Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med hele forsvarsfireren ute, bortsett fra en Vidic som absolutt ikke skulle spilt i går, så kan jeg ikke gjøre annet enn å akseptere tapet.

Alle målene kom på grove forsvarsfeil, og Heinze var særdeles dårlig.

Mangelen på rutine er som sagt før også en viktig faktor.

Vi kan ikke skylde på dommeren eller været, men jeg må si at dommeren ikke var den beste i går.

Det er vår egen skyld at vi taper, vi spilte dårlig og det virket som laget manglet moral.

Nå som det er sagt er laget tilbake mot City, og da tar vi ligaen. Med ligaen i boks kan vi si oss veldig fornøyd med sesongen, den beste siden 01/02.

Faen, SasaB plager meg, sier at vi vant Treble i 2001...

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Som fotballekspert komentatoren sa i god morgen Norge,noe i den duren at United har spilt så vanvittig mange bra kamper i år at noen ganger går man på en smell slik som i går.

Dessuten som jeg har sagt før så ligger nå Liverpool nesten 20 POENG bak United i Premier League,og det er jo ``humiliation`` og det sagt med Quake stemme. :tease:

Blir nok liga gull ja,United har sikkert fått blod på tann etter tapet mot Milan litt synd at det ble tap men shit happens..... :shrug:

Lenke til kommentar
who cares we are in the final they are not ;p

8525494[/snapback]

Oohh, den svei gitt!

Moro at du kan kose deg litt over en smule Liverpool-suksess da... Dere har vel så vidt jeg vet ikke vunnet noe ennå...

Jeg vet ikke helt, men hvis du har kikket på tabellen i Premier League så hadde du kanskje ikke vårt så kjepphøy?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Den moralen som AC-Milan fremstod med i går, hadde selv ikke et sammensatt lag av Chelsea, Liverpool og Arsenal hamlet opp med. Hvis jeg skal tippe, så tror jeg at hvis ACM beholder blodtørsten til og med 23/05, så kommer det til å henge minst 11 blodige "you never walk alone-skalper" i Athen, etter bataljen, og siden en av disse består av rødt hår, kan jeg likevel si meg fornøyd med årets CL ... :D

Lenke til kommentar

De som følger liverpool synes sikkert det var moro at United røyk i går, men når de får tenkt seg om så er det sikker at det er et lag de ikke har lyst til å møte i en finale og det er Milan, for hvis det er noen som er ute etter hevn så er det dem...

Lynet slår ikke ned på samme sted to ganger...

Grunnen(e) for at vi tapet i går heter ikke Heinze eller forsvarsrekka de heter Gattouso, Seddorf og Kaka.

Legge all skyld på Heinze er noe forbanna tull, selvfølgelig ser man ut som en idiot når det kommer 2 mot 1 på kanten og overlapper hele tiden. Jeg trodde faktisk ikke det var mulig men det var ikke en god United spiller i går og mye av det skyldes midtbanen til milan og spessielt Gattouso som viste i går hvorfor han er verdens beste defensive midtbane spiller og hvorfor jeg vil (men ikke får) den mannen til United.

Lenke til kommentar
For noe tull. Hvorfor er man mindre ekte man utd fan av å ha et fotballhat ovenfor rivalene?

8525150[/snapback]

Fordi en United-tilhenger bør være opptatt av at United gjør det bra heller enn at andre lag gjør det dårlig. I tillegg vil jeg legge til at jeg synes det er moralsk betenkelig å glede seg over at andre mislykkes, i fotball som ellers i livet.

Lenke til kommentar
For noe tull. Hvorfor er man mindre ekte man utd fan av å ha et fotballhat ovenfor rivalene?

8525150[/snapback]

Fordi en United-tilhenger bør være opptatt av at United gjør det bra heller enn at andre lag gjør det dårlig. I tillegg vil jeg legge til at jeg synes det er moralsk betenkelig å glede seg over at andre mislykkes, i fotball som ellers i livet.

8527509[/snapback]

Det å være litt håvmodig gjør det jo faktisk gøy å være fotballsupporter.

Det ER faktisk deilig å slå scouserene, eller city.

Men å hate er å ta litt hardt i.. Milslike er vel mer rett.

Lenke til kommentar

Neh. Jeg hater Liverpool, jeg hater Chelsea og jeg hater Arsenal. Fotball består av kjærlighet og hat enkelt og greit. Skal liksom alle supporterne gå rundt og være venner absolutt hele tiden? Da ville det jo ikke vært no spenning, da kunne vi jo like gjerne tapt eller vunnet.

Lenke til kommentar

Sir Alex er en stor mann som ærer AC Milan finale billett, imotsetning til Josè Mourhino som desidert er tidenes dårligste taper, og meget lite ydmyk, som ikke ser ut til eksistere i hans vokabulær. Denne mannen er lavmål. Alt fra personangrep til at Chelsea har så vannvittig tøffere program en alle andre samt at Man United ikke får straffe mot seg på OT..

Denne mannen er en stor grunn til at jeg misliker Chelsea!

Lenke til kommentar
Sir Alex er en stor mann som ærer AC Milan finale billett, imotsetning til Josè Mourhino som desidert er tidenes dårligste taper, og meget lite ydmyk, som ikke ser ut til eksistere i hans vokabulær. Denne mannen er lavmål. Alt fra personangrep til at Chelsea har så vannvittig tøffere program en alle andre samt at Man United ikke får straffe mot seg på OT..

Denne mannen er en stor grunn til at jeg misliker Chelsea!

8529382[/snapback]

han er HELE grunnen til at jeg misliker chelsea, seff og abramovitsjtsjtjsj

Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot Chelsea eller Josè, eneste jeg hater på Chelsea er Drogba grunnet at han er nesten verre en Ruud når det kommer til tjyvtriks. Å definitivt verre når det kommer til filming. Chelsea og Newcastle har jeg alltid hatt et godt øye til, selv om det er noe dempet etter at Roman kom på banen.

Lenke til kommentar
[...]økonomisk økonomi[...]

8530806[/snapback]

Hmm, noe nytt dette eller? :)

Liker ikke Chelsea på grunn av Mourinho, og alle pengene deres som de har fått gjennom alt annet enn god drift av et selskap.

Angående United - skuffende i går, men tror United reiser seg mot City til helga, og at Arsenal slår Chelsea. Da snakker vi ligagull!

Lenke til kommentar

Jepp økonomi. Kan ikke nevnes nok:)

Gleder meg til helga. Mye kan gå galt, men vi kan bli seriemestere også. Barton har vert slem gutt og er ute. Håper ikke Sam har sin første kamp i helga om han går til City. Første kamp etter manager bytte er farlige. Slik som West Ham.

Lenke til kommentar

8528613[/snapback]

Nettopp derfor jeg skrev fotballhat. Jeg sier hele tiden jeg hater Pool osv., men er selvfølgelig en litt spesiell type hat. Det er noe jeg på en måte har lært meg til.

Noen ganger er det dog f.eks. veeeeldig nærme ekte hat, f.eks. når Arsenal gang på gang starter slåsskamper..

Lenke til kommentar

8528613[/snapback]

Nettopp derfor jeg skrev fotballhat. Jeg sier hele tiden jeg hater Pool osv., men er selvfølgelig en litt spesiell type hat. Det er noe jeg på en måte har lært meg til.

Noen ganger er det dog f.eks. veeeeldig nærme ekte hat, f.eks. når Arsenal gang på gang starter slåsskamper..

8531880[/snapback]

Jeg er helt enig. Bare det at jeg syns det er gøyere å bruke scousere enn Pool :p

En del av å være fotballsupporter (og da mener jeg ekte) er det sammholdet mellom supportere og kjærligheten til ditt eget lag.

Jeg syns det å skulle holde hånden til andre supportere og unne de alt mulig er for dumt.

Jeg elsker kommentere når andre klubber som Liverpool, Chelski og Arsenal taper, fordi jeg ikke liker klubbene (grunnet at de er konkurrenter, såklart).

Og jeg forventer samme reaksjonen tilbake når United taper.

Jeg forventet såklart kommentarer fra ekle Liverpoolsupportere. Men innerst inne syns jeg det er gøy, for det blir liksom.. en motivasjon for meg til å forsette å holde med laget mitt, og slå tilbake med samme mynt når vi vinner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

MEn seriøst man u karer, håper derre slår chelsea i FA-cupen. for da bli jose sparket, er seriøst lei den sure fyr`n

det er sjeldent jeg heier på manchester United, men DEN kampen er jeg rød(er vel liverpool rød til vanlig å da :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...