stallen og fantastisk å ha han i de kampene det trengs å ha en sånn arbeidskar. Endret 25. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, Park er deres svar på Kuyt, bare at Kuyt er tidsvis hakket vassere foran mål. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Park er bedre enn Kuyt! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Der er jeg faktisk uenig, Kuyt har vært bedre enn Park i år, Park svikter på målfarlighet dessverre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå