Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 De prøver jo å unngå nedrykk, fra de 4 store Hvis de prøver å unngå nedrykk fra de 4 store, prøver dere å unngå nedrykk fra PL. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Greit, han pleier ikke, men han har spilt bedre mot oss enn det han har gjort mot andre PL-klubber. Ikke kom her å si at du tror Gamst er en trussel for Rafael (Ferdinand, Vidic og Evra). Greit at han har spilt bedre mot Utd, enn andre lag, men at nordlendingen skal by på komplikasjoner for oss har jeg små bekymringer for. Heller Santa-Cruz. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Eh, javell. Latias.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Greit, han pleier ikke, men han har spilt bedre mot oss enn det han har gjort mot andre PL-klubber. Ikke kom her å si at du tror Gamst er en trussel for Rafael (Ferdinand, Vidic og Evra). Greit at han har spilt bedre mot Utd, enn andre lag, men at nordlendingen skal by på komplikasjoner for oss har jeg små bekymringer for. Heller Santa-Cruz. Ingen kommer seg forbi det forsvaret. Selv ikke verdens beste spisser. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, hadde faktisk ikke vært redd for Ibrahimovic en gang men det at FIFA hadde lyst å se oss uten Vidic på San Siro gjør saken mye verre. Merk: MYE. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Evans er ikke så dårlig, men han er ikke i nærheten av Vidic. Håper bare vi klarer uavgjort mot Inter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Evans er ikke dårlig, men her snakker vi verdens toppnivå med Zlatan. Man må være sterkere enn det Evans er nå for å ta seg av sånne spillere. Men satser på at Rio gjør det meste av de vanskeligste situasjonene. Utrolig at kampen er om 3 dager nå! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Faen at Chel$ki vant over Villa Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg syns det er bra jeg, Villa kan faen meg komme seg down to earth nå etter flaksen de har hatt så lenge. Men måten Chelsea spilte ut andre omgangen på, da fikk jeg lite lyst å se de juble på slutten. Lenke til kommentar
The1 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Hehe, har folk sett denne før? Endret 21. februar 2009 av The1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Så ikke kampen, så kan ikke si så mye på det. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Greit, han pleier ikke, men han har spilt bedre mot oss enn det han har gjort mot andre PL-klubber. Ikke kom her å si at du tror Gamst er en trussel for Rafael (Ferdinand, Vidic og Evra). Greit at han har spilt bedre mot Utd, enn andre lag, men at nordlendingen skal by på komplikasjoner for oss har jeg små bekymringer for. Heller Santa-Cruz. Ingen kommer seg forbi det forsvaret. Selv ikke verdens beste spisser. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det der skjer ikke neste gang. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det er ikke det samme forsvaret. Forsvaret har vel aldri spilt så dårlig som det gjorde mot Arsenal og Nasri den kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Greit, han pleier ikke, men han har spilt bedre mot oss enn det han har gjort mot andre PL-klubber. Ikke kom her å si at du tror Gamst er en trussel for Rafael (Ferdinand, Vidic og Evra). Greit at han har spilt bedre mot Utd, enn andre lag, men at nordlendingen skal by på komplikasjoner for oss har jeg små bekymringer for. Heller Santa-Cruz. Ingen kommer seg forbi det forsvaret. Selv ikke verdens beste spisser. ETTER den kampen ja... Hehe, har folk sett denne før? [/url] Haha nei, takk for den. Digget 'an. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Ser tevez fra en ny side Endret 21. februar 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Greit, han pleier ikke, men han har spilt bedre mot oss enn det han har gjort mot andre PL-klubber. Ikke kom her å si at du tror Gamst er en trussel for Rafael (Ferdinand, Vidic og Evra). Greit at han har spilt bedre mot Utd, enn andre lag, men at nordlendingen skal by på komplikasjoner for oss har jeg små bekymringer for. Heller Santa-Cruz. Ingen kommer seg forbi det forsvaret. Selv ikke verdens beste spisser. Hvor mange mål har vi sluppet inn etter målene til Nasri? Har gått 22 timer uten baklengs. Uansett, selv de beste kan ha dårlige dager. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvor mange mål har vi sluppet inn etter målene til Nasri? Har gått 22 timer uten baklengs. Uansett, selv de beste kan ha dårlige dager. I PL, vel å merke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, så klart. I FAC/LC har vi jo sluppet inn mål etter mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå