Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går vi for uavgjort kan vi godt stille med Tevez sammen med Rooney. Da får vi masse løpskraft. Sett inn Fletcher og Park så er vi klare for å sloss.

Går vi for å slå dem så bør vi stille med Berbatov. Han er en rolig spiller, men han har elegansen til å lure forsvaret og skape større sjangser.

Blir spennende å se hvem som stiller i forsvaret. Vi har bare Rafael som klar høyreback også og dette er ikke kampen for han. Om vi ikke binder han i et 30 meter langt tau og fester det i målstolpene.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Blir spennende å se hvem som stiller i forsvaret. Vi har bare Rafael som klar høyreback også og dette er ikke kampen for han. Om vi ikke binder han i et 30 meter langt tau og fester det i målstolpene.

Bwahahaha. Sett en sånn strømgreie på han som gir han hissig strøm om han løper over midtstreken.

Lenke til kommentar

Spekuleres på RedCafe at kanskje Carrick blir flyttet tilbake hvis begge Sheasy og Evans er ute. Da hadde vi hatt et problem i forsvar og midtbane, håper ikke det skjer altså. Hadde vel vært noe slikt:

Rafael - Rio - Carrick (:p) - Evra

Park - Fletcher - Giggs/Scholes - Ronaldo

Rooney - Tevez/Berba

Endret av tc47
Lenke til kommentar

En annen mulighet er jo å hive Evra inn i midten og Fabio/Giggs/Fletcher på venstre, noe som kanskje hadde vært enda bedre. Men Evans blir sikkert klar uansett får vi håpe.

Edit: Den siste setningen ble litt rar så les den sakte.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Ja, men da mister vi mye av Evra sine sterke punkter på "vingen" med Ronaldo offensivt, også er han ikke høy nok i midtforsvaret. Heller Carrick bak hvis alle skadene står, spør du meg. Når det er sagt, så ja, jeg er ganske sikker på at Evans eller O'Shea blir klare.

Noen andre som ser på Oscars? :D

Lenke til kommentar

Tydeligvis var min Brown teori skivebom,med tanke på at dette var troppen som satte seg på flyet til Milan idag:

Goalkeepers: Van der Sar, Foster, Kuszczak.

Defenders: Ferdinand, Evra, O'Shea, Evans, Fabio, Eckersley.

Midfielders: Giggs, Park, Carrick, Nani, Scholes, Possebon, Gibson, Fletcher, Ronaldo.

Forwards: Rooney, Berbatov, Tevez, Welbeck.

Ser for meg en oppstilling på 4-5-1 mot Inter:

VDS

O'Shea-Ferdinand-Evans-Evra

Fletcher-Carrick

Park-Scholes-Ronaldo

Rooney

Lenke til kommentar

Rafael ikke i troppen?

Det forsvaret der ser ikke halvgalt ut, alt avhenger vel av at oshea er frisk og rask, og evans.

United spiller aldri 4-4-2 eller 4-5-1, vi spiller med 4 backer, 2 av de svært offensive, 2 defensive midtbaner og resten bare løper rundt på kryss og tvers...

Lenke til kommentar
Rafael ikke i troppen?

Det forsvaret der ser ikke halvgalt ut, alt avhenger vel av at oshea er frisk og rask, og evans.

United spiller aldri 4-4-2 eller 4-5-1, vi spiller med 4 backer, 2 av de svært offensive, 2 defensive midtbaner og resten bare løper rundt på kryss og tvers...

Vi spilte vel 4-5-1 borte mot Barca og hadde en veldig lik oppstilling mot Roma borte? :p

Lenke til kommentar

Er det bare meg som hører likheten mellom ordene "Fakkt" å "Facked" når Benitez snakker?Syntes dette var litt morsomt når jeg så på Special 1 TV igår.

"I have turned down the recent contract offer from Liverpool..This means im facked."

Det var ganske morsomt klokken 2 inatt..måtte bare legge det ut :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...