Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg så den. Hva vil du fram til?

At Gamst kan være et rasshøl selv om han har en boks Renati i luggen foran hver kamp.

Du blir vel ikke akkurat mindre drittsekk av å ha to-tre bokser Renati i håret da.

Nei, men de fleste skjønner vel at poenget "egentlig var" at det var en dårlig dommeravgjørelse og skittent gjort av Pedersen. Øynene var ikke på ballen, men på mannen :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett annuleringen 3 ganger i reprise, fy faen, Nelsen og Ooijer tror jo det er mål, de som er involvert med Evans/Ronaldo!! De klager ikke en gang. Sorry Webb, you fucked up again.

Setanta sier at Howard Webb annulerte pga. Ronaldo, ikke Evans. Og Ronaldo gjør ingenting ulovlig, hopper helt vanlig som man ville gjort på en corner. Jeg er rimelig forbanna nå.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Ja jeg så den. Hva vil du fram til?

At Gamst kan være et rasshøl selv om han har en boks Renati i luggen foran hver kamp.

Du blir vel ikke akkurat mindre drittsekk av å ha to-tre bokser Renati i håret da.

Nei, men de fleste skjønner vel at poenget "egentlig var" at det var en dårlig dommeravgjørelse og skittent gjort av Pedersen. Øynene var ikke på ballen, men på mannen :)

Jada, men jeg bare måtte få det andre der frem.

Lenke til kommentar

Det er bare som Manchester United supporter at man får oppleve å bli hånet når man slipper inn det første målet på 3 måneder :)

Skulder mot skulder da.

Er vell lov med litt fysisk kontakt, tror egentlig det er litt mer muskler i Gamst enn Rafael, men litt drøy var den.

Hvorfor teller ikke det argumentet når Evans skårer?

Lenke til kommentar
Det er bare som Manchester United supporter at man får oppleve å bli hånet når man slipper inn det første målet på 3 måneder :)

Skulder mot skulder da.

Er vell lov med litt fysisk kontakt, tror egentlig det er litt mer muskler i Gamst enn Rafael, men litt drøy var den.

Slik jeg husker scoringa, så brukte han jo Givet som klatrebrett, hadde begge hendene på skuldra til fyren og greier. Men, 50/50 avgjørelse imo, akkurat som Gamst/Rafael situasjonen. Noen godkjenner, noen ikke. Men, jeg syns annuleringa er grei.

Og, om det ikke hadde blitt corner, tror jeg Rafael hadde fått frispark.

Lenke til kommentar

Skulder mot skulder da.

Slik jeg husker scoringa, så brukte han jo Givet som klatrebrett, hadde begge hendene på skuldra til fyren og greier. Men, 50/50 avgjørelse imo, akkurat som Gamst/Rafael situasjonen. Noen godkjenner, noen ikke. Men, jeg syns annuleringa er grei.

Og, om det ikke hadde blitt corner, tror jeg Rafael hadde fått frispark.

Morsomt, fordi det hadde ingenting å gjøre med det. Ble blåst fordi Ronaldo "dyttet" han som markerte han, ikke pga. Evans.

EDIT: Hører på Setanta nå at Fergie klaget offisielt til dommeren og sa at det var en "ridiculous" decision og ikke kunne skjønne hva Webb snakket om når han sa at Ronaldo dyttet noen. Kommentatorene på Setanta er helt enige og sier at "the pictures tell the story really, perfectly good goal".

Ekspertene vet best.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...