Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ligagullet blir vårt :). Et City som ikke har scoret på, hva er det, 20 timer? Det skal kunne slås. Samtidig tar Arsenal poeng fra Chelsea, og gullet er vårt. Så er alt fokus på FA Cupen etter det...

EDIT: Trådens innlegg nr.5000

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Ligagullet blir vårt :). Et City som ikke har scoret på, hva er det, 20 timer? Det skal kunne slås. Samtidig tar Arsenal poeng fra Chelsea, og gullet er vårt. Så er alt fokus på FA Cupen etter det...

8524796[/snapback]

Exactly! Det skal faktisk ikke mer til! Jeg vet at i morgen kommer denne kampen til å være langt borte, og fokuset flyttet videre til lørdag! Gleder meg allerede faktisk :)

Lenke til kommentar

8524796[/snapback]

Exactly! Det skal faktisk ikke mer til! Jeg vet at i morgen kommer denne kampen til å være langt borte, og fokuset flyttet videre til lørdag! Gleder meg allerede faktisk :)

8524816[/snapback]

Tror faktisk at det er veeldig stor sjanse for det.

Chelsea har en veldig tung kamp i bena etter ekstra omganger mot Liverpool i går. Arsenal har fått blod på tann siden de kan ta tredje plassen forran Liverpool. Vi skal spille mot et City lag som har brukt å ha et godt tak på oss, men denne sesongen har vært helt spesiell. Vi har spilt helt utrolig. Hadde ikke drømt om at vi skulle gjøre det så bra i denne sesongen. Så jeg har en veeldig god følelse før den avgjørende kampen på lørdag.

Mourinho, are you listening

You'd better keep our trophy glistening

'Cause we'll be back in May

To take it away

Walking in a Fergie wonderland!

Lenke til kommentar

Trist med kampen i kveld, men fornuften sa at det ville ende opp slik. Men nå skal dere hukse på at United har spilt utrolig bra etter tap i mesterligaen. Tror spillerne og SAF vil satse på ligaen nå. Jeg tipper den blir avgjort i helga. Cupen tar vi og, så da blir det "The Double". Ikke dårlig det? Beste av alt, tar det foran nesen på Mourinho og Chel$ki. Vi vinner jo det gjeveste som er og få i England! Be Happy :) (følte meg som han dere i Pusur filmen etter den siste kommentaren min der :p )

Lenke til kommentar
Trøsten er at Milan kommer til å gruse Liverpool i finalen.

8524120[/snapback]

Hvorfor er det en trøst? Så lenge United ikke er med i finalen, kunne det ikke brydd meg mindre hvem som vinner. For ekte fans er det bare United på den ene side og alle andre klubber på den andre.

Når man ser de to semifinalene sett under ett, er det liten tvil om at det er tre ting som er de viktigste årsakene til at Milan til slutt trakk det lengste strået. Det første og viktigste er skadeproblemene bak i forsvaret. Heinze var håpløs i begge kamper, og Vidić og Evra viste begge at de var helt ute av kampform i henholdsvis denne og forrige kamp. Med Neville og Ferdinand med, og Evra og Vidić i form, hadde Kaká og co. møtt en helt annen motstand.

Det andre er Uniteds åpenbare mangel på rutine sammenliknet med Milan. United er avhengige av at Ronaldo og Rooney fungerer for å kunne skåre i slike kamper, og de har vist hele sesongen at de ikke er i stand til å prege kamper i Mesterligaen i like stor grad som i ligaen.

Det tredje er mangelen på bredde i stallen. Mens Milan kunne hvile halve laget i siste ligakamp, må United stille med de samme elleve i kamp etter kamp.

Alt i alt synes jeg ikke vi kan klage på spillerne i dag. Vi stilte med vårt beste mannskap etter forutsetningene, og Milan var ganske enkelt bedre enn oss. All honnør til dem for det. Nå får vi bare satse på ligaen; det er tross alt det som er det viktigste.

Lenke til kommentar
Trøsten er at Milan kommer til å gruse Liverpool i finalen.

8524120[/snapback]

Hvorfor er det en trøst? Så lenge United ikke er med i finalen, kunne det ikke brydd meg mindre hvem som vinner. For ekte fans er det bare United på den ene side og alle andre klubber på den andre.

Når man ser de to semifinalene sett under ett, er det liten tvil om at det er tre ting som er de viktigste årsakene til at Milan til slutt trakk det lengste strået. Det første og viktigste er skadeproblemene bak i forsvaret. Heinze var håpløs i begge kamper, og Vidić og Evra viste begge at de var helt ute av kampform i henholdsvis denne og forrige kamp. Med Neville og Ferdinand med, og Evra og Vidić i form, hadde Kaká og co. møtt en helt annen motstand.

Det andre er Uniteds åpenbare mangel på rutine sammenliknet med Milan. United er avhengige av at Ronaldo og Rooney fungerer for å kunne skåre i slike kamper, og de har vist hele sesongen at de ikke er i stand til å prege kamper i Mesterligaen i like stor grad som i ligaen.

Det tredje er mangelen på bredde i stallen. Mens Milan kunne hvile halve laget i siste ligakamp, må United stille med de samme elleve i kamp etter kamp.

Alt i alt synes jeg ikke vi kan klage på spillerne i dag. Vi stilte med vårt beste mannskap etter forutsetningene, og Milan var ganske enkelt bedre enn oss. All honnør til dem for det. Nå får vi bare satse på ligaen; det er tross alt det som er det viktigste.

8525036[/snapback]

Nå ble jeg skikkelig glad når jeg leste dette!

Selv om det er trist at vi taper slik, så ble det en liten oppløftning og. Vi kan tenke mer på det vi har kjempet for de siste årene. Nemlig liga-troffeet!

Lenke til kommentar

8524796[/snapback]

Om City er i storform eller ikke har skåret på aldri så mange timer, har ingenting å si. Slike kamper lever sitt eget liv, og City kommer til å gjøre alt de kan for å ødelegge for United. Jeg vil si at både Uniteds og Chelseas kamper er helt åpne, og det kan like godt skille to poeng mellom lagene som åtte etter helgens runde. La oss håpe at resultatene går i Uniteds favør, men vi kan på ingen måte ta det for gitt. Husk også på at Chelsea har mer enn to ekstra dager å hvile før sin kamp sammenliknet med United. Vi har heller ikke for vane å imponere i ligaen helgen etter å ha spilt Mesterliga-kamp, jf. for eksempel Portsmouth-kampen.

Lenke til kommentar

8525036[/snapback]

For noe tull. Hvorfor er man mindre ekte man utd fan av å ha et fotballhat ovenfor rivalene?

For meg vil det gi meg stor glede om jeg ser Liverpool bli knust og revet i stykker i finalen. Føler meg ikke mindre United-supporter av den grunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

jas¨, milan slo verden beste lag?

hva betyr det da? hæ?

3-0 jizzes sier jeg bare

liverpool ;)

Lenke til kommentar

hva betyr det da? hæ?

3-0 jizzes sier jeg bare

liverpool ;)

8525490[/snapback]

Håå.. Nå må du forvente deg et dramaskrik uten like.. ;)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

hva betyr det da? hæ?

3-0 jizzes sier jeg bare

liverpool ;)

8525490[/snapback]

Håå.. Nå må du forvente deg et ramaskrik uten like.. ;)

8525493[/snapback]

who cares we are in the final they are not ;p

Lenke til kommentar

Liverpool skal få problemer med et veldig godt Milan-lag.

Jeg syns ikke kampen i går var dårlig, men United er utrolig sliten, og det ser vi. De greier ikke gjøre så mye helhjerta som før.

Men det er greit, nå er I hvertfal den byrden lettet fra SAF sine skuldre, og han kan rette fokusen mot Premier League og ikke minst FAcupen.

På en litt mindre motivert side... Det blir pain å gå på skolen i dag... Halvparten er Liverpoolsupportere og den resterende halvparten driter i fotball men elsker å hate United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...