cliffme Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Husker når Liverpool lå under 3-0 mot Milan... You'll never walk alone... Scums always walk alone. Man Utd er ikke god nok for Europa.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hva er gale med ''Man U'' Om folk sier Pool, så tar ikke jeg det så tungt.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Funker helt fint for meg om folk som ikke er United supportere sier mænnnnju. Når United-supportere selv sier det blir det blir jeg litt hissig av meg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Manu er greit for meg også. Limbeck som heller er scum alene enn scouser Endret 3. mai 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Manu er greit for meg også. 8532952[/snapback] Sa jeg at jeg synes det var greit? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ronaldo begynner å samle priser nå Cristiano Ronaldo nok en gang... Men kan noen si meg hvilken pris dette var? Er det Europas beste? Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Cristiano Ronaldo har igjen blitt utropt til "Årets spiller". Denne gang er det Fotballjournalistenes Forening (FWA) som står bak kåringen Kan like gjerne være i Europa som i PL Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Dette burde motbevise enkelte påstander fra enkelte personer her inne, om hvor god Ronaldo har vært Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Dette burde motbevise enkelte påstander fra enkelte personer her inne, om hvor god Ronaldo har vært 8534134[/snapback] Han har blomstret voldsomt ja, og fortjener de prisene han får i år. De som kanskje har slengt ut negative påstander, kan kanskje mene tidligere tider? Det skal sies at jeg er Chelsea-fan, og ikke kunne fordra Ronaldo, grunnet hans egen lille evne til filming (og ja, han var 10 ganger verre enn Drogba og Robben... der førstnevnte i likhet med Ronaldo iallefall har kommet seg). Jeg har i dag et annet syn på ham. Liker ikke fyren, da han virker som en usympatisk dritt, men som spiller har jeg sansen for ham. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Tja, den personen jeg sikter til viser til denne sesongens prestasjoner hvertfall, og ikke så mye det han har gjort tidligere, så nei, jeg tror nok ikke helt at det stemmer... Men jeg skjønner hva du mener og du viser god fotballforståelse når du som Chelsea-supporter sier noe slikt. Han har som du sier, endret seg betraktlig på samtlige områder når det gjelder som fotballspiller! Han er rett og slett ikke til å kjenne igjen sammenlignet med fjorårssesongen i United! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Dette burde motbevise enkelte påstander fra enkelte personer her inne, om hvor god Ronaldo har vært 8534134[/snapback] Han har blomstret voldsomt ja, og fortjener de prisene han får i år. De som kanskje har slengt ut negative påstander, kan kanskje mene tidligere tider? Det skal sies at jeg er Chelsea-fan, og ikke kunne fordra Ronaldo, grunnet hans egen lille evne til filming (og ja, han var 10 ganger verre enn Drogba og Robben... der førstnevnte i likhet med Ronaldo iallefall har kommet seg). Jeg har i dag et annet syn på ham. Liker ikke fyren, da han virker som en usympatisk dritt, men som spiller har jeg sansen for ham. 8534218[/snapback] HAHHHAHAHA TIDENES KOMMENTAR. Drogba er hakket vassere en alle, til og med teatralske italienere (som har blitt bedre de siste åra.) Drogba innrømmer til og med ovenfor Jeff i skysports at han "diver" Så jo Drogba mot Liverpool f. eks på Onsdag når han faller teatralsk når han får ballen i ansiktet... GG. Du ser for lite Premier League, nisse. Endret 4. mai 2007 av brutti Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det skal sies at jeg er Chelsea-fan, og ikke kunne fordra Ronaldo, grunnet hans egen lille evne til filming (og ja, han var 10 ganger verre enn Drogba og Robben... der førstnevnte i likhet med Ronaldo iallefall har kommet seg). Jeg har i dag et annet syn på ham. Liker ikke fyren, da han virker som en usympatisk dritt, men som spiller har jeg sansen for ham. 8534218[/snapback] Har Drogba kommet seg når det kommer til filming? Nå er du på ville veier, mannen er jo verre enn noensinne i år. I tillegg filmer aldri Ronaldo med den hensikt og få utvist en annen spiller, noe Drogba/Robben gjør. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Ronaldo mister ofte balansen på grunn av hans fart når han setter igang, og da trengs det ikke så mye før han mister balansen. Men Drogba derimot, en ufyselig type, tåler ikke tryne på'n. Endret 4. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ronaldo mister ofte balansen på grunn av hans fart når han setter igang, og da trengs det ikke så mye før han mister balansen.8535656[/snapback] Jeg synes en av de største kvalitetene til Ronaldo er at han er så ballsikker i høy fart. Det er ikke mange som kan suse avgårde i samme tempo med ballen klistret til foten. Velfortjent pris, forøvrig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Han er god. Enkelt og greit! Men Drogba, jeg flira da han døde i Liverpool kampen! (Så ut som han ble skutt) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Haha, ja, noen som har video da Drogba dør i Liverpoolkampen? Så ut som han døde som en helt i krig. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Haha, ja, noen som har video da Drogba dør i Liverpoolkampen? Så ut som han døde som en helt i krig. 8536139[/snapback] Pøh, en helt ville ha kjempet til siste slutt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Da fikk vi det bevist! Han er ingen siden han "døde" midt i kampen! :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hva er gale med ''Man U'' Om folk sier Pool, så tar ikke jeg det så tungt.. 8532684[/snapback] ManU er styggedom, en forkortelse av manure. Si ManUtd, eller Man United eller hva dere vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå