NightKeeper Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Var skeptisk til Berba alene på topp idag, i en kamp som dette, men Fergie vet hva han driver med. Berbatov var tidsvis fantastisk, og gjorde mye ting på egen hånd. Vi fikk også se at han faktisk har en grei fart idag. Eminent teknikk som vanlig, og overblikk av en annen verden. Forbanner Giggs for den sjansen, hva drev han med? Han har fri bane mot mål, og trekker utover? Helt på trynet. Denne var nesten verre enn bommen han hadde i første ekstraomgang i CL-finalen ifjor. Men han var veldig god idag, spesielt i første. Hadde hjertet i halsen ved flere anleninger i andre omgang, som f.eks skuddet til Adriano, og den ballen som gikk forbi alle og rett i kassa på Cambiasso. Før kampen hadde jeg vært fornøyd med 0-0. Dette laget tar vi på Old Trafford, og ikke se bort i fra en ketchup-effekt ala Roma-kampen, dog ikke med så mange mål. Vi er sterke på Old Trafford, og Inter gjorde meg ikke nervøs idag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Var en veldig sterk kamp av oss, som vi burde vunnet. Ganske greit å la Rooney slippe denne kampen, kunne endt med rødt kort hvis det han fikk gult for i dag er faen gult. Jaja, vi fikk en del for oss mtp. dommeren da, selvom de fleste avgjørelsene var jo egentlig helt rette. Mourinho påstår at hvis de "får like mye beskyttelse av dommeren på Old Trafford" så er de i kvartfinalene. Typisk Mourinho, men er jo bare tasty talk før kampen. Det blir en veldig stemningsfullt kveld, og jeg tror vi tar de 2-0/1 med en frisk Scholes på banen sammen med Rooney på topp. Btw, Carrick var helt forbanna syk i dag. Når han har gode kamper, har han faen meg gode kamper. Men jeg syns Berba alene på topp fungerer på en viss måte men ikke akkurat perfekt. Personlig, syns jeg han trenger en spiss på topp sammen med han for at han skal få vise seg frem skikkelig. Men for meg var banens beste Carrick og Evra (som hadde så jævlig kontroll i kveld at det var ekkelt for Inter), med en special mention til Park for første omgangen. Også er jo Giggs like god som tidligere, han er veldig god nå for tiden i 2009. Synd han ikke gjorde bedre med den sjansen han hadde en evighet på ja. EDIT: Glemte å nevne hvor fantastisk Evans var i feltet i dag. Det var klart at han fortsatt haadde skaden, haltet jo gjennom kampen til tider. Men sto fast i feltet og vant nesten alt av hodedueller og Fergie sa etter kampen at Evans er typen som skjønner selv når han kan spille, og Fergie var usikker om Evans var klar nok men Evans hadde så mye lyst å spille kampen at han følte det var nok å klare 90 min. Begynner å like Evans veldig mye, tror han har en stor fremtid i Utd. Fergie har jo også tidligere sagt at han ser Evans som fast på laget om et par år. Endret 25. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Syns Ronaldo skal nevnes før Evra som banens beste i dag, med Carrick som nummer en. Selv om ikke alt klaffet i avslutningsfasen var han involvert i alt vi skapte offensivt og for en gangs skyld traff ikke frisparkene hans muren. Ellers er jeg 110% enig i innleggene til NightKeeper og Niko når det gjelder Berbatov (forsåvidt resten av det de skrev også). Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Sant det, alle hadde egentlig en god kamp. Å dominere Inter på GM er noe for seg selv liksom; hadde vi vunnet denne kampen ville det vært en kamp man hadde husket lenge. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nå har jeg ikke lest alt som er skrevet etter kampen, men her er mine 50øre. Før denne kampen var jeg nesten like nervøs som jeg er foran kamper på Anfield. Har sett Inter i Serie A, å de har sett gode ut. Men tok ca en halv time før jeg innså at jeg ikke hadde vært nervøs for noe som helst? Å var nesten litt skuffet over at dette var det beste Serie A hadde å tilby? De hadde null banespill, vant et par dueller på midtbanen å skapte små overganger. La seg som en sekk poteter foran egen 16, uansett om de var i angrep eller ikke. Var dette den store planen din Jose for å stoppe verdens beste kontringslag som du selv har påstått, å ikke angripe? Briliant taktiker. Andre omgang startet med Inter press, men hva faen? De spilte seg ikke til sjanser, de pumpet ballen frem og hadde høyt press! Slik spiller Liverpool, ikke Inter! Eller jeg trodde hvertfall ikke det. De skaper store sjanser som kommer av en mann, Zlatan. Uten han har de ingenting. Jeg ble rett og slett skuffet på en merkelig måte, har jeg gruet meg til dette? Vi er milevis bedre enn dette, har en mye bedre stall som er kapabel til så mye mer. Nå kan det jo hende Inter slår tilbake på Old Trafford, men jeg så ingen hint til det ikveld. Jeg gleder meg rett og slett til kampen, skal Inter vinne må det være et lykketreff. Eller United må være helt totalt ræv. Hvis dette laget slår oss på Old Trafford så er vi ikke verdig å vinne noe som helst i år. Inter og Josè skuffer meg stort, trodde de var en av utfordrerene i år. JAja jeg vet, hovmod står for fall. Å det bare er en kamp, men dette var uinspirert og dritfotball de vartet opp med på egen hjemmebane. Forøvrig kan "den nye Maldini" gå å legge seg, ble sprunget på ræv av Ronaldo gang etter gang. En gang klarer han å stoppe han siden Christiano snubler i sine egne bein. Å Evans får verbal pryl siden han "taper" en duell mot Adriano, men hele kampen gjennom stanger selveste Zlatan og nevnte Adriano å ikke får et ord av skryt? Fuck dere Fjørtoft og Co. O'shea var dårlig i starten av begge omganger men tok seg jævlig opp, å jeg ville ikke være foruten. Å på Old Trafford har vi Vidic tilbake, så jeg sier bare Bring it josè! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Viasat må ha det dårligste sportspanelet i hele Norge. Sammenlign dette med c+ forresten, er flere verdenshav i forskjell. Det svenske Viasat panelet er egentlig ganske bra. Har ikke viasat på TV så ser OnDemand og da får man svenske kommentatorer og panel. Canal+ sitt norske panel er ikke akkurat noe å skryte av det heller. Hahaha. Sammenligner du Viasat Norge med Fjøra i spissen mot Dag Solheim og co med Kenneth Fredheim, Lars Tjernås og noen ganger Ron Atkinson? Ha deg vekk herifra, fordi dette var helt latterlig skrevet. La meg si det slik: Canal + har det beste fotballpanelet i hele Norge, mens Viasat har det dårligste av det jeg har sett. Tror ikke du har sett mye på Fjørtoft, Sòler og Bergdølmo (når han er med). De driver konkurranse i å si navn feil samt komme med til tider irriterende lite givende analyser. Selvfølgeligheter, vil jeg si. Nådde toppen i dag når de drev og viste replays av Sir Alex tygge tyggegummi... Bør ikke være vanskelig å finne mer interessante ting å snakke om i et slikt gigantoppgjør akkurat... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Mener Viasat har de beste kommentatorene, mens Canal+ har det klart beste panelet, noen andre som har den oppfatningen? Syns flesteparten av Canal+ sine kommentatorer er kjedelig å høre på. Fjørtoft og panelet hans er bare tragisk. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du er inne på noe mer fornuftig, PSV. Skal innrømme at Roar Stokke og Eggen ikke var dårlige i dag. Selv om førstnevnte og Vidar Davidsen har fått litt tyn før når de har kommentert. Grunnet feil på uttale av navn osv, men må innrømme at jeg lo noen ganger av hva paret hadde å tilføre i dag. Spesielt da Eggen skulle skildre hvordan ballen gikk etter Ronaldo skjøt frisparkene sine. Canal Plus slår også Viasat når det kommer til kommentatorer mener jeg, men det er bare hvis du tar utgangspunkt i Kenneth Fredheim som jeg mener er norges helt klart beste. Engasjement, faglig tyngde og dramatikken i det han presenterer fotballkampen er helt der oppe med Sky sine. Det såkalte "ekspertpanelet" til Viasat er bare utrolig fattig vanligvis, likedant latterlig. 'Nough said. Utrolig at sportssjefene i den kanalen ikke har gjort noen grep, er jo liksom ikke som om det er noen få av oss her inne som synes disse gutta gjør en dårlig jobb. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Mener Viasat har de beste kommentatorene, mens Canal+ har det klart beste panelet, noen andre som har den oppfatningen? Syns flesteparten av Canal+ sine kommentatorer er kjedelig å høre på. Fjørtoft og panelet hans er bare tragisk. Canal+ sine vet som oftest hva de prater om. Viasat sine er se&hør kommentatorer som er mer fokusert på enkeltspillere enn hva lagene presterer. De lar sladder og morsomheter prege sendingene. I tillegg vrir de pipa etter vinden, laget som scorer er med ett overlegent det andre å blir presentert som messias. Nei sendingene til Viasat er tragisk, eneste lyspunktet er kanskje at de faktisk er litt jovial og trivlig å ikke så stive som enkelte hos Canal+. Canal+ sine er nok mye bedre Viasats. Selv om Fredheim og co er noen forbanna ABU'ere er de fotballfaglig mye bedre. Å kommenteringen dreier seg om resultater og banespillet i hovedsak, å for meg som selv analyserer kamper mens jeg ser er av mye større interesse enn hvor mange tyggegummier Sir Alex putter i kjeften. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Thor Eggen er Viasats beste kommentator. Ler meg i hjel hver gang Utgangspunktet deres er jo bra, dere må vinne kampen, mens Inter klarer seg med uavgjort, hvis de scorer. Tror dessverre dere klarer det. Er det ei eller to uker til returen? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Thor Eggen er Viasats beste kommentator. Ler meg i hjel hver gang Utgangspunktet deres er jo bra, dere må vinne kampen, mens Inter klarer seg med uavgjort, hvis de scorer. Tror dessverre dere klarer det. Er det ei eller to uker til returen? Thor Eggen?Mr.Pust-og-Pes? Og di klassiske kommentarene "Og han skyyyyyteeeeeeeeeeeeeeer........i mål!!!" Syns han blir litt mye av og til. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 evt en god gammel. TORREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES, evt ROOOOOOOONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 En ting angående kampen igår. Jeg hadde egentlig overbevist meg selv om at vår gode form i CL ifjor,helt og holdent var Queiroz sin fortjeneste pga hans smarte taktikkeri. Etter at tankene og følelsene rundt kampen igår har lagt seg litt,så må jeg nok svelge denne teorien.Ferguson sin taktikk og oppbygging til denne kampen var fantastisk!Jeg tror ikke det var en ting jeg var misfornøyd med,med tanke på hvilket lag vi hadde til disposisjon. In Fergie we trust........Amen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Og di klassiske kommentarene "Og han skyyyyyteeeeeeeeeeeeeeer........i mål!!!"Syns han blir litt mye av og til. Det er jo kjempegøy OG SÅ ER DU GJENOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM! Eller i TdF. Kjører syklistene sykler forbi bar etter bar. Thor Eggen: "Der har jeg vært, der har jeg vært, der har jeg vært" Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 JAAAAAAAAAAAAAA!! Jeg har blitt tildelt billetter til Manchester United - Arsenal 16.mai fra supporterklubben! Åh Jule med din glede å barnslige lyst! Jeg skal se Manchester United,på Old Trafford,på bursdagen min Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 JAAAAAAAAAAAAAA!! Jeg har blitt tildelt billetter til Manchester United - Arsenal 16.mai fra supporterklubben! Åh Jule med din glede å barnslige lyst! Jeg skal se Manchester United,på Old Trafford,på bursdagen min Hehe. det kan vell egentlig ikke bli en bedre bursdag enn og se United vise Arsenal hvorfor de er verdens beste fotball lag Har aldri vært på Old Trafford, men det er sikkert helt fantastisk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ja, apropos Ronaldo. Herjer mot INTER og "suger" ofte i PL? WTF? Ronaldo pleier å gjøre det bra i PL. Han har hatt en god sesong, men den kommer i skyggen av fjorårssesongen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Tror det beste fra Stokke i går må være den fantastiske historien han rota seg bort i om toglinjer og backene til Inter. Noen som husker den? Endret 25. februar 2009 av Points Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 http://no.wikiquote.org/wiki/Roar_Stokke Likte Divard-sitatet. :!: http://no.wikiquote.org/wiki/Erik_Sol%C3%A9r :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Han har ikke sagt mye morsomt hvis det der representativt for det han har sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå