Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Må på butikken å handle inn godsaker. Blir vel et par pils, potetgull med dip, en pizza og litt vingummi. Dette blir knall!

Må vel bli det samme hos meg, men tar vekk en ting. Dip er ikke noe godt. Så da kjøper jeg heller Freia Påskeegg og noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

viss vi skal få oss nye drakter igjen, så kan vell vi gå igjennom hvordan vi vil at de nye draktene skal se ut ?

Personlig vil jeg beholde baksida av draken, den liker jeg godt. Framsida har jeg egentlig ikke noen idè til. Hva mener dere ?

Lenke til kommentar
http://www.nrksport.no/fotball/meisterligaen/1.6496131

Crap. Blir skeptisk hvis Fletcher starter i dag nå... Fokuset er nok neppe på fotballen...

Selvsagt kommer han til å fokusere, og selvsagt må han starte idag.

Dette laget vil jeg se idag:

VDS

Fletch - Rio - Evans - Evra

Ron - Carrick - Scholes - Park

Roon

Berba

Regner med at Fergie tenker det samme som meg. Inter vinner ikveld pga. våre skader.

Tror ikke Scholes greier tre kamper på en uke. Burde heller starte med Giggs.

Giggs - Carrick sentralt på Giuseppe Meazza? Nei takk.

EDIT: Leser at O'Shea muligens blir klar. Da kan man i såfall trekke opp Fletcher. Blir en løpssterk midtbane det.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
viss vi skal få oss nye drakter igjen, så kan vell vi gå igjennom hvordan vi vil at de nye draktene skal se ut ?

Personlig vil jeg beholde baksida av draken, den liker jeg godt. Framsida har jeg egentlig ikke noen idè til. Hva mener dere ?

Godt spørsmål.

Det har kommet noen indikasjoner på at MUFC ønsker en slags jubileumsdrakt som vår neste hjemmedrakt.

En drakt som hyller Manchester United sitt første ordentlige trofe for 100 år siden.

Drakten di brukte da er denne:

mufc-kit1909facup.gif

V'en i denne drakten er planlagt videreført på hjemmedrakten,siden V står for Victory,og Nike sin nye kolleksjon faktisk står for det samme.

Lenke til kommentar
Hadde vi brukt nøyaktig samme drakter hadde det sett megatøft ut! Draktene vi brukte når vi "hyllet" ofrene i München-ulykken syns jeg var ekstremt kule. Men om det blir en sånn type drakt blir det nok i modernisert versjon.

Ja, de var jo fryktelig kule!

349px-Park_Ji-Sung.jpg

:whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...