D'Amico Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ikke dra opp den videoen igjen da. Det blir bare en helvetes diskusjon ut av det når Liverpool-supporterne nekter å innrømme at deres fantastiske kaptein gjorde noe galt, mens vi sitter måpende foran pc'en og lurer på hvordan det er mulig å bli så blind. Over til noe annet. "Jeg syns Pedersen filmet. Det var ikke straffe. Han filmet og fikk ikke gult kort, mens jeg filmet og dommeren ga meg gult kort! Men jeg tror det kommer av kampens situasjon der og da." Hvis oversettelsen til United.no er riktig så er i hverfall Ronaldo voksen nok til å innrømme at han filmet, mer enn vi kan si om visse andre spillere på balløya (for å gjøre det enkelt rød drakt, kaptein og ser ut som om han til tider hører hjemme i sea world) Flott å høre. Det skal spillerne våre ha, de innrømmer det når de har gjort feil (til enn viss grad i hvertfall). Vi husker jo at Rooney innrømte det etter han filmet for en stund tilbake han også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Går ligacup finalen på en kanal som man ikke må betale for? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er ikke verre enn å gå inn på United.no og sjekke terminlista det? Eller? Kampen vises på: Viasat Sport/Football, TV2 Sport (DK) Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ser at Sky Sports har Rafael som MoM i går. Det hadde jeg ikke trodd, jeg sitter igjen med inntrykket at han gjorde en del rart. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg HADDE jo skjekket der, men dem er ikke alltid oppdaterte + at jeg lurte på en kanal som man ikke MÅ betale for kommer til å sende den siden det er LC Finale. Ser at Sky Sports har Rafael som MoM i går. Det hadde jeg ikke trodd, jeg sitter igjen med inntrykket at han gjorde en del rart. Var nok ikke banens beste, men han gjorde mye bra. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det lukter Viasatondemand for meg... 49,- for en finalebillett funker. og Øl har jeg hjemme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Finalen burde egentlig gå på SportN slik at flest mulig får det med seg. Men er ikke noe problem for meg. Har både Sky og Viasat Sport. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Uff og Huff. Igår var til tider lidelse og se på.Jeg fryktet seriøst poengtap når vi mistet overtaket omtrent midt i første omgang. Målet er dessverre a series of faults bound to happen,Nani sin elendige skjerming,Scholes sin tro på Nani,Evans/Rio som feilberegner løpet til Cruz,Rio sin feilberegning på taklingen og sist men ikke minst PIG som går ut i fullstrekk i en duell hvor han ikke har noe å gjør. Har lest at det er et noen som mener dette ikke lover godt til CL,men dette er jo toppers før CL!Nå vet laget at vi kan gjøre slike enkle feil,og luke dem vekk til bortekampen mot Inter. Endret 22. februar 2009 av Corey Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ser at Sky Sports har Rafael som MoM i går. Det hadde jeg ikke trodd, jeg sitter igjen med inntrykket at han gjorde en del rart. Han solgte seg som en gammel hore til tider i går. Etterlater latterlig mye rom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Håper ikke Rafael starter mot Inter. Blir sikkert kontret i senk om han starter. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ser at Sky Sports har Rafael som MoM i går. Det hadde jeg ikke trodd, jeg sitter igjen med inntrykket at han gjorde en del rart. Han solgte seg som en gammel hore til tider i går. Etterlater latterlig mye rom. Helt riktig. Det er i overkjøringskamper Rafael skal brukes, ikke ellers. Det blir farlig hele tiden... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå håper jeg City gruser bassenget. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Faen da Ireland.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Bedre sjanse enn det får de ikke. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ser at Sky Sports har Rafael som MoM i går. Det hadde jeg ikke trodd, jeg sitter igjen med inntrykket at han gjorde en del rart. Han solgte seg som en gammel hore til tider i går. Etterlater latterlig mye rom. Som vanlig. Offangsivt var han god. Defangsivt var han borte. På et inlegg fra en døball så kom han stormende 20 meter inn mot feltet. Hvor trodde han at ballen kom til å havne? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Da har vi vel en høyreving da Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Fantastisk å se på Robinho spille. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Rafael etterlater seg selvsagt en del rom, ja. Men det blir helt feil å si at han var borte defensivt i går. Han hadde mange positive defensive involveringer. Synes hans defensive egenskaper er undervurderte. De er ikke noe å hoppe i taket for enda, men han er ikke SÅ dårlig defensivt heller. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Han trenger erfaring. Han takler som en villmann. Men han kan ikke være 20 meter fra situasjonen når spillere bryter igjennom på hans side. Han kan bli en god ving, men jeg har tro på han som forsvars spiller om noen år. Dessuten er han veldig god offangsivt sammen med en ving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå