Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Rødt kort for en Interspiller på OT ville vært bra eller hva? Hvor mange gule ble delt ut forresten? Seks. Fire til Inter, to til Fletcher og Rooney. To til Fletcher og Rooney? Meningen var å skrive to ti United, men endte opp med å skrive navnet i stedet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Haha. Driti ut av Stokke nå! :!: Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Synd at vi ikkje klarar å få ballen i mål. Vi har dei største sjansane, og Inter begrensar vel seg til skuddet til Adriano og Cambiasso på bakerste. Ellers har dei lite som er virkelig farlig. Inter er best i andre omgang, men vi er farligare og kampen sett under eit så er vi best, sjølv om at resultatet ikkje er urettferdig. Berre å la vere å sleppe inn mål på OT no, så bør det gå greit. Vi må nok likevel passe oss litt, for Jose vil neppe gi seg utan ein skikkelig kamp. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Viasat må ha det dårligste sportspanelet i hele Norge. Sammenlign dette med c+ forresten, er flere verdenshav i forskjell. Det svenske Viasat panelet er egentlig ganske bra. Har ikke viasat på TV så ser OnDemand og da får man svenske kommentatorer og panel. Canal+ sitt norske panel er ikke akkurat noe å skryte av det heller. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ser ikke helt hva folk var så imponerte over Santon for. Ronaldo herja jo ganske bra på sida hans ved et par anledninger. Greit at gutten kun er 18 år, men forestillingen var jo ikke i nærheten av hva f eks Rafael har vist ved flere anledninger i år. Balotelli gjorde vel stort sett en ting, klippa ned Ronaldo soleklart og vifter han opp etterpå. Kjempesmart. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Ja, apropos Ronaldo. Herjer mot INTER og "suger" ofte i PL? WTF? Endret 24. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Resultatet i seg selv er jo sjefs. Men resultatet i forhold til kampen er jo latterlig. Dette burde united glatt vunnet 1-0 eller 2-0... Men kudos til dommeren. Han var bra. Eneste var kortet til Rooney... Ja, sånn rent bortsett fra at han ikke dømte på Evras viljehands. Endret 24. februar 2009 av kloffsk Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Vi møter Fulham i neste runde av FA-cupen etter at de slo Swansea 2-1 i kveld. Edit: Fulham vant, ikke Swansea. Endret 24. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Doomcock Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, sånn rent bortsett fra at han ikke dømte på Evras viljehands. Evra står med høyre side mot dommeren og handser med venstre arm så det er ikke rart at dommeren ikke ser det. Linjedommer burde derimot ha sett det, og det var et klart frispark. Er litt uenig i at det er viljehands, for meg ser det mer ut som Evra ikke rekker å få ned armen men jeg er vel kanskje inhabil i saken =) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ser ikke helt hva folk var så imponerte over Santon for. Ronaldo herja jo ganske bra på sida hans ved et par anledninger. Greit at gutten kun er 18 år, men forestillingen var jo ikke i nærheten av hva f eks Rafael har vist ved flere anledninger i år. Har du tenkt tanken at Santon også kan ha vist et høyt nivå i tidligere kamper? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Viasat 4 avslutter sendingen med å vise alle de stygge taklingene. Dette var dråpen som fikk glasset til å renne over for min del. Møkkakanal Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ser ikke helt hva folk var så imponerte over Santon for. Ronaldo herja jo ganske bra på sida hans ved et par anledninger. Greit at gutten kun er 18 år, men forestillingen var jo ikke i nærheten av hva f eks Rafael har vist ved flere anledninger i år. Har du tenkt tanken at Santon også kan ha vist et høyt nivå i tidligere kamper? Herregud. Det har han sikkert. Men vi snakker om kveldenskamp, ikke hva han presterer i ligaen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fornøyd med spillet i dag. Vi er noe bedre enn Inter og vi spiller på bortebane, kan ikke forlange så mye mer. Skulle gjerne hatt et mål, men 0-0 borte er absolutt greit. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, apropos Ronaldo. Herjer mot INTER og "suger" ofte i PL? WTF? Kan ikke holde et så fantanstisk nivå hele tiden.. og "suger" er vell et litt sterkt ord ? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Viasat må ha det dårligste sportspanelet i hele Norge. Sammenlign dette med c+ forresten, er flere verdenshav i forskjell. C+ er mye bedre, ja. C+ er faktisk veldig bra, mens viasat stort sett er crap. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, apropos Ronaldo. Herjer mot INTER og "suger" ofte i PL? WTF? Kan ikke holde et så fantanstisk nivå hele tiden.. og "suger" er vell et litt sterkt ord ? Ronaldo gjør det bra til vanlig, han viser bare hvorfor han er verdens beste spiller når man møter gode lag som inter.. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Alt i alt et bra resultat for oss. Utrolig synd at vi ikke presterer å sette gigasjansene våre, og Giggs må ta på seg store deler av skylden når det gjelder den biten. Giggs var usedvanlig svak i dag.. Det er for meg helt uforståelig at Rooney ikke starter en slik kamp, og da han heller ikke kommer inn før helt mot slutten mistet jeg helt tråden. Blir ekstremt viktig å få tilbake Vidicator til returoppgjøret, gleder meg allerede Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Alt i alt et bra resultat for oss. Utrolig synd at vi ikke presterer å sette gigasjansene våre, og Giggs må ta på seg store deler av skylden når det gjelder den biten. Giggs var usedvanlig svak i dag..Det er for meg helt uforståelig at Rooney ikke starter en slik kamp, og da han heller ikke kommer inn før helt mot slutten mistet jeg helt tråden. Blir ekstremt viktig å få tilbake Vidicator til returoppgjøret, gleder meg allerede Han var da ikke så dårlig? Han kom jo til sjanser. Syntest han gjorde en grei jobb. Burde kanskje putta. Men bra resultat da! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Håper vi stiller med O'shea på høyreback hjemme også, enorm defensivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå