Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Faen at vi ikke utnytter dette bedre, med en gang vi får involvert Berba og Ronaldo skikkelig er ikke Inter med i det hele tatt. Å Rooney skulle kommet tidligere slik at han kunne fått effekt, forresten latterlig at han får gult å ikke Cordoba. Cordoba fikk gult, men det var jo helt mot slutten (etter kanskje ti taklinger). Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Bra resultat, men vi gjør for mange småjente feil. Carrick/Ronaldo uniteds beste. Likevel må jeg nok si at Santon imponerte meg:) 'Dette ser bra ut før OT Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Inter burde ikke greie å score på OT. De greide ikke i dag, og på OT har vi jo Vidic og Neville/Brown/Rafael tilbake. Jeg ville ikke vært så sikker på det. Rafael blir nok klar, men de to andre tviler jeg på rekker det. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hva skjer med at de ikke putter? Så mange sjanser! Forventa at hvert fall Giggs greier å holde hodet kaldt. Uansett; bra resultat å ha med seg til OT. Inter burde ikke greie å score på OT. De greide ikke i dag, og på OT har vi jo Vidic og Neville/Brown/Rafael tilbake. Jeg ville ikke vært så sikker på det. Rafael blir nok klar, men de to andre tviler jeg på rekker det. Vidic er klar, det er det desidert viktigste. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Inter burde ikke greie å score på OT. De greide ikke i dag, og på OT har vi jo Vidic og Neville/Brown/Rafael tilbake. Jeg ville ikke vært så sikker på det. Rafael blir nok klar, men de to andre tviler jeg på rekker det. Er derfor jeg bruker "/". En av dem blir nok klar. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Synd dere ikke vant i dag. Det fortjente dere. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Rødt kort for en Interspiller på OT ville vært bra eller hva? Hvor mange gule ble delt ut forresten? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Rødt kort for en Interspiller på OT ville vært bra eller hva? Hvor mange gule ble delt ut forresten? Seks. Fire til Inter, to til Fletcher og Rooney. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Skjønte ikke hvorfor Wazza fikk gult, det var jo fordel av ballen? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Santon var rå. Hvem sa FM ikke var realistisk?^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Skjønte ikke hvorfor Wazza fikk gult, det var jo fordel av ballen? Det var kun dommeren som hadde røyka noe i pausen. Går og legger meg nå. Nynorsk tentamen i morgen. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tragisk panel. Nå snakker de om tyggisspising... :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Santon var rå. Hvem sa FM ikke var realistisk?^^ Mario Balotelli sugde da. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Resultatet i seg selv er jo sjefs. Men resultatet i forhold til kampen er jo latterlig. Dette burde united glatt vunnet 1-0 eller 2-0... Men kudos til dommeren. Han var bra. Eneste var kortet til Rooney... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tragisk panel. Nå snakker de om tyggisspising... :!: Bare synd Sky Sports ikke viser engelske CL-lag på tirsdager. Latterlig dårlig fantasi på de folka! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Santon var rå. Hvem sa FM ikke var realistisk?^^ Mario Balotelli sugde da. Han spilte ikke 15 min engang. Er det rart? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Santon var rå. Hvem sa FM ikke var realistisk?^^ Mario Balotelli sugde da. Ja, han var ikke så god i dag, det betyr at FM suger! eh... Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Rødt kort for en Interspiller på OT ville vært bra eller hva? Hvor mange gule ble delt ut forresten? Seks. Fire til Inter, to til Fletcher og Rooney. To til Fletcher og Rooney? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Viasat må ha det dårligste sportspanelet i hele Norge. Sammenlign dette med c+ forresten, er flere verdenshav i forskjell. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Rødt kort for en Interspiller på OT ville vært bra eller hva? Hvor mange gule ble delt ut forresten? Seks. Fire til Inter, to til Fletcher og Rooney. To til Fletcher og Rooney? Jepp, de ble sent ut begge to? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå