tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Flere som så at Rooney sparket etter Gamsten der? Flere som så Gamst sin klare "foul" på Rafael? Klart frispark. Takk. Også målet fra corneren som var helt gyldig og blir blåst? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei, jeg heter møkkadommer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Fin den av Gamst ;D Annulleringen var jo helt grei. Evans klatrer jo på Givet? Nei, det er ingenting spesielt feil han gjør der. Det er helt greit det han gjør der. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nei, sorry så ikke den. Gikk inn hit får å skrive da Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 For meg ser det da ut som United-spilleren i duellen foran Evans holder B'burn-spilleren nede. Korrekt annullert, etter mitt syn. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Flere som så at Rooney sparket etter Gamsten der? Flere som så Gamst sin klare "foul" på Rafael? Klart frispark. Ja jeg så den. Hva vil du fram til? Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) typisk >.< håper det blir bedre i andre omgang da.. Endret 21. februar 2009 av medlem-178389 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Grei annullering. Kunne vært godkjent også, men synes ikke vi kan klage på den. Vi slipper ikke inn flere og vi scorer minst en gang i andre omgang. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Helt grei kamp. Blackburn er vel det første laget på lenge som tør å angripe oss. Det sammen med at vi hviler en del spillere gjør at vi er sårbare. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vi må gjøre dette på egenhånd uten noe som kan gå begge veier, fordi Howard Webb suger. Seriøst, "PLs beste dommer" my ass. Skulle hatt frispark rett utenfor feltet for ikke så lenge siden heller, men jaja. Og et klart gult kort til den Blackburn spilleren som tok ned Rafael på løp. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja jeg så den. Hva vil du fram til? At Gamst kan være et rasshøl selv om han har en boks Renati i luggen foran hver kamp. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Enig med Points nå, Nani har vært ræva. Grei assist, men dette holder rett og slett ikke. PIG er ikke god nok, og det bør vel egentlig alle se. Uttrygg med ballen i beina, viser null autoritet og gjør tabber. Dårlig... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Dere scorer nok 2 mål i 2. omgang skal du se. Ronaldo og Rooney med hver sitt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vi kan komme til å angre det med å starte med PIG for INGEN grunn her altså. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Latterlig dømming begge veier. Rooney burde hatt gult, Grella skulle hatt gult, Rafael skulle hatt frispark, Evans skulle hatt mål, + en masse småting begge veier. Skjønner selv ikke valget av PIG, men dette må være siste sjanse for ham, håper jeg. Nani takler ikke PL, men han kan klare LC-kamper helt greit. Det er kanskje ikke bra nok, nei? Jaja, det ordner seg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 At Webb suger er jo ikke noe nytt. Er man skallet blir man jo automatisk en god dommer virker det som. Uansett hva faen gjør PIG på målet? Samme usikre fremferd som alltid, ikke god nok som nr2. At Nani slurver er en ting, men det skal ikke bli mål der uansett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja jeg så den. Hva vil du fram til? At Gamst kan være et rasshøl selv om han har en boks Renati i luggen foran hver kamp. Du blir vel ikke akkurat mindre drittsekk av å ha to-tre bokser Renati i håret da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Latterlig dømming begge veier. Rooney burde hatt gult, Grella skulle hatt gult, Rafael skulle hatt frispark, Evans skulle hatt mål, + en masse småting begge veier. Jepp, alt det hadde vært riktig. Derfor jeg sier, er ikke sånn at Howard Webb ikke liker oss, men er bare en dårlig dommer som er overvurdert som et helvete. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Grei annulering, Nani ikke bra nok for laget, heller ikke CL, dommer idag er oxo blind, gidder ikke ramse opp, VELDI mye feil. PIG i mål er det kun SAF som vet hvorfor. å jeg som hadde tro på PIG, men trekker det tilbake, heller Foster. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 huff, jeg som trodde at rekorden skulle ryke med ett lykkeskudd på lang avstand fra en random fyr, så ryker den på en jævla keepertabbe. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå