Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen. En ting er at vi får lite straffer mot oss på OT. Men hvis Gamst hadde fått straffe for det der, da skulle han gått forsiktig rundt om noen uker når jeg er i England

Hahaha, bra sagt. Jeg skjønner ikke hvorfor Gamst gidder å gjøre det der, han hadde jo en stor sjanse.

En hånd på skulderen og beina svikter totalt. LOL @ u Gamst

So true.

Nice ball Wazza, og FUCK off Diouf. :)

Ronaldo og Carlitos leker.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Kommentatorene på Setanta mener at det var klar straffe og rødt kort. Og hvorfor i all verden skal Gamst gå ned der alene med keeper når det ikke er straffespark?

Hørte det jeg og. Jeg skjønner det ikke heller Jefe, hva syns du som en Liverpol suuporter når du ser reprise? Nesten ingen kontakt, hadde vært soft som faen, og er klart overdramatisering på Gamst der. Og hvorfor går han ned der ja, lav IQ?

Å fy faen. Går et sus gjennom meg hver gang Kuz har ballen i beina.

Tell me about it, men håper for hans del at vi vinner denne kampen altså.

Lenke til kommentar
Kommentatorene på Setanta mener at det var klar straffe og rødt kort. Og hvorfor i all verden skal Gamst gå ned der alene med keeper når det ikke er straffespark?

Innrøm det. Hadde dere fått straffe mot dere på noe sånn dritt så hadde du ikke akkurat vært fornøyd med dommeren. Folk har prøvd å filme seg til straffer i bedre situasjoner enn det der...

Lenke til kommentar

Hørte det jeg og. Jeg skjønner det ikke heller Jefe, hva syns du som en Liverpol suuporter når du ser reprise? Nesten ingen kontakt, hadde vært soft som faen, og er klart overdramatisering på Gamst der. Og hvorfor går han ned der ja, lav IQ?

Aner ikke, veldig vanskelig å si. Det er jo ut som straffe når du ser situasjonen først, men i reprisen så ser det ut som han faller lett, må huske på at dette skjer i en voldsom fart og reprisen røper ikke hele situajsonen, da det gir et litt feilaktig bilde i slowmotion. Egentlig litt lik Hleb/Kuyt situasjonen fra CL kvarten i fjor synes jeg. Men dere ble snytt for en scoring (Evans sin ofc) i førsteomgang så da er det egentlig rettferdig. Latterlig av Gamst at han faller der om det virkelig var så lite kontakt.

Lenke til kommentar

Aner ikke, veldig vanskelig å si. Det er jo ut som straffe når du ser situasjonen først, men i reprisen så ser det ut som han faller lett, må huske på at dette skjer i en voldsom fart og reprisen røper ikke hele situajsonen, da det gir et litt feilaktig bilde i slowmotion. Egentlig litt lik Hleb/Kuyt situasjonen fra CL kvarten i fjor synes jeg. Men dere ble snytt for en scoring (Evans sin ofc) i førsteomgang så da er det egentlig rettferdig. Latterlig av Gamst at han faller der om det virkelig var så lite kontakt.

Et svar som jeg kan leve med. Den delen om at det var lik Kuyt Hleb situasjonen derimot, det er jeg fullstendig uenig i. Man ser jo Kuyt DRAR i Hleb sin drakt, kan jo se det i drakten hans, og Hleb må faktisk stoppe helt før han kan falle. Rafael "begynner" kanskje å dra men er såvidt i han. Gamst faller som faen og man ser han filmer, noe som gjør at Webb ikke bør gi straffe der siden han tror at Gamst prøver å playe han og at det er enten null kontakt eller veldig lite kontakt. Hadde vært feilaktig dømt å gi straffe der, på samme måten som det var feilaktig dømt å annullere det målet vårt i slutten av første omgangen.

EDIT: Dårlig av Ronaldo der, hold den ballen lav så er det 3-1 og game over. Argh. Giggs inn for Scholes, mer rutine inn for en del rutine. :p

EDIT 2: Der viser Blackburn sine gamle takter. Se måten en to og tre prøver å ta Ronaldo ned når han er på løp der. Og en tar han jo til slutt og. Gratulerer, og stikk med 0 poeng.

EDIT 3: Andre gangen Berbatov bommer på en sånn heading sjanse i PL, husker det var en kamp i desember/januar der han gjorde det samme og headet over. Må score der Berba, ihvertfall treff målet.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Et svar som jeg kan leve med. Den delen om at det var lik Kuyt Hleb situasjonen derimot, det er jeg fullstendig uenig i. Man ser jo Kuyt DRAR i Hleb sin drakt, kan jo se det i drakten hans, og Hleb må faktisk stoppe helt før han kan falle. Rafael "begynner" kanskje å dra men er såvidt i han. Gamst faller som faen og man ser han filmer, noe som gjør at Webb ikke bør gi straffe der siden han tror at Gamst prøver å playe han og at det er enten null kontakt eller veldig lite kontakt. Hadde vært feilaktig dømt å gi straffe der, på samme måten som det var feilaktig dømt å annullere det målet vårt i slutten av første omgangen.

I Hleb/Kuyt situasjonen så var det heller ikke så høy fart som denne "duellen" mellom Rafael og Gamst, og Kuyt dro ikke i drakta på Hleb, han la hendene på på skulderen til Hleb, og han falt i bakken. Den situasjonen har jeg sett mange ganger så det vet jeg.

Congrats med 3 poeng da.

Lenke til kommentar

Jaja, en ting er sikkert, Howard Webb er en dårlig dommer. Resten, vel, jeg er ikke akkurat glad med så mye. PIG er ikke god nok, Fergie var usikker om det men nå fikk han svar om hvem som er andrekeperen vår.

Vet ikke om dere fikk det med dere, men Evans er SKADET og blir vanskelig for han å starte på San Siro nå. Også at Rafael ikke er helt klar til sånne tøffe nitty gritty kamper i PL, men det er jo ikke så sjokkerende.

Også at Vidic er så viktig for forsvaret vårt irriterer meg. Vi så jo hvor mye dårligere vi var uten han, og selv når han kom på var forsvaret heller ikke perfekt men se hvor mye han klarer å vinne i feltet og header jo vekk 4 baller på rad der, på slutten.

Alt i alt, frustrert med dommeren og kampen generelt, men 3 poeng er så veldig viktige så vi får si oss fornøyde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...