Sameboe Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vi tar Inter, og det med Gamst er bare teit! Jaja, slik er fotballen Innlegg 3000 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du måtte ta det i denne tråden, Sameboe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du måtte ta det i denne tråden, Sameboe Nødt til det vet du ^^, Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Når det gjelder Inter har de en god del med klassespillere. Zlatan, Mancini, Cambiasso. What? Han har floppet i Inter Ja, kanskje jeg tok en liten feil der da. Men han har da scoret og gjort noen bra kamper. Men vi kan bytte ut han med Stankovic! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Går vi for uavgjort kan vi godt stille med Tevez sammen med Rooney. Da får vi masse løpskraft. Sett inn Fletcher og Park så er vi klare for å sloss. Går vi for å slå dem så bør vi stille med Berbatov. Han er en rolig spiller, men han har elegansen til å lure forsvaret og skape større sjangser. Blir spennende å se hvem som stiller i forsvaret. Vi har bare Rafael som klar høyreback også og dette er ikke kampen for han. Om vi ikke binder han i et 30 meter langt tau og fester det i målstolpene. Endret 22. februar 2009 av Limberbatov Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vi har bare Rafael som klar høyreback også og dette er ikke kampen for han. Om vi ikke binder han i et 30 meter langt tau og fester det i målstolpene. Kunne funket:P ! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Blir spennende å se hvem som stiller i forsvaret. Vi har bare Rafael som klar høyreback også og dette er ikke kampen for han. Om vi ikke binder han i et 30 meter langt tau og fester det i målstolpene. Bwahahaha. Sett en sånn strømgreie på han som gir han hissig strøm om han løper over midtstreken. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Berbatov er forresten den av spissene våre som vinner ballen mest. (Var iallefall i følge US/statistikk) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Spekuleres på RedCafe at kanskje Carrick blir flyttet tilbake hvis begge Sheasy og Evans er ute. Da hadde vi hatt et problem i forsvar og midtbane, håper ikke det skjer altså. Hadde vel vært noe slikt: Rafael - Rio - Carrick () - Evra Park - Fletcher - Giggs/Scholes - Ronaldo Rooney - Tevez/Berba Endret 23. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Chester er på lån så hvis Evans, O'Shea og co er ute er nok Carrick som stopper det beste (og eneste) valget vi har. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Oh shit, er han på lån og? Da er det jo faktisk det eneste valget, ja, i verste tilfelle. Tror jeg må si at jeg hadde tatt 0-0 right about now. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) En annen mulighet er jo å hive Evra inn i midten og Fabio/Giggs/Fletcher på venstre, noe som kanskje hadde vært enda bedre. Men Evans blir sikkert klar uansett får vi håpe. Edit: Den siste setningen ble litt rar så les den sakte. Endret 23. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja, men da mister vi mye av Evra sine sterke punkter på "vingen" med Ronaldo offensivt, også er han ikke høy nok i midtforsvaret. Heller Carrick bak hvis alle skadene står, spør du meg. Når det er sagt, så ja, jeg er ganske sikker på at Evans eller O'Shea blir klare. Noen andre som ser på Oscars? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Såvidt jeg har fått med meg,så er Brown klar til kampen mot Inter.Burde ikke han da være aktuell for midtstopperplassen,istedenfor Carrick som folk her nevner... Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Såvidt jeg har fått med meg,så er Brown klar til kampen mot Inter.Burde ikke han da være aktuell for midtstopperplassen,istedenfor Carrick som folk her nevner... Spørs på formen da. Ellers burde han hoppe rett inn i 1.elveren. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tydeligvis var min Brown teori skivebom,med tanke på at dette var troppen som satte seg på flyet til Milan idag: Goalkeepers: Van der Sar, Foster, Kuszczak. Defenders: Ferdinand, Evra, O'Shea, Evans, Fabio, Eckersley. Midfielders: Giggs, Park, Carrick, Nani, Scholes, Possebon, Gibson, Fletcher, Ronaldo. Forwards: Rooney, Berbatov, Tevez, Welbeck. Ser for meg en oppstilling på 4-5-1 mot Inter: VDS O'Shea-Ferdinand-Evans-Evra Fletcher-Carrick Park-Scholes-Ronaldo Rooney Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Rafael ikke i troppen? Det forsvaret der ser ikke halvgalt ut, alt avhenger vel av at oshea er frisk og rask, og evans. United spiller aldri 4-4-2 eller 4-5-1, vi spiller med 4 backer, 2 av de svært offensive, 2 defensive midtbaner og resten bare løper rundt på kryss og tvers... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Rafael ikke i troppen? Det forsvaret der ser ikke halvgalt ut, alt avhenger vel av at oshea er frisk og rask, og evans. United spiller aldri 4-4-2 eller 4-5-1, vi spiller med 4 backer, 2 av de svært offensive, 2 defensive midtbaner og resten bare løper rundt på kryss og tvers... Vi spilte vel 4-5-1 borte mot Barca og hadde en veldig lik oppstilling mot Roma borte? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva som står i lagoppstillingen er en ting, hva vi faktisk spiller er noe annet . Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er det bare meg som hører likheten mellom ordene "Fakkt" å "Facked" når Benitez snakker?Syntes dette var litt morsomt når jeg så på Special 1 TV igår. "I have turned down the recent contract offer from Liverpool..This means im facked." Det var ganske morsomt klokken 2 inatt..måtte bare legge det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå