banansplitt™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er tevez eller rooney på benken? Jeg er ikke fornøyd med berbatov til nå.. Begge er på benken. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er tevez eller rooney på benken? Jeg er ikke fornøyd med berbatov til nå.. Rooney er på benken å drikker Red Bull :!: Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Er tevez eller rooney på benken? Jeg er ikke fornøyd med berbatov til nå.. Begge er på benken. Da håper jeg virkelig Rooney kommer ut på banen snart.. tror målet vil komme fort med han på banen sammen med Ronaldo.. EDIT: syntes også giggs kunne ha gitt ballen til berba i det angrepet der.. men var bra forsøk! Endret 24. februar 2009 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Målfarlige Cruz inn sammen med Balotelli! Fantastisk! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er der man sentrer til Berba ( Som ikke var i offside ) , eller å drar inn en ekstra skuddfinte det giggs så putter du i mål ! Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er tevez eller rooney på benken? Jeg er ikke fornøyd med berbatov til nå.. hva er galt me Berbatov sin jobb ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Rooney varmer opp... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fortell meg nå, Sir Alex Ferguson som har spillt så mange år orgentlig som ser stygt på diverse styggheter som skulk av treninger osså videre. Hvorfor ser han ikke ned på filmingen som noen av United spillerne utfører? Gå og legg deg du. Hvorfor ser ikke han feite kelneren deres at Captain Hypocrite (Divard/Jailard/Bailard) filmer? Ronaldo innrømmer i hvert fall at han filmer. Divard sier også at han hater filming og spillere som Ronaldo og Carvalho, og så gjør han det selv også... Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Må si jeg er imponert av denne Santon. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er tevez eller rooney på benken? Jeg er ikke fornøyd med berbatov til nå.. hva er galt me Berbatov sin jobb ? Løper ikke. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er tevez eller rooney på benken? Jeg er ikke fornøyd med berbatov til nå.. hva er galt me Berbatov sin jobb ? Syntes han er litt usynelig, han er for træg og får ikke til noe mot Inter sin forsvarspillere.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Santon viser lovende takter ja. Tror denne spilleren blir stor om et par år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Santon viser lovende takter ja. Tror denne spilleren blir stor om et par år. Lovende takter? Ronaldo går enkelt forbi han hele tiden. Er bare avslutningene som suger... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Å fy faen for en sjanse! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fortell meg nå, Sir Alex Ferguson som har spillt så mange år orgentlig som ser stygt på diverse styggheter som skulk av treninger osså videre. Hvorfor ser han ikke ned på filmingen som noen av United spillerne utfører? Gå og legg deg du. Hvorfor ser ikke han feite kelneren deres at Captain Hypocrite (Divard/Jailard/Bailard) filmer? Ronaldo innrømmer i hvert fall at han filmer. Divard sier også at han hater filming og spillere som Ronaldo og Carvalho, og så gjør han det selv også... Du har ett poeng Latias, men det skal sies at det har faktisk BaltusBrun også. Kom an Inter! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Få inn Rooney nå da, for faen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ENDELIG! 9,99 km løpt av Park. Ikke verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå