banansplitt™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 En annen låt, som ikke har noe som helst med United å gjøre i grunn, men for dere som spiller FIFA kommer i godstemninga av denne: Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Du, Corey? Når du sa du kunne få fotballdraktene for 50 lapp og oppover. Hvor finner du de billigste? Har handlet ganske masse fake på Ebay og solgt videre. Har bare fornøyde kunder - 1 da, som trykket bakpå gikk bort:P. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Corey, nice video Fæl dialekt btw Ey! Don't mess with the Rogalandsdialekt. Joda. Verste på jord Østfold-dialekten mye verre. Haugesund også, men Stavanger/Sandnes-dialekt er ikke så ille. On-topic: Gleder meg til kampen i kveld. Endret 24. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Lykke til folkens, får handle litt også stikke opp å se kampen. Snakkas! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Første mann som poster laget vinner! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Pop quiz: Hvilken sang brukes i klippet av Corey? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Herlig sang, Points. Klarer faen meg ikke vente til kampen. Har ikke gledet meg så mye på lenge. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Du, Corey? Når du sa du kunne få fotballdraktene for 50 lapp og oppover. Hvor finner du de billigste? Har handlet ganske masse fake på Ebay og solgt videre. Har bare fornøyde kunder - 1 da, som trykket bakpå gikk bort:P. Di billigste finner du uten tvil på Ebay.En gang fikk jeg 2 drakter fra 95/96 sesongen for ca. 75 kroner på Ebay,strøkne. Du finner fort ut hvem som er seriøse og hvem som ikke er det.Et hint kan jo være å feks gå for eldre drakter.Er sjeldent di lager fake drakter fra 90-tallet den dag idag Snart 1 time igjen til kick off.Sørlands-Chipsen,Colaen og melkerullen er på plass Pop quiz: Hvilken sang brukes i klippet av Corey? Haha :!: Får jeg lov å svare? Endret 24. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Omg, gutter. Rooney på benken. I just don't know, SAF. Endret 24. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Pop quiz: Hvilken sang brukes i klippet av Corey? Haha :!: Får jeg lov å svare? Men det ødelegger jo all moroa... Var du med på å velge sang? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 MUTV: VDS O'Shea Ferdinand Evans Evra Fletcher Carrick Giggs Park Ronaldo Berbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 O'Shea og Evans starter da. Men Wazza, oh my. MUTV: VDS O'Shea Ferdinand Evans Evra Fletcher Carrick Giggs Park Ronaldo Berbatov Jepp, syns det er ganske stygt gjort av Ferguson, selvom det kan funke. Er glad Giggs spiller, uansett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ingen tvil om at SAF satser defensivt i dag! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ingen tvil om at SAF satser defensivt i dag! Ja, men Rooney kan jo bidra der og. Det som frustrerer meg. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Var du med på å velge sang? Nei faktisk ikke.Jeg er faktisk ganske overrasket over låtvalget,med tanke på reporteren ga klart uttrykk for at han overhodet ikke hadde peiling på fotball.Og så fisker han opp denne klassikeren.Respect! Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Pop quiz: Hvilken sang brukes i klippet av Corey? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ingen tvil om at SAF satser defensivt i dag! Ja, men Rooney kan jo bidra der og. Det som frustrerer meg. Tenkte mest på midtbanen, men du har rett når du sier at Rooney også kunne bidra der. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 for en dag.. hadde fri, så har sittet her på sofaen med united drakten på i hele dag.. men nå begynner det og nærme seg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 HAHA JEG VISSTE SAF PRANKA. Det hele var nøye planlagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvorfor spiller ikke Ronaldo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå