Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper ikke vi går med sånne drakter, for det hadde sett stygt ut!

Det var ikke de flottese draktene akkuratt..

Andre forslag :D ?

Så lenge dette er signaler som kommer fra klubben så trenger vi ikke fantasere fram andre forslag?

Man må jo også bruke fakta om at Nike ikke vil lansere en drakt som ser ut som en vaskefille med en V på.

Drakten vil nok være en anelse rødere/vinrødere (jeg fant opp et nytt ord),ganske lik den vi har idag i mønster og stoff,bare med en stor hvit V over brystet.

Denne drakten er totalt annerledes enn alle draktene vi har hatt seneste 20 år,og derfor synes jeg det høres drita kult ut!

Lenke til kommentar
Står jo Away Kit.. Er nok det som er meininga. :)

Men da blir jo hjemme og bortedrakta utrolig like? Skal de ha den blå drakten som en evt 3. drakt i så fall?

Hjemmedrakta blir omvendt, rød med kvit stripe? Ser ikkje heilt problemet...

Mot andre lag som har rødt og hvitt i drakten? Som f. eks Arsenal.

Lenke til kommentar

Hæ? Det blir jo akkurat som nå. Rød hjemmedrakt og hvit bortedrakt. Hvorfor skulle dette være noe problem? Det blir jo som i kveld. Utd spiller vel med røde drakter selv om de ikke er hjemme.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Står jo Away Kit.. Er nok det som er meininga. :)

Men da blir jo hjemme og bortedrakta utrolig like? Skal de ha den blå drakten som en evt 3. drakt i så fall?

Hjemmedrakta blir omvendt, rød med kvit stripe? Ser ikkje heilt problemet...

Det er jo bare en rød stripe på drakten. Spillerne må være dumme om de ikke ser forskjellen på med- og motspillere.

Lenke til kommentar
Ja, svart var herlig.

100% enig!

Den svarte bortedrakta vi hadde ifjor er for meg en av di desidert kuleste draktene vi har hatt noensinne.

Jeg synes det er rart at vi så altfor sjeldent har svarte bortedrakter,med tanke på at svart er vel mer en "djevel-farge" enn blått :thumbup:

Lenke til kommentar
Selv tenkte jeg å påføre meg min helt nye blå bortedrakt med Champions Leauge merke på siden ;) Hvor det står Champions 07/08 ;) Har fått en rød drakt og med Carling Cup Final 2009 på og, men den venter på en hjemmekamp ;)

Den blå drakten er ganske nice.Har akkurat den samme med lange ermer,CL champions på armen og Berba på baksiden (pga hans første mål i United-drakten var mot Ålborg) :thumbup:

Så får du jo en finfin anledning til å bruke Carling Cup drakten,førstkommende søndag :yes:

Lenke til kommentar
Ja, svart var herlig.

100% enig!

Den svarte bortedrakta vi hadde ifjor er for meg en av di desidert kuleste draktene vi har hatt noensinne.

Jeg synes det er rart at vi så altfor sjeldent har svarte bortedrakter,med tanke på at svart er vel mer en "djevel-farge" enn blått :thumbup:

1.drakt Rød med hvit stripe

2.drakt hvit med rød stripe

3.drakt svart med rød stripe da ;p ?

Lenke til kommentar

Hæ? Det blir jo akkurat som nå. Rød hjemmedrakt og hvit bortedrakt. Hvorfor skulle dette være noe problem? Det blir jo som i kveld. Utd spiller vel med røde drakter selv om de ikke er hjemme.

Nei?? Mot Arsenal spiller de med blå drakter.

post-129108-1235485599_thumb.jpg

Lenke til kommentar

post-129108-1235485599_thumb.jpg

Hyiiaaaaa

Karate05-15-15.jpg

Lenke til kommentar
Selv tenkte jeg å påføre meg min helt nye blå bortedrakt med Champions Leauge merke på siden ;) Hvor det står Champions 07/08 ;) Har fått en rød drakt og med Carling Cup Final 2009 på og, men den venter på en hjemmekamp ;)

Den blå drakten er ganske nice.Har akkurat den samme med lange ermer,CL champions på armen og Berba på baksiden (pga hans første mål i United-drakten var mot Ålborg) :thumbup:

Så får du jo en finfin anledning til å bruke Carling Cup drakten,førstkommende søndag :yes:

Wow. Har bestilt den blå drakta langermet med Berbatov bak selv. Vi hadde matcha :) Faens united.no som bruker så lang tid. Får jeg ikke nye røde Vidic-en til 14. Mars blir det haraball.

Helloooo? "Det blir jo som i kveld. Utd spiller med røde drakter selv om de ikke er hjemme." Er fryktelig klar over at vi ikke spiller med røde drakter når vi spiller borte mot et lag med røde drakter. Skjønner fortsatt ikke problemet med å ha en hvit bortedrakt (med rød stripe) og en rød hjemmedrakt (med hvit stripe) på, som det virka som du reagerte på.

Lenke til kommentar

Helloooo? "Det blir jo som i kveld. Utd spiller med røde drakter selv om de ikke er hjemme." Er fryktelig klar over at vi ikke spiller med røde drakter når vi spiller borte mot et lag med røde drakter. Skjønner fortsatt ikke problemet med å ha en hvit bortedrakt (med rød stripe) og en rød hjemmedrakt (med hvit stripe) på, som det virka som du reagerte på.

Jeg klarer heller ikke å se problemet. Viss et lag har røde drakter spiller vi meg hvite.. og viss et lag har hvite drakter spiller vi med røde ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...