Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nei, alt det med at han må holde nullen mot bla bla bla, er jo om rekorden hans. Selvfølgelig er det PL rekord også til laget, men det er noe annet og vi har allerede slått alle på den.

Klar over det, men jeg er ikke så opptatt av det. Er mest opptatt av at rekorden til laget blir så lang som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Foster burde ha startet. Han har i hvert fall kamptrening for førstelaget i LC/FAC.

Og en annen ting: Jeg er skuffet over at Vidic ikke får starte. Hva skjer om Evans/Ferdinand blir skadet? Da sliter vi før tirsdagens kamp. Hadde vært bedre med Vidic, siden han ikke skal spille kamp før om en uke og en dag.

Lenke til kommentar

Wee..! Hjemme fra jobb nå, trodde jeg kom hjem omtrent til pause. Men var visst kampstart en time senere enn hva jeg trodde.

Glad :)

edit:

Latias, greit for et stopperpar å ha noen kamper sammen før en kamp som Inter-kampen. Derfor Vidic benkes.

Endret av genser
Lenke til kommentar
Og en annen ting: Jeg er skuffet over at Vidic ikke får starte. Hva skjer om Evans/Ferdinand blir skadet? Da sliter vi før tirsdagens kamp. Hadde vært bedre med Vidic, siden han ikke skal spille kamp før om en uke og en dag.

Uenig, synes det er bra Ferdinand og Evans får tilbringe litt kvalitetstid sammen før Inter-kampen.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Synes Foster burde ha startet. Han har i hvert fall kamptrening for førstelaget i LC/FAC.

Helt greit at Vidic ikke starter kampen i dag siden han ikke kan spille til tirsdagen, da får Ferdinand og Evans muligheten til å spille litt sammen.

Lenke til kommentar
Ferdinand og Evans har da spilt sammen før?

Om en av midtstopperne blir skadet i dag, sliter vi på tirsdag.

Nei, ikke på lenge og de kan IKKE bare gå inn på en kamp som Inter borte uten å ha spilt sammen på så lenge. Enig i SAF her, må ta "sjansen". Er også hjemmekamp, så det har mye å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...