kim1 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Irriterenes at klubb rekorden ryker på en tabbe! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 FAEN I HELVETES SATAN! Det var den rekorden. Drit i rekorden. Nei den var faktisk enormt viktig. Skal love deg at vi nå slipper inn mål de førstkommende kampene. Mulig det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 FAEN I HELVETES SATAN! Det var den rekorden. Rekorden til VDS står fortsatt. Men ikke clean sheets på rad. Eh jo. Rekorden til VDS har ingenting å si med kamper han ikke spiller i. Tenkte generelt på rad jeg da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Og til dere som dissa Nani-haters etter kampen mot Derby: right back in your faces! Nani er en katastrofe og må gå til sommeren med en ny ving inn. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Altså, det er en tabbe av Nani. Ikke at han er en dårlig spiiler, han har jo assist i dag da. Greit nok å la VDS ta det rolig i dag, men hvorfor PIG og ikke Foster? Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 De spilte sammen borte mot Chelsea, og de hadde vel aldri spilt sammen før. Ser ikke problemet. SAF knows better De to reservene i dagens oppstilling, PIG og Nani, sørget fint for målet der ja. Ville ikke skjedd med toppet lag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det er et godt spm. Og jævla merkelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 De to reservene i dagens oppstilling, PIG og Nani, sørget fint for målet der ja. Ville ikke skjedd med toppet lag. Det er faktisk helt sant. Det som faktisk irriterer meg mest akkurat nå er hvor dårlige vi har vært etter baklengsmålet. FUCKING HELL, skjerpings. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Spillerne er jo ikke vandt til det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 PIG kan da ikke lenger ha noen framtid i United. Det er alltid et eller annet med han, om det så er røde kort for felling som bakerste mann, straffer eller tabber. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det så ut som frispark... PIG kan da ikke lenger ha noen framtid i United. Det er alltid et eller annet med han, om det så er røde kort for felling som bakerste mann, straffer eller tabber. Jepp, ganske sikker på at Foster er andrekepeeren vår nå. Dette var en rar ting å gjøre av Fergie når Foster har jo stått bra i de siste cupkampene. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Flere som så at Rooney sparket etter Gamsten der? Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvordan kan Rooney slippe unna med sånt? Han prøver jo å sparke til Gamst (?). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Rart det bare er andre supportere som merker det der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) FØRST skal det være frispark til Rafael! Også scorer Evans, og det blir blåst frispark. Hva sa jeg, tapt to kamper, Howard Webb. FUCK ME. HELT FEIL avgjørelse. HVA gjør han galt? HVA? VÆR så snill Howard Webb, vekk. Hør på Setanta kommentatorene hvis dere ser der, det er faen meg tragisk. Endret 21. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Fin den av Gamst ;D Annulleringen var jo helt grei. Evans klatrer jo på Givet? Endret 21. februar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Neeei, jeg som var i hundre Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Få inn Giggs, og kast ut Nani. Gleder meg til å se Tosic spille senere i sesongen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Flere som så at Rooney sparket etter Gamsten der? Flere som så Gamst sin klare "foul" på Rafael? Klart frispark. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå