Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor sier folk at Gerrard kommer til å score. Han er ikke med en gang :p

Vel, antok at han spilte. Har selvsagt ikke sett kampen (Ser ikke Liverpool-kamper av prinsipp, jeg er sær, så under Liverpool-kamper så isolerer jeg meg frem til kampen er ferdig uten å vite resultatet. Dette gikk ikke idag dog)

Trodde kampen startet 17.00 også.

Uavgjort er fint det. Det var tross alt pest eller kolera idag. Ingenting er avgjort i ligaen, vi er bare i Februar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Om vi avgir for mange poeng borte, samt at noen slitelag aka Blackburn stjeler noen poeng, så puster de oss i nakken. Vi er bare i februar, roe dere nedpå!

Lenke til kommentar
Jeg begynner seriøst å gå tom for argumenter nå

Det gjør jeg også. Det eneste jeg kommer på som taler i mot enda et ligagull til Old Trafford er at det er hele 36 poeng igjen å spille for, og kanskje et litt tøft kampprogram mtp LC, FA-cup og CL i tillegg til PL. Jeg mener, vi har vært i denne situasjonen x antall ganger før, vi har hjemmekamper mot alle de gode lagene, vi har sterkest stall, Liverpool har Benitez som manager, og kanskje den største grunnen, vi har Fergie. Ikke misforstå meg, ligatrofeet er for all del ikke sikret, men jeg må si ting ser meget bra ut akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Please, ikke bra om liga****, det er altfor tidlig. Mye som kan skje, skader etc. Husk at vi har Hargreaves ute, hva skjer hvis f.eks en annen midtbanespiller blir skadd?

Vi har Anderson, Fletcher, Giggs, Scholes, Carrick og delvis Gibson. Det kan fucke sjansen på CL, men tror ikke det vil påvirke Ligaen nevneverdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...