Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ser ikke helt hva folk var så imponerte over Santon for. Ronaldo herja jo ganske bra på sida hans ved et par anledninger. Greit at gutten kun er 18 år, men forestillingen var jo ikke i nærheten av hva f eks Rafael har vist ved flere anledninger i år.

Har du tenkt tanken at Santon også kan ha vist et høyt nivå i tidligere kamper?

Jeg ler. Tror du har innsett hvor dumt det du skrev var innen nå, så jeg orker ikke skrive hvorfor jeg ler. Hvis du ikke skjønner det, svarte en annen på det før meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Pri 1 er jo naturligvis å IKKE slippe inn mål, men om vi skulle få 1-0, bør vi absolutt ikke legge oss bakpå. Satser på samme maktdemostrasjon som Barca i fjor.

Lenke til kommentar

hva er galt me Berbatov sin jobb ?

Løper ikke.

hva er galt me Berbatov sin jobb ?

Syntes han er litt usynelig, han er for træg og får ikke til noe mot Inter sin forsvarspillere..

Jeg klarer ikke ta folk som lirer av seg det der "Berbatov er treig. Berbatov er lat. Berbatov løper lite" greiene. Har dere seriøst ikke en dritt peiling på fotball? Jeg kan strekke meg til at, OK, dette er ikke en typisk kamp Berbatov burde spille. Det burde nok kanskje vært Rooney mot Inter, p.g.a. måten vi spiller på er bedre for Rooney med raske overganger og mye oppbygning langs kantene. Men hey. Berbatov kan stå hvor som helst på banen, med hvem som helst rundt seg og dempe 30 meterspassninger med foten/hodet/brystet anytime. Første feilpassningen hans kom vel når Evra ikke gikk på løpet og han ga en nydelig stikker langs venstrekanten.

Berbatov lekte med samtlige forsvarsspillere og er i en klasse for seg. Den dagen Berbatov tar defensive løp og spretter rundt på banen som en Kuyt eller Macherano taper han stort.

Lenke til kommentar

Giggs var god i dag. Skapte en del, og hadde noen fine pasninger. Han skaper vel begge mulighetene sine selv også om jeg ikke husker feil. Ble ikke mål av de, men kunne fort blitt det. Ble ikke mål av det Ronaldo gjorde i kveld heller, men han var også god.

Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme. Intens kamp. Vi lekte med Inter i første omgang. Giggs driter seg loddrett ut på tidenes sjanse, vi burde ha ledet med to mål. Veldig fornøyd med at vi ikke slipper inn mål i kampen. Evans stor idag, vinner mye dueller. Dette laget skal vi slå på Old Trafford. Veldig kjedelig at vi ikke får mål, men hadde ikke regnet med det.

Kjipt at Zlatan var skadd idag, han kunne tilført Inter mye.... :)

Lenke til kommentar

Og folk som klager på Berbatov tar jeg ikke seriøst. Dere viser null fotballforståelse. Berba var utrolig bra i dag, tatt i betraktning til forutsetningene i en kamp som dette. United var latterlige i andre omgang, mister ballen annenhvert sekund. Med en gang Berba og Ronaldo var på gang, ble det farlig.

Lenke til kommentar
Da var jeg hjemme. Intens kamp. Vi lekte med Inter i første omgang. Giggs driter seg loddrett ut på tidenes sjanse, vi burde ha ledet med to mål. Veldig fornøyd med at vi ikke slipper inn mål i kampen. Evans stor idag, vinner mye dueller. Dette laget skal vi slå på Old Trafford. Veldig kjedelig at vi ikke får mål, men hadde ikke regnet med det.

Kjipt at Zlatan var ikke skadd idag, han tilførte Inter mye.... :)

Rettet

Lenke til kommentar
Og folk som klager på Berbatov tar jeg ikke seriøst. Dere viser null fotballforståelse. Berba var utrolig bra i dag, tatt i betraktning til forutsetningene i en kamp som dette. United var latterlige i andre omgang, mister ballen annenhvert sekund. Med en gang Berba og Ronaldo var på gang, ble det farlig.

Amen. Som jeg prøvde å forklare 3 poster ovenfor også.

Nevertheless, god kamp i dag. Veldig underholdene, men faen så uutholdelig. Så den med 3 LFC-supportere som ikke brøy seg en dritt, mens jeg satt som et nervevrak med huet tredd ned i halsen. Returoppgjøret blir faen meg herlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...