Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette burde motbevise enkelte påstander fra enkelte personer her inne, om hvor god Ronaldo har vært :D

8534134[/snapback]

Han har blomstret voldsomt ja, og fortjener de prisene han får i år. De som kanskje har slengt ut negative påstander, kan kanskje mene tidligere tider?

Det skal sies at jeg er Chelsea-fan, og ikke kunne fordra Ronaldo, grunnet hans egen lille evne til filming (og ja, han var 10 ganger verre enn Drogba og Robben... der førstnevnte i likhet med Ronaldo iallefall har kommet seg). Jeg har i dag et annet syn på ham. Liker ikke fyren, da han virker som en usympatisk dritt, men som spiller har jeg sansen for ham.

Lenke til kommentar

Tja, den personen jeg sikter til viser til denne sesongens prestasjoner hvertfall, og ikke så mye det han har gjort tidligere, så nei, jeg tror nok ikke helt at det stemmer...

Men jeg skjønner hva du mener og du viser god fotballforståelse når du som Chelsea-supporter sier noe slikt. Han har som du sier, endret seg betraktlig på samtlige områder når det gjelder som fotballspiller! Han er rett og slett ikke til å kjenne igjen sammenlignet med fjorårssesongen i United!

Lenke til kommentar
Dette burde motbevise enkelte påstander fra enkelte personer her inne, om hvor god Ronaldo har vært :D

8534134[/snapback]

Han har blomstret voldsomt ja, og fortjener de prisene han får i år. De som kanskje har slengt ut negative påstander, kan kanskje mene tidligere tider?

Det skal sies at jeg er Chelsea-fan, og ikke kunne fordra Ronaldo, grunnet hans egen lille evne til filming (og ja, han var 10 ganger verre enn Drogba og Robben... der førstnevnte i likhet med Ronaldo iallefall har kommet seg). Jeg har i dag et annet syn på ham. Liker ikke fyren, da han virker som en usympatisk dritt, men som spiller har jeg sansen for ham.

8534218[/snapback]

HAHHHAHAHA TIDENES KOMMENTAR.

Drogba er hakket vassere en alle, til og med teatralske italienere (som har blitt bedre de siste åra.) Drogba innrømmer til og med ovenfor Jeff i skysports at han "diver" Så jo Drogba mot Liverpool f. eks på Onsdag når han faller teatralsk når han får ballen i ansiktet... GG.

Du ser for lite Premier League, nisse.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

8534218[/snapback]

Har Drogba kommet seg når det kommer til filming? Nå er du på ville veier, mannen er jo verre enn noensinne i år. I tillegg filmer aldri Ronaldo med den hensikt og få utvist en annen spiller, noe Drogba/Robben gjør.

Lenke til kommentar

Ronaldo mister ofte balansen på grunn av hans fart når han setter igang, og da trengs det ikke så mye før han mister balansen.

Men Drogba derimot, en ufyselig type, tåler ikke tryne på'n.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ronaldo mister ofte balansen på grunn av hans fart når han setter igang, og da trengs det ikke så mye før han mister balansen.

8535656[/snapback]

Jeg synes en av de største kvalitetene til Ronaldo er at han er så ballsikker i høy fart. Det er ikke mange som kan suse avgårde i samme tempo med ballen klistret til foten. Velfortjent pris, forøvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...