Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fy faen, latterlige spillere. Prøver å skade våre spillere! Lenke til kommentar
master air Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Liker ikke starten av andre omgang. Er ingen grove feilpassninger som i første, men Inter presser vilt mye mer. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Synes nå det er morsomt med litt fysisk fotball jeg da, men kan gå litt vel hardt for seg av og til. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 FY FAEN nå prøver dem seriøst å skade United-spillerne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Se hvor stygt de spiller. Prøver å leke uskyldig. Idioten Maicon. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Og så såå close da! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Park, Giggs og Berba. Hva faen gjør dere??? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tror dette blir 0-0 jeg Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 De glemmer at Ronaldo er så kjapp Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 for en forsjell på nivået av fotball som blir spilt Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fortell meg nå, Sir Alex Ferguson som har spillt så mange år orgentlig som ser stygt på diverse styggheter som skulk av treninger osså videre. Hvorfor ser han ikke ned på filmingen som noen av United spillerne utfører? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Faen er det du vaser om a? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fortell meg nå, Sir Alex Ferguson som har spillt så mange år orgentlig som ser stygt på diverse styggheter som skulk av treninger osså videre. Hvorfor ser han ikke ned på filmingen som noen av United spillerne utfører? Kom deg ut av tråden vår. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fortell meg nå, Sir Alex Ferguson som har spillt så mange år orgentlig som ser stygt på diverse styggheter som skulk av treninger osså videre. Hvorfor ser han ikke ned på filmingen som noen av United spillerne utfører? Tull og tøys. Det forekommer, gjerne da fra Ronaldo, men det er ikke så ofte. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Å hva betyr " orgentlig " ? Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fortell meg nå, Sir Alex Ferguson som har spillt så mange år orgentlig som ser stygt på diverse styggheter som skulk av treninger osså videre. Hvorfor ser han ikke ned på filmingen som noen av United spillerne utfører? Du ser det i dine Liverpool patriot øyne. Det er omtrent det eneste som kan slås ned på United, men Liverpool filmer like mye, bare attt det ikke blir lakt like mye vekt på det ! Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Å hva betyr " orgentlig " ? skikkelig ? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er tevez eller rooney på benken? Jeg er ikke fornøyd med berbatov til nå.. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fortell meg nå, Sir Alex Ferguson som har spillt så mange år orgentlig som ser stygt på diverse styggheter som skulk av treninger osså videre. Hvorfor ser han ikke ned på filmingen som noen av United spillerne utfører? Orgentlig, ja :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå