Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg skjønner ikke meningen med å risikere spillere før en så viktig bortekamp. La Vidic spille, slik at sjansen for skader på Evans/Ferdinand blir mindre. Håper så mye at Evans blir klar nå. Har ikke lyst til å se poteten slite mot Zlatan.

2. O'Shea spilte fantastisk som stopper i bortekampen mot Roma i kvartfinalen i fjor, så jeg er ikke veldig urolig hvis det blir O'Shea ved siden av Rio på tirsdag. Det er jo stopper som er hans originale posisjon også.

O'Shea er da opprinnelig back.

Lenke til kommentar
Du syns Evra var en av de dårlige i dag? Tror jeg så en annen kamp. For meg var Evra og Rooney banens beste i dag. Scholes var litt dårlig på Blackburn målet men ellers ikke en så dårlig kamp. Nani og PIG derimot.

Jeg tenker selvsagt på Blackburn-målet, noe som jeg trodde kom tydelig frem :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Korleis klarer du å snu det der til at han forsvarer filming?

Strengt tatt String-Emil som må svare for seg, men om du klarar å sjå det på nokon annan måte enn at han er enig i at det var kvalmt, og deretter samanliknar det med Captain Hypocrite, som ikkje kjem til å bli forsvart her inne før helvete brenner, så må du gjerne komme med ei forklaring.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Jeg synes Nani prøver for mye. Han slår nesten aldri en rolig støttepasning. Prøver alltid på en pasning med litt vanskelighetsgrad eller mere og gjerne litt for raskt. Det er hele tiden noe stresset over spillet hans. "hjelp, jeg har ballen, jeg må prøve å gjøre noe stort". Da blir feilprosenten hans også deretter.

Det er litt synd å se for han har et veldig stort potensiale.

I situasjonen ved målet så skulle han gitt faen i Scholes og bare tatt ballen og slått den lett til en annen som er rettvendt. Det hadde han ikke tid til og derfor prøvde å skjerme ballen til Scholes.

Når det er sagt så skylder jeg ingen for målet. jeg synes ikke noen gjorde store feil. PIG var også stresset og kom ut et halvt sekund for tidlig. Ingenting her er store feil. Mangel på spilletid og selvtillit kan fort ende i sånne ting. PIG kunne blitt stående også siden vinkelen var spiss og han er en tiger på strek.

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg se høydepunkter, inkludert filmingen?

EDIT: Fant den. Kvalmt.

Jeppsi Peppsi, som jeg sa tidligere: Nesten Gerrard-takter over den, armene opp i været så er han der.

Forsvarer du filming med andre ord?

Det her er ny rekord i ordvridning. Slutt med sånt tull, det står klart og tydelig hva som sies.

Lenke til kommentar
PIG kunne blitt stående også siden vinkelen var spiss og han er en tiger på strek.

Han kunne ikke ha blitt stående, han skulle ha stått på streken og ventet på skuddet så tror jeg det ikke hadde blitt mål. Lett å gi Nani skylden for å være passiv når han og jeg vil si Scholes rotet bort ballen, men 80% av skylden for det målet bør ligge på skuldrene til PIG, han skulle aldri ha kommet ut der, Ferdinand lå på riktig side av Santa Cruz. Så det hadde kokt bort i kålen om han hadde stått og ikke hoppe inn i situasjonen som han gjorde...

Over til noe annet.

"Jeg syns Pedersen filmet. Det var ikke straffe. Han filmet og fikk ikke gult kort, mens jeg filmet og dommeren ga meg gult kort! Men jeg tror det kommer av kampens situasjon der og da."

Hvis oversettelsen til United.no er riktig så er i hverfall Ronaldo voksen nok til å innrømme at han filmet, mer enn vi kan si om visse andre spillere på balløya (for å gjøre det enkelt rød drakt, kaptein og ser ut som om han til tider hører hjemme i sea world)

Lenke til kommentar
Jeg synes Nani prøver for mye. Han slår nesten aldri en rolig støttepasning. Prøver alltid på en pasning med litt vanskelighetsgrad eller mere og gjerne litt for raskt. Det er hele tiden noe stresset over spillet hans. "hjelp, jeg har ballen, jeg må prøve å gjøre noe stort". Da blir feilprosenten hans også deretter.

Helt enig. Nani har et kjempepotensiale, men gjør altfor ofte helt feil valg og holder for mye på ballen. Samspillet med Evra funker heller ikke særlig godt. Ganske morsomt i går egentlig, den ene gangen han spiller fra seg ballen fort og enkelt, blir resultatet at Rooney putter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...