Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hva er gale med ''Man U'' Om folk sier Pool, så tar ikke jeg det så tungt.. 8532684[/snapback] ManU er styggedom, en forkortelse av manure. Si ManUtd, eller Man United eller hva dere vil. 8536446[/snapback] derfor jeg sier man u Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg tror det har litt med dialekt å gjøre. Jeg sier som regel United, eller nettopp "emm u" fordi det er slik vi snakker der jeg er fra. Alle kompisene mine som er United-fans gjør det samme. Jeg gir en lang F i hva supporterne selv foretrekker, så klart. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ekte man united fans bruker ikke frasen Man U... Om dem så gjør det så betrakter jeg dem ikke som hardbarka fans. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Den teatralske siden ved Didier Drogba: http://www.youtube.com/watch?v=TZFifXT1N8k Dette er faen meg usmakelig "from behind?!" Din mening.... 8538620[/snapback] Og veldig mange andre seriøse man united fan's sin. Endret 4. mai 2007 av brutti Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Men vis vi vinner imorgen, og chelsea gir bort poeng. Er ikke vi serimestere da? United har 5 poeng mer, og chelsea får uavgjort så blir det 6 poeng pluss at United har bedre målforskjell... Så er det kun 2 kamper igjen etter den kampen imorgen. Er United/vi seriemestere vis Chelsea gir bort poeng? Endret 4. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Men vis vi vinner imorgen, og chelsea gir bort poeng.Er ikke vi serimestere da? United har 5 poeng mer, og chelsea får uavgjort så blir det 6 poeng pluss at United har bedre målforskjell... Så er det kun 2 kamper igjen etter den kampen imorgen. Er United/vi seriemestere vis Chelsea gir bort poeng? 8539202[/snapback] Første del av resonnement ditt er nok riktig. Hvis dere vinner og Chelsea gir bort poeng, da er United seriemestere. Men dere må vinne for at det ikke skal være noen teoretisk sjanse for Chelsea kan ta dere igjen. Spiller begge uavgjort skal det vel mye til for at Chelsea tar dere, men i teorien er det jo fortsatt mulig... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hahaha! Der har vi det herlige dødsfallet til Drogba! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det er han, Lehmann og vår egen Fostervold. Skal sies at Fostervold leder med to små cm på Oscar statueten... Men når man parrer Drogba & Lehmann så blir det passe patetisk for å si det pent... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det er han, Lehmann og vår egen Fostervold. Skal sies at Fostervold leder med to små cm på Oscar statueten... Men når man parrer Drogba & Lehmann så blir det passe patetisk for å si det pent... 8539314[/snapback] Digger den til Molde der.. Enda bedre var det da RBK parodierte den et par kamper etterpå. Lehmann og Drogba er jo en klassiker! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Haha, gjorde de virkelig det der i en kamp? Så nesten innspilt ut. =p Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fostervold spilte ja ( og han fikk gult kort for det i samme slengen) Reprisen helgen etter med Mini og Carew er jo nesten like bra for å si det sånn :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fostervold spilte ja ( og han fikk gult kort for det i samme slengen) Reprisen helgen etter med Mini og Carew er jo nesten like bra for å si det sånn :!: 8539466[/snapback] Jeg synes den var mye fetere jeg Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ekte man united fans bruker ikke frasen Man U... Om dem så gjør det så betrakter jeg dem ikke som hardbarka fans. 8538608[/snapback] Puh... Tull og tøys! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ekte man united fans bruker ikke frasen Man U... Om dem så gjør det så betrakter jeg dem ikke som hardbarka fans. 8538608[/snapback] Helt enig! Shitty idag. VI MÅ VINNE. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Denne definisjonen på "hardbarka ekte fans" begynner å bli mye definert nå Lenke til kommentar
agurkmix Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 1 time til avspark da folkens... noen som vet hvilke kanaler som sender kampen? mulig å se på nett? (har ikke tilgang til canal+ her) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 1 time til avspark da folkens... noen som vet hvilke kanaler som sender kampen? mulig å se på nett? (har ikke tilgang til canal+ her) 8540957[/snapback] 1 time,? Kampen begynner kl 1345 Canal+. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ser at Mikel har fått sin dose med Mourinho propaganda, er det mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå