Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De skal fint få lov til å drepe kampen for min del, 0-0 er et strålende resultat!

Jeg tror likevel du hadde foretrukket seier til oss, men for all del..

Morsomt forresten med Raste sine tanker om hvilke bytter som bør gjøres. Som når han sa Fletcher og Giggs var elendig valg før kampen mot Chelsea :)

Endret av genser
Lenke til kommentar
Håper de sender det laget utpå etter pause.

Nevn sist du kan huske at SAF har gjort et bytte i pausen uten at det er skade e.l. Siste jeg husker må være Richardson i 06/07 sesongen som var så ræva at han gikk ut.

Husker Ronaldo kom inn rett inn når 2.omg startet og scoret 2 mål på 5 min. En heading og en straffescoring scorte han.

Lenke til kommentar
De skal fint få lov til å drepe kampen for min del, 0-0 er et strålende resultat!

Morsomt forresten med Raste sine tanker om hva laguttaket _bør_ være. Som når han sa Fletcher og Giggs var elendig valg før kampen mot Chelsea :)

Laguttaket bør være? Seriøst, har jeg sagt noe om det utenom at jeg håper det laget starter i 2.omg?

Lenke til kommentar

Skremmende å se hvordan ManU kan få et meget godt lag som Interazionale se ut som et andrerangs lag. Inter har tross alt vært ganske så suverene i Serie A i år og de kampene jeg har sett har de spilt meget bra.

Må dessverre innrømme at ManU har klart å plukke dem totalt fra hverandre så langt.

Lenke til kommentar

0-0 er ikke så strålende. Hvis Inter scorer på OT, må vi score ett mål mer. :(

Har du sett det laget og det kampprogrammet vi har hatt? Og skadelisten? Uavgjort borte i CL er knall!

Med alle de sjansene vi har hatt så langt, burde vi ha scoret. Mtp. hvor godt vi har spilt, vil det være litt skuffende med 0-0.

Lenke til kommentar
Få på Rooney! Jeg vil ha mål nå! Inter er søppel, kvalitetsforskjell her. Inter skal ha flaks om de får noe ut av denne kampen.

Hvem skal ut da? Alle har jo vært gode. Giggs?

Bedre svar får du ikke ! :D

godt jobbet Latias :)

Endret av Vix'D^
Lenke til kommentar
Som når han sa Fletcher og Giggs var elendig valg før kampen mot Chelsea :)

Laguttaket bør være? Seriøst, har jeg sagt noe om det utenom at jeg håper det laget starter i 2.omg?

Det jeg mente. Endret orginalteksten.

Sees etter 90 min. Dette blir spennende. Er redd for en helt annen type kamp nå etter pause.

Lenke til kommentar

Morsomt forresten med Raste sine tanker om hva laguttaket _bør_ være. Som når han sa Fletcher og Giggs var elendig valg før kampen mot Chelsea :)

Litt morsomt at du ikke greier å komme med argumenter mot det. Som sagt så hadde jeg mine grunner til lagoppstillinga mot Chelsea, tror flere andre hadde det. Fletcher er konge i di store kampene i CL og er varierende i PL. Giggs er også veldig variende, men har briljert i det siste.

Kan du ikke bare slutte å kommentere mine innlegg btw? Du har spammet meg ned med PM ( for et par uker tilbake) + at du prøver å finne noe negativt mot meg hele tiden.

Lenke til kommentar
Få på Rooney! Jeg vil ha mål nå! Inter er søppel, kvalitetsforskjell her. Inter skal ha flaks om de får noe ut av denne kampen.

Bedre svar får du ikke ! :D

godt jobbet Latias :)

Hva? :dontgetit:

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Har ingenting med hvem som har vært dårlig, jeg vil ha mer offensiv kraft. Det får vi med Rooney eller Tevez. Samt at de jobber bakover. Jeg ville tatt ut Park, satt Giggs sentralt. Kjørt Fletcher på venstre. Men ikke før i det 65minutt om alt står seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...