Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Er greit at det er tynt bakover, men det er IKKE tynt forover så jeg er mer en troen på at vi putter et mål mot Inter.

Skal ikke se bort i fra at de hiver mye fremover når de ser hvem vi har bakover, men tviler litt på det siden det er et Italiensk lag med "The boring one" som trener...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, men da får dere ikke ett eneste bortemål, og da blir det vanskelig på OT ;)

Og? Vi slår dem klart på OT uansett...

Ey, småen. Det er ikke Rochdale vi møter, men Inter. Et lag som tilfeldigvis leder Serie A og har verdensklassespillere i alle ledd.....

Vi leder PL, og har verdensklassespillere i flere posisjoner. Overdrev litt da jeg skrev at vi vinner klart på OT, men hvis forsvaret vårt er skadefri før hjemmekampen, tror jeg Inter skal få slite. Slipper vi kun inn ett mål i morgen, burde vi greie å score det ene målet på hjemmebane uten å slippe inn.

Lenke til kommentar
De eneste to spillerne som jeg tror kan ryste Internazionale på deres eget gress, The San Siro, i morra er Cristiano Ronaldo og Wayne Rooney. Våre to beste spillere. Håper vi får et resultat i motebyen :)

Naaa.. ikke helt enig. Vi har mange andre som kan gjøre en god jobb og er mulige skåringskanidater. Å i tilleg spilles ikke kampen på San Siro. Den går på Giuseppe Meazza :D

Endret av Alastor
Bruk signaturen din.
Lenke til kommentar
Metatarsal ja.

Som er da et brudd i foten.

Det har jeg da aldri sagt noe imot.

Morsomt å lese KopForum. Virker som de bare blir mer og mer positive for hver gang de taper enda mer terreng til United. :roll:

Nei, men siden du nevnte metatarsal så tenkte jeg bare å nevne at det er brudd i foten :)

Lenke til kommentar
Å i tilleg spilles ikke kampen på San Siro. Den går på Giuseppe Meazza :D

Det er jo da sagt før her i dag, og er igrunn bare teit...

Det kan hende, jeg bare svarte han. Og i tilleg så får jeg ikke med alt som står på dette forumet ;)

Endret av Alastor
Bruk signaturen din.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...