tc47 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Corey, CL finalen går på TV'en og det også på Sky Sports når det er lyst ute? Forklar? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Første kampen på veldig lenge som går på TV'en i rommet. Alt som ikke er CL må sees fra stua. Dritt at de også har begynt å sende cupene på Viasat Sport. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Faen, pga. dere føler jeg at jeg må ut og kjøpe noe digg å spise og. Men ja, chips med dip blir det vel, kanskje bestille en pizza også. Helvete, this game better be good. EDIT: Fabio Da Silva is set to get the nod at the back, according to manager Sir Alex Ferguson. "I hope one will be OK, probably O'Shea. But that leaves us with a problem at right-back, probably young Da Silva (will play) -- Holy shit, dette var jeg ikke klar over. Ser jo faen meg ut som Fabio starter da, med Evra og Ferdinand i midtforsvaret og O'Shea på backen. Til meg, ser det ut som Fergie ikke vil teste O'Shea i midtforsvaret rett og slett. Endret 24. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Haha, Corey. Herlig. Fin liten photo-session du hadde der. Ser du hadde på deg en Juve-drakt med Zlatan bakpå. Bevisst? Hehe. Kan vel både bety lykke og uflaks det. Men jeg er overtroisk. Fæl siddis-dialekt btw Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå spilles The Stone Roses på full guffe her. Må spille debutskiva en gang foran hver kamp. Det betyr lykke. Digg for øra er det også. Charlatans funker også. Alt av Madchester funker. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå spilles The Stone Roses på full guffe her. Må spille debutskiva en gang foran hver kamp. Det betyr lykke. Digg for øra er det også. Charlatans funker også. Alt av Madchester funker. Indeed. The Stone Roses er pure Madchester. Spiller jo "This is the One" på Old Trafford foran hver kamp. Joy Division og The Smiths / Morrissey funker det også. United-band det. For guds skyld ikke finn på å spille Oasis. Det er tabu. City-band. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Indeed. The Stone Roses er pure Madchester. Spiller jo "This is the One" på Old Trafford foran hver kamp. Joy Division og The Smiths / Morrissey funker det også. United-band det. For guds skyld ikke finn på å spille Oasis. Det er tabu. City-band. Joy Division er faen meg genious. Oasis har alltid vært et møkkaband. Bortimot det eneste britiske bandet jeg ikke liker. 2 timer til kamp! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Haha ja, den drakten må stinke. Nice video da. Faktisk ikke.Jeg har kjøpt en ny for årets sesong og spiller ikke fotball i den Den jeg brukte der var fra fjoråret.Den lukter litt bais faktisk Corey, CL finalen går på TV'en og det også på Sky Sports når det er lyst ute? Forklar? Joooo,det hadde seg sånn at jeg var på CL-finalen mens min klone var hjemme hos meg og tok seg av intervjuet. Dårlig humor til side,jeg har lastet ned CL-finalen og reporteren ville veldig at jeg skulle "se" en kamp på tv.Kunne ikke forestille meg en kamp som passet bedre enn den da Haha, Corey. Herlig. Fin liten photo-session du hadde der. Ser du hadde på deg en Juve-drakt med Zlatan bakpå. Bevisst? Hehe. Kan vel både bety lykke og uflaks det. Men jeg er overtroisk. Fæl siddis-dialekt btw Ja,fader.En mega-jinx at jeg har brukt Ibra drakten..Hmmm..Jeg håper at den blir jevnet ut siden han faktisk "rykket ned" med Juve.Jeg regner med at det jevner ut jinxen PS:Jeg droppet inneskjerfet denne gangen KUN pga deg Night.Haha :!: Endret 24. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Svar på Sky Sports spørsmålet da. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Fett tv-innslag! Du kan ikke anbefale noen sider å kjøpe drakter fra da? Har selv handlet noen fra Ebay. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Joooo,det hadde seg sånn at jeg var på CL-finalen mens min klone var hjemme hos meg og tok seg av intervjuet. Omg, har du klonet deg selv? Endret 24. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sitter å varmer opp med FM og sang. For dere som har spotify: søk på "Fat Willy" eller "Manchester United" hvis det forige ble for vanskelig å skrive. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Fett tv-innslag! Du kan ikke anbefale noen sider å kjøpe drakter fra da? Har selv handlet noen fra Ebay. Ebay er en av mine favoritter.Du finner ganske mye bra der.Hvis det er ekte da,selvfølgelig.Du ser fort hvis det er en useriøs selger eller ei. Ellers er Kitbag og Subside 2 profesjonelle distributører.Fotballshop.no funker,men di er altfor dyre.Fordelen dems er at di til tider faktisk har drakter som til og med ikke Kitbag og Subside har. TC:sjekk ut edit.Eller sånn me seie på stavangårsk:sjekk ud editen! Omg, har du klonet deg selv? Lååål :!: Endret 24. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Med The Stone Roses - This is the One i bakgrunnen Fantastisk video. Fin oppladning. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Corey, nice video Fæl dialekt btw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Husker jeg har sett den før. Du har xbox, men spiller ikke Fifa!? Har en uggen følelse. Yoga Fire durer i bakgrunnen. Endret 24. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Corey, nice video Fæl dialekt btw Ey! Don't mess with the Rogalandsdialekt. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sitter å varmer opp med FM og sang. For dere som har spotify: søk på "Fat Willy" eller "Manchester United" hvis det forige ble for vanskelig å skrive. Føler jeg kommer i stemning når jeg hører disse sangene! Savner Wayne Rooney sangen. Vet du om flere sånne låter? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Corey, nice video Fæl dialekt btw Ey! Don't mess with the Rogalandsdialekt. Joda. Verste på jord Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Sitter å varmer opp med FM og sang. For dere som har spotify: søk på "Fat Willy" eller "Manchester United" hvis det forige ble for vanskelig å skrive. Føler jeg kommer i stemning når jeg hører disse sangene! Savner Wayne Rooney sangen. Vet du om flere sånne låter? Ikke i album-form, da må du nok på youtube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå