Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ufattelig treg er vel å overdrive, men helt klart ikke hans sterke side :)

Treg for å være en spiss.

Er en spiss nødt til å være hurtig? ...

Ikke er Berba treg heller, raskere enn Tevez.

Skrev i natt at Berbatov faktisk har en ganske grei fart, noe han bevisste i går, og som han har visst den siste tiden. Gode tilbakevinninger av ballen (Noe Berba er best av spissene i United på f.eks).

Og ja; Berbatov er kjappere enn Tevez.

Lenke til kommentar
Hvordan vet du at Berba ikke er rask? Det at han er lat på banen sier ikke at han også er treg...

Har du ikke sett United kamper og når løpeballer har blitt gitt til han?

Det er først og fremst LØPEBALLER som man ikke kan gi til han, det andre er han elegant i.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Bra fotball spilles på gress og ikke i dine øyne. Men seff, Berbatov hadde vært bedre fotballspiller om han løp raskere :)

Berbatov trenger egentlig ikke å løpe. Han kan stå stille hele kampen, i en radius på to-tre meter og hælflikke spillere igjenom med sin gudebenådede teknikk :)

Så så, ikke dra i for mye nå. :p

Lenke til kommentar

Det er jo dødfødt å sende langpasninger opp mot en enslig spiss på Giuseppe Meazza uansett om det er Berbatov, Rooney eller Samuel fuckings Eto'o. Så jeg ser virkelig ikke poenget ditt, langballer er dødfødt. Berba gjorde mye bra i går alene, han er fantastisk feilvendt og rettvendt.

Glad vi ikke spilte med f.eks Tevez alene i går. Det hadde ikke blitt et pent syn.

Lenke til kommentar

Ronald spilte bak han. Ronaldo var litt spiss i går han også, og om Berbatov hadde vært uten Ronaldo tror jeg det hadde endret forestillingen hans.

Scholes er da treig som fa'n. Man ikke være rask.

Det er da forskjell å spille sentral midtbane og spille spiss.

Lenke til kommentar
Har heller ikke sagt at løpinga hans er et problem, men farten. Stor forskjell på det, så jeg håper i fremtiden at du begynner å lese innlegg og ikke komme med fantasier.

Jeg sa da ikke at du sa at løpinga var et problem. Jeg sa bare at en spiller som Berba ikke trenger å løpe mye, og så postet jeg videoer. Stor forskjell på det, så jeg håper i fremtiden at du begynner å lese innlegg og ikke angriper folk som poster videoer. :)

Lenke til kommentar
Har heller ikke sagt at løpinga hans er et problem, men farten. Stor forskjell på det, så jeg håper i fremtiden at du begynner å lese innlegg og ikke komme med fantasier.

Jeg sa da ikke at du sa at løpinga var et problem. Jeg sa bare at en spiller som Berba ikke trenger å løpe mye, og så postet jeg videoer. Stor forskjell på det, så jeg håper i fremtiden at du begynner å lese innlegg og ikke angriper folk som poster videoer. :)

Dere har jo Park som løper som helten uten å få til noe, og Berba som står stille hele kampen ... og egentlig ikke får du så mye han heller.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...