Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det må han ikke. Ronaldo er en av tidenes største idioter som person. Som spiller er han derimot fantastisk.

Så hvis en spiller ikke sier noe om fremtiden sin blir han til en av tidenes største idioter?

Edit: I tillegg til å bli frustrert over å bli taklet hardt/stygt ett par ganger?

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Som person er vel Ronaldo den største idioten i fotballens historie. :p

Da har du sett lite fotball isåfall om du mener det.

Nei, det må han ikke. Ronaldo er en av tidenes største idioter som person. Som spiller er han derimot fantastisk.

Du kjenner han? Å spillere som Brown og Savage som takler for å skade er ikke fullt så ille som noen klysete utspill i media? Klovn.

Lenke til kommentar

Nordmenn generelt sitter i saueflokken sin med nisselua tredd over øra og hater alle som har et snev av selvtillit eller tro på at de kan gjøre det bra. Ronaldo vet hvor god han er og det er ingenting galt i det. Han er en fantastisk fotballspiller som til tider mister hodet etter å ha blitt klipt ned X-antall ganger i løpet av kampen. Han er en klyse, og det gjør Utd til en enda sterkere klubb å ha den typen spillere. Jeg er glad vi har Ronaldo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ronaldo har jo selv uttalt at han fleiper mer enn folk skjønner. Hva er galt i at verdens beste spiller sier at han er verdens beste spiller?

Lenke til kommentar
Folk snakker om Zalatn, folk snakker om Rooney, folk snakker om de store stjernene. Jeg tror nok det blir en mindre stjerne som blir tungen på vektskåla. Som for eksempel ved at O'Shea scorer, viktig å ikke legge alt fokuset på Zlatan og de anntatt beste spillerne.

Nei, Zlatan scorer. Det eneste jeg er redd for er at det blir mer enn ett. PS: Nordmenn må l?re seg at det er lov å si at man er best når man er best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...