Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Også at Vidic er så viktig for forsvaret vårt irriterer meg. Vi så jo hvor mye dårligere vi var uten han, og selv når han kom på var forsvaret heller ikke perfekt men se hvor mye han klarer å vinne i feltet og header jo vekk 4 baller på rad der, på slutten.

Blackburn angrep oss da. Kom med 6-7 mann i hele kampen.

Lenke til kommentar

Men det jeg sier er at etter Vidic kom innpå, var det mindre farligere situasjoner i selve feltet vårt. Vidic vant mange hodedueller og klarerte mye bedre. Vi blir så utrolig mye svakere i forsvar uten Vidic. Blir veldig interessant å se hvordan vi klarer oss på San Siro.

Lenke til kommentar

Vil si at, jeg tror, om VDS hadde stått i mål idag, hadde han dirigert forsvaret MYE bedre enn PIG.

Er svært betryggende for forsvarsspillere og ha en keeper som dirigerer godt, og dermed blir jobben enklere for forsvarsspillerne. Derfor tror jeg det ble litt kaos idag, siden PIG sto i mål OG vida startet på benken.

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

Hører Big Sam på Setanta nå. Han er faktisk rolig og sa at resultatet var fortjent men at det kunne ha vært forskjellig om den i stolpen hadde gått inn. Helt enig med han, respekt til Big Sam. Men han syns det burde vært straffe, men var ikke akkurat så "sur" om det, sa at han syns det var pga. at det var OT.

EDIT: Sa også at han så ingenting feil med målet til Evans før pause, men at det ikke burde vært corner.

Men da burde det vært frispark ja. :)

EDIT 2:

-Sir Alex sier at vi såvidt fortjente seieren. "Probably just." :p

-Han sier at Blackburn spilte veldig bra.

-Sier at forsvaret var dårlig fordi den ble skiftet helt, forskjellig i midtforsvar, en annen høyreback enn på onsdag, men også fordi B'burn var så gode i angrep.

-Han er siiiiikker på at Evans sitt mål var et mål. Også at det burde vært frispark, ikke corner.

-Og at frisparket var herlig av Ronaldo (selvfølgelig :p)

-HAHAH han sier at Howard Webb var latterlig på straffesituasjonen og at han ikke skjønner hvorfor Pedersen ikke får gult og Ronaldo får det. Han sier at Gamst bare FØLER hånden på skulderen og med en gang han gjør det, faller han utrolig lett. :)

TADA! 8 poeng på Liverpool :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Alt i alt, du syns at det var riktig avgjørelse å ikke gi straffe mot Kuyt og Liverpool der?

Jeg synes at det kan diskuteres begge veier. Akkurat som situasjonen mellom Rafael og Gamst i dag. Tror egentlig vi setter en strek nå. Begynner å bli litt lei denne diskusjonen :)

Lenke til kommentar

Som jeg (Fergie) sa, O'Shea er ekstremt tvilsom til kampen. Husker du han kom haltende ut mot Fulham?

Alt i alt, du syns at det var riktig avgjørelse å ikke gi straffe mot Kuyt og Liverpool der?

Jeg synes at det kan diskuteres begge veier. Akkurat som situasjonen mellom Rafael og Gamst i dag. Tror egentlig vi setter en strek nå. Begynner å bli litt lei denne diskusjonen :)

Fair enough, gjort er gjort.

Lenke til kommentar
Oh shit. Evans er veldig tvilsom til Inter. Og Neville er ute, Brown er ute og O'Shea er veldig veldig tvilsom; og Vida er selvfølgelig ute. "I'm just hoping I can get two centre backs together for Tuesday".

Jeg fatter ikke at det går an. Alle spillerne vi har som kan spille stopper, bortsett fra èn, er tvilsomme eller ute med skader/suspensjoner. Og det i årets tøffeste kamp så langt.

Men vi kan jo trøste oss med at Inter har Maicon ute, noe som definitivt vil svekke dem.

Lenke til kommentar

Hvorfor må Neville også være ute? Hva skjer med han egentlig?

Og irriterende at Brown egentlig var tilbake, spilte jo mot West Ham, men så blir han skadet igjen. Det med O'Shea mot Fulham var så tragisk, fordi han spilte jo så bra og. Håper fortsatt at O'Shea rekker kampen da, fordi Fergie sa ikke at det var umulig mtp. han. Også er det jo Evans som er bare veldig tvilsom, ikke "ruled out". Jeg lever i håpet, og at vi stiller bra.

Også Rafael (tenkte ikke på at han må jo spille når O'Shea/Neville/Brown er ute og hvis f.eks Evans er tilbake).

Men, da stiller vi sånn hvis Evans klarer seg på en eller annen måte:

Van der Sar

Rafael - Evans - Ferdinand - Evra

Park - Scholes (klarer han 3 kamper på en uke?) - Carrick - Ronaldo

Rooney - Berbatov

Lenke til kommentar

Ja, heller yngre og mindre rutinert spillere enn halvskadet spillere. Ferdinand kan jo hjelpe en evt. Chester. (Men jeg er sikkert på at det ikke blir Chester. Tror enten O'Shea eller Evans blir klar til tirsdag uansett.)

EDIT:

1919: "1337, the number of minutes United went without conceding, but also geek speak for elite. Coincidence? Probably."

Hoho.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...