Manx Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er greit at det er tynt bakover, men det er IKKE tynt forover så jeg er mer en troen på at vi putter et mål mot Inter. Skal ikke se bort i fra at de hiver mye fremover når de ser hvem vi har bakover, men tviler litt på det siden det er et Italiensk lag med "The boring one" som trener... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jo, men da får dere ikke ett eneste bortemål, og da blir det vanskelig på OT Og? Vi slår dem klart på OT uansett... Ey, småen. Det er ikke Rochdale vi møter, men Inter. Et lag som tilfeldigvis leder Serie A og har verdensklassespillere i alle ledd..... Vi leder PL, og har verdensklassespillere i flere posisjoner. Overdrev litt da jeg skrev at vi vinner klart på OT, men hvis forsvaret vårt er skadefri før hjemmekampen, tror jeg Inter skal få slite. Slipper vi kun inn ett mål i morgen, burde vi greie å score det ene målet på hjemmebane uten å slippe inn. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ryktes at Brown har fått brudd i foten og er ute i 4-6 uker. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Metatarsal ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Vi har hatt så mange skader, men kan ikke tenke meg om VDS, Vidic, Ronaldo og/eller Berbatov hadde vært ute. DA hadde vi virkelig slitt... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Metatarsal ja. Som er da et brudd i foten. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Metatarsal ja. Som er da et brudd i foten. Det har jeg da aldri sagt noe imot. Morsomt å lese KopForum. Virker som de bare blir mer og mer positive for hver gang de taper enda mer terreng til United. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 De eneste to spillerne som jeg tror kan ryste Internazionale på deres eget gress, The San Siro, i morra er Cristiano Ronaldo og Wayne Rooney. Våre to beste spillere. Håper vi får et resultat i motebyen Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) De eneste to spillerne som jeg tror kan ryste Internazionale på deres eget gress, The San Siro, i morra er Cristiano Ronaldo og Wayne Rooney. Våre to beste spillere. Håper vi får et resultat i motebyen Naaa.. ikke helt enig. Vi har mange andre som kan gjøre en god jobb og er mulige skåringskanidater. Å i tilleg spilles ikke kampen på San Siro. Den går på Giuseppe Meazza Endret 23. februar 2009 av Alastor Bruk signaturen din. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Å i tilleg spilles ikke kampen på San Siro. Den går på Giuseppe Meazza Det er jo da sagt før her i dag, og er igrunn bare teit... Berbatov er da virkelig en spiller som kan avgjøre for oss.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er fornøyd med 1-0 tap, JÆVLI fornøyd med 2-1 tap eller uavgjort. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er fornøyd med 1-0 tap, JÆVLI fornøyd med 2-1 tap eller uavgjort. Uavgjort kan jeg leve med, så lenge det ikke blir 0-0 da er det fordel Inter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Metatarsal ja. Som er da et brudd i foten. Det har jeg da aldri sagt noe imot. Morsomt å lese KopForum. Virker som de bare blir mer og mer positive for hver gang de taper enda mer terreng til United. Nei, men siden du nevnte metatarsal så tenkte jeg bare å nevne at det er brudd i foten Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tipper det blir 1-1. Inter scorer tidlig i første omgang, mens vi scorer midt i andre omgang. Ron scorer for oss. Lenke til kommentar
Vix'D^ Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Å i tilleg spilles ikke kampen på San Siro. Den går på Giuseppe Meazza Det er jo da sagt før her i dag, og er igrunn bare teit... Det kan hende, jeg bare svarte han. Og i tilleg så får jeg ikke med alt som står på dette forumet Endret 23. februar 2009 av Alastor Bruk signaturen din. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det bør du begynne med. Er ikke ETT innlegg som ikke er fornuftig med en dypere mening. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11945_4964791,00.html "The options are: panic. I think I can play Dimitar (Berbatov) as sweeper," joked Ferguson at his pre-match press conference. Haha, Fergie er morsom!!! :!: Innlegg 6000. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) "oppsummering" av kampen lørdag. Utrolig rævva oppsummering. Viser jo ingenting utenom målene. Endret 23. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Fint frispark av Ronaldo da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 http://www.skysports.com/story/0,19528,11945_4964791,00.html "The options are: panic. I think I can play Dimitar (Berbatov) as sweeper," joked Ferguson at his pre-match press conference. Haha, Fergie er morsom!!! :!: Haha, den var fin :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå