Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på at Scholes klarer 3 kamper på under en uke, så tror vi får se enten Fletcher eller Giggs ved siden av Carrick. Håper på sistnevnte men blir ikke skuffet hvis det er Fletcher som får tillitt fra start.

Edit: Og selvfølgelig Berbatov fra start.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Jeg hadde vært fornøyd med Tevez og Rooney på topp jeg, men ser ikke for meg at Berba sitter på benken. Tror Fergie starter han.

Tror ikke Evans-skaden er bløff, så faktisk skadet ut i går. Men O'Shea er jeg ganske sikker på, tror han spiller. Bare så du et vet det Points, Neville og Brown er bekreftet ute. Rafael vil være farlig å spille med ja, men tror vi må.

Rafael - Ferdinand - O'Shea - Evra er det beste jeg kommer på.

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at Scholes klarer 3 kamper på under en uke, så tror vi får se enten Fletcher eller Giggs ved siden av Carrick. Håper på sistnevnte men blir ikke skuffet hvis det er Fletcher som får tillitt fra start.

Ja, rimelig sikker på at Scholes spilte i går fordi han ikke skal spille på San Siro. Tror det blir Fletcher med Carrick.

Lenke til kommentar

I en vanskelig bortekamp trenger vi ikke en spiller som står stille 90% av matchen. Her skal det kjempes!

Kjempingen tar Rooney seg av. Vi vet aldri når Berbatov slår til med de tekniske finessene sine. Han blir på en måte en slags x-faktor og det trenger vi mot Inter. De har Zlatan, vi har Dimitar.

Hvis Park ikke starter kan Tevez få spille, men ser aldri for meg at førstnevnte benkes (bortekamp i CL = Park) så da blir Tevez litt "overflødig".

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Man må aldri glemme at vi kan få en liten sjokk, sånn som jeg ihvertfall fikk på Camp Nou i fjor. Noe ala.

Park - Fletcher - Carrick - Giggs - Rooney

Ronaldo

Er tross alt en vanskelig bortekamp i CL, og vi har sett Rooney der i sånne kamper før.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jepp tror det er det som er planen. Scholes spilte 2 kamper denne uken, også slipper han denne bortekampen i Inter; også spiller han hjemme mot de i returkampen og har en del å si der som i Barca returkampen i fjor. :)

Det er nå jeg savner Hazza. :wallbash:

Akkurat nå savner jeg han fordi han kunne vært viktig å hatt i høyreback posisjonen dersom bare O'Shea/Evans blir klar og ikke begge.

Lenke til kommentar

Tror vi ikke kommer til å få se Fletcher. Men jeg mener at Berbatov absolutt bør starte. Tevez kan komme inn når det er masse trette bein hos både oss og Inter. Vil si det er en risiko og starte med Rafael, men tror han kommer til å gjøre det bra vist han blir valgt.

Van Der Sar

Rafael/O´shea - Ferdinand - O´shea/Evans - Evra

Park - Carrick - Scholes - Ronaldo

Rooney

Berbatov

Min mening!

Er sikker på at Scholes klarer å gjøre en bra jobb!

Når det gjelder Inter har de en god del med klassespillere. Zlatan, Mancini, Cambiasso. Men viktig at midstopperne våres får satt en trøkk i Zlatan/Zatan.

Gleder meg til kampen :)

Lenke til kommentar

Jepp, han innrømmer at han filmet i hvert fall.

Jeg hadde aldri byttet Ronaldo mot Gerrard. Vil ikke ha en slik hykler som sier at han hater filming, mens han gjør det selv også. Da er det bedre å ha en Ronaldo som var en jævel i fjor sommer. Han hater ikke filmere, og innrømmer det selv hvis han filmer.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...