Jotun Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Begynner å forstå hvorfor han kalles "the special one" Burde kanskje bli kalt "the strange one" "- Jeg har aldri hatt en manager som mens jeg står i dusjen og vasker ballene mine, forteller meg at jeg er den beste spilleren i verden. Han gjorde det. Jeg vil aldri glemme det." Endret 23. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Begynner å forstå hvorfor han kalles "the special one" Burde kanskje bli kalt "the strange one" "- Jeg har aldri hatt en manager som mens jeg står i dusjen og vasker ballene mine, forteller meg at jeg er den beste spilleren i verden. Han gjorde det. Jeg vil aldri glemme det." Hvem sa han det til? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Les linken. Det er Lampard som sier det om The Special One.... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Faen at Brown er ute, å Evans må bare dopes opp før han sendes ut. Men jeg frykter Zlatan, faen som jeg frykter han. Sjelden jeg har vært så nervøs foran første kamp i sluttspillet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 http://www.guardian.co.uk/football/2009/fe...nchester-united Hva skjer om verken O'Shea eller Evans blir klar? Da vil jeg se et slikt forsvar: Fletcher - Ferdinand - Carrick - Evra Vil ikke se Fabio eller Eckersley. Satser heller på rutine med Fletcher og Carrick. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Utrolig, da var Rafael også ute. Wild. 2-0 til Inter i morgen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Skadesituasjonen blir bare verre og verre. Kan neste vedde på at vi får flere skader i morgen... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Minner meg om Ac milan kampen. Faen å. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det var da faen som vi fikk skader da!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Siste tap i CL: Milan på San Siro Blir kanskje et nytt tap der i morgen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Siste tap i CL: Milan på San Siro Blir kanskje et nytt tap der i morgen. Jepp, virker som samme situasjonen. Det er alltid en eller annen grunn til at en klubb aldri vinner CL to år på rad. Vi får den vanskeligste kampen mulig etter kanskje Barcelona også får vi en HELT unødvendig og feilaktig karantene på beste midtstopperen våres, også er bare 4-5 andre spillere som kunne spilt dere ute og. Too bad. Endret 23. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 I morgen må angrep være det beste forsvar.. Tviler på at det funker, men. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Akkurat nå hadde jeg tatt en ettmålsseier til Inter. Vi skal slite med så mange skader. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hadde sikkert tatt det jeg og. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Evans må bare dopes opp før han sendes ut. Seriøst? Akkurat nå hadde jeg tatt en ettmålsseier til Inter. Vi skal slite med så mange skader. Tilogmed en 1-0-seier? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Akkurat nå hadde jeg tatt en ettmålsseier til Inter. Vi skal slite med så mange skader. Tilogmed en 1-0-seier? Går ikke 1-0 under kategorien "ettmålsseier", jaktgutt? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jo, men da får dere ikke ett eneste bortemål, og da blir det vanskelig på OT Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jo, men da får dere ikke ett eneste bortemål, og da blir det vanskelig på OT Og? Vi slår dem klart på OT uansett... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jo, men da får dere ikke ett eneste bortemål, og da blir det vanskelig på OT Og? Vi slår dem klart på OT uansett... Ey, småen. Det er ikke Rochdale vi møter, men Inter. Et lag som tilfeldigvis leder Serie A og har verdensklassespillere i alle ledd..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå