Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som person er vel Ronaldo den største idioten i fotballens historie. :p

Da har du sett lite fotball isåfall om du mener det.

Nei, det må han ikke. Ronaldo er en av tidenes største idioter som person. Som spiller er han derimot fantastisk.

Du kjenner han? Å spillere som Brown og Savage som takler for å skade er ikke fullt så ille som noen klysete utspill i media? Klovn.

Nei, det er ikke snakk om å kjenne noen her.

Jeg bare påpeker at jeg personlig, synes Ronaldo er en klyse.

Klovn.

Lenke til kommentar
Fletcher er visst den verste. Rooney tror jeg vi trygt kan fjerne fra den lista. Ronaldo får vel muligens plass samt Evra og O'Shea muligens? :p

Og Anderson :D

Haha, tenkte på det!

"The most amazing thing is Paul Scholes, in the morning, when a player goes to have a pee at the side of the training pitch and he fires balls from 40 yards right on top of their head! He’s unbelievable. He got John O’Shea about two weeks ago, right on the shoulder, while he was having a pee. He got Gary Neville right in the head and Neville chased him across the pitch!"

Lenke til kommentar

Heisann, jeg er ny her på forumet. Så tenkte jeg skulle introdusere meg her blant mine medsupportere først :)

Har fulgt United tett siden jeg var 9, det blir da i ca 12 år, da jeg fyller 23 om et par uker.

Med det sagt, så blir det en fantastisk spennende kamp imorgen(idag), bare jævlig med alle skadene. Lurer veldig på hvordan forsvarsfireren blir seende ut.

Men tror allikevel vi kan komme fra GM med et godt resultat. Da jeg anser et ettmålstap, som et godt resultat. Iallefall om vi får et bortemål.

Lenke til kommentar

Er det noen som kan bekrefte den informasjonen her?

Avtalen løper med AIG løper ut i 2010, men AirAsia er på ingen måte alene om å være interesserte. Det indiske forretningskonglomeratet Sahara, er også en akutell kandidat, ifølge nyhetsbyrået AP.

Jeg trodde at denne avtalen løp ut etter inneværende sesong?Hvis dette stemmer betyr jo det at vi vil få nye drakter kommende sesong,og så bytte sponsor etter 1 års bruk.Akkurat det samme som skjedde med den blå bortedrakten når vi gikk fra Vodafone til AIG :hrm:

Lenke til kommentar
Metatarsal ja.

Det er det værste beinet i verden. Var det osm holdt Xabi og Agger ute leenge i fjor. Rooney også om ikke jeg husker feil?

Hehe..Rart du skulle nevne det..Det var faktisk et tv-team hjemme hos meg igår å filmet meg og draktene :p

Men ikke faen om jeg sier hvilken kanal det skal gå på :blush:

Hvilken? :p

Jotun: Det var dosen for april og ;)

Lenke til kommentar

Gebrekkelig film, men uansett moro å lade litt opp til i kveld.

Fra Mancunia:

Cristiano Ronaldo had no problem putting Zlatan Ibrahimovic in his place, after Jose Mourinho claimed his striker was the better player of the two.

Today, Ibrahimovic has claimed he wants to be better than Manchester United’s Wayne Rooney and Dimitar Berbatov, ahead of the Champions League clash tomorrow.

“I am always ambitious and I want to show myself that I am better than Rooney and Berbatov,” said Ibra. “The United strikers are exceptional, but I want to be better than them. Van Basten was my favourite striker and he was my idol when I was young. It’s true that Fabio Capello used to show me videos of Van Basten and I am still learning today. All I want is to score against them and help my team by giving a good contribution.”

Som øverste post sier. Fair enough, I too want to be better than Rooney and Berba.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...