PinguShow Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tror det beste fra Stokke i går må være den fantastiske historien han rota seg bort i om toglinjer og backene til Inter. Noen som husker den? Var vell noke om att dei har vore sponsa av den italienske jernbanen, med to toglinjer langs sidene, og no var det avsporing.. Hugse ikkje bedre enn det, men den var bra Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 JAAAAAAAAAAAAAA!! Jeg har blitt tildelt billetter til Manchester United - Arsenal 16.mai fra supporterklubben! Åh Jule med din glede å barnslige lyst! Jeg skal se Manchester United,på Old Trafford,på bursdagen min Heldiggris, gammel blir du da? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå når vi snakker om komentatorer: fyfaen... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tror du om kampen på OT om 2 uker? Selv tror jeg vi kan ta dem, hvis ikke Jose endrer taktikk i stor grad. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå når vi snakker om komentatorer: fyfaen... RISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Tror det beste fra Stokke i går må være den fantastiske historien han rota seg bort i om toglinjer og backene til Inter. Noen som husker den? Ja, den var utrolig. "Men i dag har han sporet av" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Sorry viss eg fremstår som en helt mongo uten fotball forståelse nå, men hvorfor sier de 8dels finale? Hva skjer med det? Gruppespill osv da? Er eg helt bakfull nå? Er du klar over at kampen var 1/8-delsfinale nå eller? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 RISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :!: RELEASE THE KRAKEN!!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Sorry viss eg fremstår som en helt mongo uten fotball forståelse nå, men hvorfor sier de 8dels finale? Hva skjer med det? Gruppespill osv da? Er eg helt bakfull nå? Er du klar over at kampen var 1/8-delsfinale nå eller? Delvis..men eg vet seriøst ikke hvilken planet eg har vert på under gruppespillet......... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Gruppespillet var ikke verdt det uansett. Kun to seiere av seks mulige, likevel vant vi gruppa. :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og folk som klager på Berbatov tar jeg ikke seriøst. Dere viser null fotballforståelse. Berba var utrolig bra i dag, tatt i betraktning til forutsetningene i en kamp som dette. United var latterlige i andre omgang, mister ballen annenhvert sekund. Med en gang Berba og Ronaldo var på gang, ble det farlig. Selfølgelig er han god, men han er også treg. Du så på en eller to av løpeballene han fikk greide han ikke å ta. Utenom tregheten er han uffatelig god Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Berba er kjapp med ballen i fotene Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Er ikke det jeg sier, er bare ufattelig treg når man gir løpeballer på han. Ellers er han fantastisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ufattelig treg er vel å overdrive, men helt klart ikke hans sterke side Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ikke diss Berba, han er drit god. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ufattelig treg er vel å overdrive, men helt klart ikke hans sterke side Treg for å være en spiss. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ikke ufattelig treg. Jeg fatter det veldig enkelt, faktisk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ufattelig treg er vel å overdrive, men helt klart ikke hans sterke side Treg for å være en spiss. Er en spiss nødt til å være hurtig? ... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ufattelig treg er vel å overdrive, men helt klart ikke hans sterke side Treg for å være en spiss. Er en spiss nødt til å være hurtig? ... Ikke er Berba treg heller, raskere enn Tevez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå