Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er tevez eller rooney på benken? Jeg er ikke fornøyd med berbatov til nå..

Begge er på benken.

Da håper jeg virkelig Rooney kommer ut på banen snart.. tror målet vil komme fort med han på banen sammen med Ronaldo..

EDIT: syntes også giggs kunne ha gitt ballen til berba i det angrepet der.. men var bra forsøk!

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
Fortell meg nå, Sir Alex Ferguson som har spillt så mange år orgentlig som ser stygt på diverse styggheter som skulk av treninger osså videre. Hvorfor ser han ikke ned på filmingen som noen av United spillerne utfører?

Gå og legg deg du. Hvorfor ser ikke han feite kelneren deres at Captain Hypocrite (Divard/Jailard/Bailard) filmer? Ronaldo innrømmer i hvert fall at han filmer. Divard sier også at han hater filming og spillere som Ronaldo og Carvalho, og så gjør han det selv også...

Lenke til kommentar
Fortell meg nå, Sir Alex Ferguson som har spillt så mange år orgentlig som ser stygt på diverse styggheter som skulk av treninger osså videre. Hvorfor ser han ikke ned på filmingen som noen av United spillerne utfører?

Gå og legg deg du. Hvorfor ser ikke han feite kelneren deres at Captain Hypocrite (Divard/Jailard/Bailard) filmer? Ronaldo innrømmer i hvert fall at han filmer. Divard sier også at han hater filming og spillere som Ronaldo og Carvalho, og så gjør han det selv også...

Du har ett poeng Latias, men det skal sies at det har faktisk BaltusBrun også.

Kom an Inter! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...