Geir M Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nei, alt det med at han må holde nullen mot bla bla bla, er jo om rekorden hans. Selvfølgelig er det PL rekord også til laget, men det er noe annet og vi har allerede slått alle på den. Klar over det, men jeg er ikke så opptatt av det. Er mest opptatt av at rekorden til laget blir så lang som mulig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Synes Foster burde ha startet. Han har i hvert fall kamptrening for førstelaget i LC/FAC. Og en annen ting: Jeg er skuffet over at Vidic ikke får starte. Hva skjer om Evans/Ferdinand blir skadet? Da sliter vi før tirsdagens kamp. Hadde vært bedre med Vidic, siden han ikke skal spille kamp før om en uke og en dag. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Wee..! Hjemme fra jobb nå, trodde jeg kom hjem omtrent til pause. Men var visst kampstart en time senere enn hva jeg trodde. Glad edit: Latias, greit for et stopperpar å ha noen kamper sammen før en kamp som Inter-kampen. Derfor Vidic benkes. Endret 21. februar 2009 av genser Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Og en annen ting: Jeg er skuffet over at Vidic ikke får starte. Hva skjer om Evans/Ferdinand blir skadet? Da sliter vi før tirsdagens kamp. Hadde vært bedre med Vidic, siden han ikke skal spille kamp før om en uke og en dag. Uenig, synes det er bra Ferdinand og Evans får tilbringe litt kvalitetstid sammen før Inter-kampen. Endret 21. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Synes Foster burde ha startet. Han har i hvert fall kamptrening for førstelaget i LC/FAC. Og en annen ting: Jeg er skuffet over at Vidic ikke får starte. Hva skjer om Evans/Ferdinand blir skadet? Da sliter vi før tirsdagens kamp. Hadde vært bedre med Vidic, siden han ikke skal spille kamp før om en uke og en dag. Helt greit at Vidic ikke starter kampen i dag siden han ikke kan spille til tirsdagen, da får Ferdinand og Evans muligheten til å spille litt sammen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ferdinand og Evans har da spilt sammen før? Om en av midtstopperne blir skadet i dag, sliter vi på tirsdag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ferdinand og Evans har da spilt sammen før? Om en av midtstopperne blir skadet i dag, sliter vi på tirsdag. Nei, ikke på lenge og de kan IKKE bare gå inn på en kamp som Inter borte uten å ha spilt sammen på så lenge. Enig i SAF her, må ta "sjansen". Er også hjemmekamp, så det har mye å si. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 De spilte sammen borte mot Chelsea, og de hadde vel aldri spilt sammen før. Ser ikke problemet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Ok, omformulerer meg. De bør ikke spille sammen uten å ha prøvd litt før storkampen, og det mot Chelsea var tvunget pga. røde kortet til Vida mot Scouse som Fergie ikke kunne "planlegge" noe om. Endret 21. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Skjønner hva du mener, ja. Jeg er bare redd for skader. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvorfor spiller ikke VDS? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Skada i 3 måneder ifølge MUTV! Edit: Grov kødd.. Endret 21. februar 2009 av BERBASHOW Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) For grov din drittsekk! For grov! Endret 21. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Antagelig sliten og/eller bare spart til Inter-kampen. Det er jo ikke veldig logisk, i og med at spillere som Ronaldo, Berbatov og Rooney spiller, men det er den eneste grunnen jeg orker å tenke på. Inter uten VDS hadde blitt jævlig tøft. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Skada i 3 måneder ifølge MUTV! Edit: Grov kødd.. Litt for lett gjennomskuelig. "Sir Alex just said that he agreed with VDS at the start of the season that he would never play 3 games in a week." EDIT: Men du fikk meg til å sjekke, den skal du ha. Endret 21. februar 2009 av Points Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Tja, synes VDS burde spille alle kamper uansett nå. Blir så lite involveringer med den forsvarsrekka at han trenger all matchtreningen han kan få Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Forsvaret virker litt usikkert helt i starten av kampen. Er det i dag rekorden ender? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Van der Sar spiller ikke, så rekorden kan ikke ende. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Rekorden i PL jo. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Dommeren i dag, Howard Webb. De eneste to kampene vi har tapt i PL, dommeren: Howard Webb. Håper vi ikke tenker på avgjørelsene til dommeren etter kampen. Endret 21. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå