kandinsky Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Og alle er venner og vi lever i harmoni. Har selv lest litt for fort et par ganger Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Fire timer igjen. Fortsatt ingen nytt om John og Jonny? Endret 24. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Les litt over? Jeg sa det var greit. Var ikke personlig Men et forum er for å utrykke sine meinger, så jeg skrev d jeg mente om saken Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jada, jeg er med på den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Snakker såvidt med SAF om dagens kamp her. Morsomme episoder det her Faen så bra Special1 TV er Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kan noen skru klokka litt frem :o ? kan ikke vente til kampen Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dagens kamp kan verte farlig spennande. Håper den offensive delen av laget virkelig viser kva dei er gode for, sånn at litt omrokkeringar i backfireren ikkje blir så merkbart. Det er uansett klart at uansett kva utfallet av fitness-testane til JOS og Evans blir, så er det aldri optimalt å spele med spelarar som er omtrent klare. For å seie at dei er 100% vil vere 100% BS. Gledar meg.. Bortemål og eitmålstap vil vere fantastisk, bortemål og uavgjort vil vere enda bedre, og om vi skulle finne på å vinne, så blir det noko anna som sluttar på -isk... Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ja, det er nå United viser den brede stallen sin for alvor. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Personlig tror jeg vi går på et tap idag, jeg er langt fra trygg når jeg hører om Eckersly eller hva det var, å Nani... skulle vi vinne, blir jeg faktisk overasket. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Eckersley er jo et veldig stort talent og var vel fjorårets beste spelar på reservelaget eller noko sånt. Men han har vore mykje skadd denne sesongen, og sist han var innpå førstelaget hadde han vel berre spelt en kamp for reservane før han fikk førstelagsinnhopp. Det er sjølvsagt klart at det alltid vil vere skummelt å sende ein spelar med så lite erfaring på dette nivået ut mot f.eks Zlatan, men eg trur nok det er andre som blir vurdert før han, så du kan vel enn så lenge vere meir bekymra ang. Nani. Trur forsåvidt vi vil komme til å stille med Ronaldo på ein kant og Park på den andre. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Personlig tror jeg vi går på et tap idag, jeg er langt fra trygg når jeg hører om Eckersly eller hva det var, å Nani... skulle vi vinne, blir jeg faktisk overasket. tap er da ikke så ille så lenge vi skårer ? det er tross alt på borte bane mot Inter. Skulle til å si San Siro men det ble litt feil Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå håper jeg ikke noen så på TV-Aftenbladet :!: Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Må på butikken å handle inn godsaker. Blir vel et par pils, potetgull med dip, en pizza og litt vingummi. Dette blir knall! Tenke på helsa nå Points! Neida, må nok kjøpe meg litt selv. Gleder meg til kamp nå. Noen som vil ta en fifa 09 kamp på ps3 imens? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Haha, jeg smiler fra øre til øre her jeg sitter. Dette er som julaften for en unge. Sitter bare å piner meg gjennom dagen og teller minutter og timer. Noen som tror vi stiller med: VDS O´Shea - Evans - Ferdinand - Evra Ronaldo - Carrick - Fletcher - Park Rooney Berbatov ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Ah, fy faen som jeg gleder meg nå. Men selvfølgelig gruer meg samtidig. Hvor herlig hadde det ikke vært for Fergie å slå Mourinho her? Helt utrolig at CL er tilbake, ALTFOR lenge siden sist. Enig med laget niko, men tror faktisk vi kan se Scholes der inne og selvom han har spilt 2 kamper denne uken. Hmm, vi får bare se. Må si jeg gleder meg nesten like mye til laget vi stiller med er på RedCafe som kampen. Endret 24. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå håper jeg ikke noen så på TV-Aftenbladet :!: Nei hadde jo vært synd å gå glipp av det, så flott at de la det ut på web-tv. http://www.aftenbladet.no/lokalt/article992802.ece Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå håper jeg ikke noen så på TV-Aftenbladet :!: Nei hadde jo vært synd å gå glipp av det, så flott at de la det ut på web-tv. http://www.aftenbladet.no/lokalt/article992802.ece Hahaha, priceless. Lenke til kommentar
Scalii Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Respekt Lenge siden du har vasket drakten din nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Haha ja, den drakten må stinke. Nice video da. Endret 24. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg har som vanlig nervene i orden, det er under kampene, og ikke før, at jeg blir mentalt nervevrak. Det skjer i hver eneste PL-kamp. Trodde jeg holdt på å få slag under West Ham-kampen. Blir taco/tortillas og pils hos noen kompiser idag, blir bra det. Nå spilles The Stone Roses på full guffe her. Må spille debutskiva en gang foran hver kamp. Det betyr lykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå