DJ_Dark Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Eey! Dette kan jeg leve med Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvorfor sier folk at Gerrard kommer til å score. Han er ikke med en gang Vel, antok at han spilte. Har selvsagt ikke sett kampen (Ser ikke Liverpool-kamper av prinsipp, jeg er sær, så under Liverpool-kamper så isolerer jeg meg frem til kampen er ferdig uten å vite resultatet. Dette gikk ikke idag dog) Trodde kampen startet 17.00 også. Uavgjort er fint det. Det var tross alt pest eller kolera idag. Ingenting er avgjort i ligaen, vi er bare i Februar. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) 10 poeng ned til Chelsea, 7 poeng ned til Pool. Lukter ligagull av det her. Chelsea har for langt opp til oss, og Pool har for langt opp samtidig som de er for dårlige. Endret 22. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
GBD Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå er det viktig at vi ikke føler at ligaen er sikret, og fortsetter å holde fokus. Men dette har vi vært borte i så mange ganger før, og dette skal vi klare. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 10 poeng ned til Chelsea, 7 poeng ned til Pool. Lukter ligagull av det her. Chelsea har for langt opp til oss, og Pool har for langt opp samtidig som de er for dårlige. Vi lå like langt bak selv. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 10 poeng ned til Chelsea, 7 poeng ned til Pool. Lukter ligagull av det her. Chelsea har for langt opp til oss, og Pool har for langt opp samtidig som de er for dårlige. Vi lå like langt bak selv. Med tre kamper til gode Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg begynner seriøst å gå tom for argumenter nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Om vi avgir for mange poeng borte, samt at noen slitelag aka Blackburn stjeler noen poeng, så puster de oss i nakken. Vi er bare i februar, roe dere nedpå! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 10 poeng ned til Chelsea, 7 poeng ned til Pool. Lukter ligagull av det her. Chelsea har for langt opp til oss, og Pool har for langt opp samtidig som de er for dårlige. Vi lå like langt bak selv. Med tre kamper til gode Og en rekke bortekamper fra helvete. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, men vi var mye bedre enn det Pool/Chelsea er i år, og vi er bedre enn det Arsenal var i fjor. Vi har rutinen og vi har bredden. Det er ikke avgjort, men jeg regner vel med at sannsynligheten for at vi ikke vinner i år er veldig lav. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ikke faen om vi roter bort 7poeng til et lag som Liverpool, de vil tape flere poeng enn oss i innspurten. Takk Marky! Takk Bellamy! Å takk Given! Men nå, City can just fuck of home. GG Liverpool. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tap for Liverpool og Arsenal så er det gjevnt igjen, men de kampene er på Old Trafford Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Please, ikke bra om liga****, det er altfor tidlig. Mye som kan skje, skader etc. Husk at vi har Hargreaves ute, hva skjer hvis f.eks en annen midtbanespiller blir skadd? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg begynner seriøst å gå tom for argumenter nå Det gjør jeg også. Det eneste jeg kommer på som taler i mot enda et ligagull til Old Trafford er at det er hele 36 poeng igjen å spille for, og kanskje et litt tøft kampprogram mtp LC, FA-cup og CL i tillegg til PL. Jeg mener, vi har vært i denne situasjonen x antall ganger før, vi har hjemmekamper mot alle de gode lagene, vi har sterkest stall, Liverpool har Benitez som manager, og kanskje den største grunnen, vi har Fergie. Ikke misforstå meg, ligatrofeet er for all del ikke sikret, men jeg må si ting ser meget bra ut akkurat nå Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Mere bekymret om vi mister Rio eller Vidic, vi har bra med midtbanespillere. Scholes, Carrick, Giggs, Anderson (snart tilbake) Fletcher. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Please, ikke bra om liga****, det er altfor tidlig. Mye som kan skje, skader etc. Husk at vi har Hargreaves ute, hva skjer hvis f.eks en annen midtbanespiller blir skadd? Vi har Anderson, Fletcher, Giggs, Scholes, Carrick og delvis Gibson. Det kan fucke sjansen på CL, men tror ikke det vil påvirke Ligaen nevneverdig. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Mere bekymret om vi mister Rio eller Vidic, vi har bra med midtbanespillere. Scholes, Carrick, Giggs, Anderson (snart tilbake) Fletcher. Rio har vi jo klart oss uten ganske lenge nå, men er redd vi kommer til å slite ganske kraftig hvis vi får en skade på Vidic. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Please, ikke bra om liga****, det er altfor tidlig. Mye som kan skje, skader etc. Husk at vi har Hargreaves ute, hva skjer hvis f.eks en annen midtbanespiller blir skadd? Da har vi 4 andre spillere vi kan bruke der. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Blir vel 5 hvis vi tar med Giggsy? Ando er vel tilbake nå snart? Endret 22. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå