Ol'H Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vi fortjener å vinne serien på grunn av vår hardtarbeidende innstilling, vår besluttsomhet og dessuten de mange skadene vi har slitt med denne sesongen, sier Mikel. Hva faen? :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ser at Mikel har fått sin dose med Mourinho propaganda, er det mulig 8541141[/snapback] Mikel + Sun = To onder. Ser han klager på skader, hehe. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) - United har vært heldige med noen av poengene sine denne sesongen. Totalt sett har vi vært det beste laget, håner Mikel. - Vi er de verdige mestrene, slår han fast. Veldig lite "verdighet" igjen i Chelsea, IMHO Endret 5. mai 2007 av ibrotha Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 VDS Brown-Rio-Vidic-Heinze Ronaldo Carrick Scholes Giggs Rooney Smith Dette laget skal da kunne slå City. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 noen måte å få sett dagens kamp uten canal+? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) noen måte å få sett dagens kamp uten canal+? 8541432[/snapback] Link til dagens kamp. Må bare laste ned et program som du kan se det på, jeg foretrekker SopCast Edit: Resten av dagens kamper... Endret 5. mai 2007 av Manx Lenke til kommentar
TerjeHaugland Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 VDS Brown-Rio-Vidic-Heinze Ronaldo Carrick Scholes Giggs Rooney Smith Dette laget skal da kunne slå City. 8541427[/snapback] Godt å se Smith på topp. En kriger som alltid gir hundre prosent og dermed får resten av laget med seg. Mangler enda litt på å være en topp spiller, men innsats vil vinne oss denne kampen! Klar for gullet jeg! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Var jo et av de klareste røde kortene jeg har sett så langt i år Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvor er videodømming når man trenger den. Ronaldo sparket i magen mens han lå nede.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Temmelig klart det der ja. Veldig stygt. Lenke til kommentar
agurkmix Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 noen måte å få sett dagens kamp uten canal+? 8541432[/snapback] Link til dagens kamp. Må bare laste ned et program som du kan se det på, jeg foretrekker SopCast Edit: Resten av dagens kamper... 8541459[/snapback] nice.. litt dårlig oppløsing på den sopcast (bare den øverste som funka her), noen av de andre programmene som har høyere oppløsing på kampen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Snip... nice.. litt dårlig oppløsing på den sopcast (bare den øverste som funka her), noen av de andre programmene som har høyere oppløsing på kampen? 8541691[/snapback] Du kan prøve ppstream eller ppmate, jeg har hatt litt problemer med lang lastetid og at de krasjer litt nå og da. Har ingen av de probleme med sopcast laster fort og krasjer aldri og kvaliteten er stort sett den samme som de andre jeg har prøvd... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 noen måte å få sett dagens kamp uten canal+? 8541432[/snapback] Link til dagens kamp. Må bare laste ned et program som du kan se det på, jeg foretrekker SopCast Edit: Resten av dagens kamper... 8541459[/snapback] nice.. litt dårlig oppløsing på den sopcast (bare den øverste som funka her), noen av de andre programmene som har høyere oppløsing på kampen? 8541691[/snapback] prøv den kinesiske kanalen den har bedre oppløsning =) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Der fikk Ronaldo hevnen sin på Ball etter å blitt sparket når han lå nede Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Ball spillerf stygt, og vi kan alle gjennomskue at han har bestemt seg for å ta Ronaldo. - Sparker Ronaldo i magen mens han ligger nede - Slenger seg etter Ronaldo og griper tak i benet hans så han faller - Lager straffe. REVENGE! EDIT: Og nå en stygg takling som faen og han får ikke gult? Ball skulle hatt hvertfall 1 rødt og kanskje 2 gule hittil. Endret 5. mai 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det kommer nok hvis han ikke roer seg etter pause... Moro og lede til pause for en gang skyld også :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jess, nå er vi i ferd med å ta hjem gullet. Og med litt hjelp fra Arsenal i morgen så er dette avgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå