Raste Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Må på butikken å handle inn godsaker. Blir vel et par pils, potetgull med dip, en pizza og litt vingummi. Dette blir knall! Må vel bli det samme hos meg, men tar vekk en ting. Dip er ikke noe godt. Så da kjøper jeg heller Freia Påskeegg og noe annet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ble medaljene (eller andre ting han har vunnet med United) også stjålet? Håper ranerne var så "snille", og lot disse tingene være igjen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kald Cola i en syk kropp, så har eg det eg trenger. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 viss vi skal få oss nye drakter igjen, så kan vell vi gå igjennom hvordan vi vil at de nye draktene skal se ut ? Personlig vil jeg beholde baksida av draken, den liker jeg godt. Framsida har jeg egentlig ikke noen idè til. Hva mener dere ? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) http://www.nrksport.no/fotball/meisterligaen/1.6496131 Crap. Blir skeptisk hvis Fletcher starter i dag nå... Fokuset er nok neppe på fotballen... Selvsagt kommer han til å fokusere, og selvsagt må han starte idag. Dette laget vil jeg se idag: VDS Fletch - Rio - Evans - Evra Ron - Carrick - Scholes - Park Roon Berba Regner med at Fergie tenker det samme som meg. Inter vinner ikveld pga. våre skader. Tror ikke Scholes greier tre kamper på en uke. Burde heller starte med Giggs. Giggs - Carrick sentralt på Giuseppe Meazza? Nei takk. EDIT: Leser at O'Shea muligens blir klar. Da kan man i såfall trekke opp Fletcher. Blir en løpssterk midtbane det. Endret 24. februar 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Eller Carrick - Fletcher da, om O'Shea og Evans blir klare. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 viss vi skal få oss nye drakter igjen, så kan vell vi gå igjennom hvordan vi vil at de nye draktene skal se ut ? Personlig vil jeg beholde baksida av draken, den liker jeg godt. Framsida har jeg egentlig ikke noen idè til. Hva mener dere ? Godt spørsmål. Det har kommet noen indikasjoner på at MUFC ønsker en slags jubileumsdrakt som vår neste hjemmedrakt. En drakt som hyller Manchester United sitt første ordentlige trofe for 100 år siden. Drakten di brukte da er denne: V'en i denne drakten er planlagt videreført på hjemmedrakten,siden V står for Victory,og Nike sin nye kolleksjon faktisk står for det samme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Håper ikke vi går med sånne drakter, for det hadde sett stygt ut! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Vet dere noe om de blir klare eller? Tipper det er spill for galleriet og at begge starter Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hadde vi brukt nøyaktig samme drakter hadde det sett megatøft ut! Draktene vi brukte når vi "hyllet" ofrene i München-ulykken syns jeg var ekstremt kule. Men om det blir en sånn type drakt blir det nok i modernisert versjon. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Håper ikke vi går med sånne drakter, for det hadde sett stygt ut! Det var ikke de flottese draktene akkuratt.. Andre forslag ? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Vet dere noe om de blir klare eller? Tipper det er spill for galleriet og at begge starter Det tror nemlig jeg også. Vi har sett eksempler på dette så enormt mange ganger og alltid når viktige spillere er "tvilsomme", så starter de alltid. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Se filmen hos Youtube Sånn kanskje? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hadde vi brukt nøyaktig samme drakter hadde det sett megatøft ut! Draktene vi brukte når vi "hyllet" ofrene i München-ulykken syns jeg var ekstremt kule. Men om det blir en sånn type drakt blir det nok i modernisert versjon. Ja, de var jo fryktelig kule! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Ville gjerne hatt dem i motsatte farger, rødt der det er hvitt og vice versa. Endret 24. februar 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) De var jo kule, men det blir nok en modernisert versjon. Arsenal sin drakt i 05/06 var jo en modernisert retrodrakt. Edit: Kom en del innlegg i mellom Endret 24. februar 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Se filmen hos Youtube Sånn kanskje? Herlig drakter. Rød er fargen vår, så synes det burde være omvendt (som RePaC også sier). Drakten på filmen burde være bortedrakta. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Står jo Away Kit.. Er nok det som er meininga. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Står jo Away Kit.. Er nok det som er meininga. Men da blir jo hjemme og bortedrakta utrolig like? Skal de ha den blå drakten som en evt 3. drakt i så fall? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Okay, det la jeg ikke merke til. Men hvis det der blir vår bortedrakt, skal jeg være en av de første som kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå