Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Få på Rooney! Jeg vil ha mål nå! Inter er søppel, kvalitetsforskjell her. Inter skal ha flaks om de får noe ut av denne kampen. Hvem skal ut da? Alle har jo vært gode. Giggs? Har ingenting med hvem som har vært dårlig, jeg vil ha mer offensiv kraft. Det får vi med Rooney eller Tevez. Samt at de jobber bakover. Jeg ville tatt ut Park, satt Giggs sentralt. Kjørt Fletcher på venstre. Men ikke før i det 65minutt om alt står seg. Nei, ikke Park. Han har jo stengt Maicon helt ute. Vært god i duellene, og sånt. Park burde ikke byttes. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Er det mulig å ha så forbaska mye reklame? Nei. Utrolig irriterende med den Ford reklamen hele tiden, lyden på den reklamen er dritt. Fjørtoft! Hahaha, hva faen gjør han som programleder? Greit å si litt feil av og til, men ikke hele tiden. Er helt utrolig. "Giuseppe Metttsa" Fjørtoft virker også så teit! Klysete. Syntest vi leker oss med Inter, kommer alt for lett til. Bare få den viktige goallen. Så er vi som godt som videre. Satt Rooney og drakk Red Bull forresten? Så sånn ut:P. Stemmer det. Sendte sms til kameraten min med en gang jeg så det. Hahaha. Blir nok et fyrverkeri når han kommer inn xD ----- Solèr mener at Inter scorer nå også at United legger seg bakpå. Herregud for et panel. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Solèr mener at Inter scorer nå også at United legger seg bakpå. Herregud for et panel. Uten å ha sett Kampen, så virker det helt standard for inter! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 NYDELIG Adriano :!: Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Flott Inter! Fortsett! Idiotisk å falle der Adriano Endret 24. februar 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Tipper vi får enormt press fra Inter i starten av 2. omg. Stemte ganske bra Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det der var rett og slett latterlig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 PINLIG AV ADRIANO! Hvordan greier kommentatorene å ikke se at det er filming? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 En liten Gamst fra Adriano der. Spiller farlig nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fy faen, ikke ENDA en skade... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Han kunne faen meg prøvd seg på å skade Evra. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fy faen, ikke ENDA en skade... Heldivis ikke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Faen så stygt Inter spiller nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fy faen, ikke ENDA en skade... Heldivis ikke Ser farlig ut når en spiller ligger og ruller rundt slik som Evra gjorde. Heldigvis var det ikke noe big deal. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Faen så stygt Inter spiller nå. Du følger ikke Serie A så nøye? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ser da ofte et par kamper i løpet av helga. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Faen så stygt Inter spiller nå. Du følger ikke Serie A så nøye? Serie A er ikke noe høy prioritet for folk som vil se ekte fotball.. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 nok et gult såg ikke så godt ut for berbatov da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå