Gjest medlem-178389 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er det bare jeg som har hatt problemer med supporterklubben? hvilke problemer da? det funker hos meg.. De sender meg ikke bladet i posten. Jeg har kontaktet de flere ganger, og da sier de at de skal fikse det, men ingenting skjer. Jeg betalte for forrige sesong, men fikk ikke ett eneste blad. Etter det så ga jeg bare opp hele greia. Heller ikke fått noe medlemskort sånn var det i begynnelsen da jeg og ei vennine skulle melde oss inn, men problemet da var at det var noe galt med e-post adressa mi ,xD, så det kan jo hende at du har skrevet feil når du har meldt deg inn! etter at jeg hadde fiksa det så var alt greit og vi var offisielt medlemmer av MUSCSB Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Troppen (Preliminær): Van der Sar, Foster, Kuszczak, Rafael, Ferdinand, Vidic, Evans, Evra, O'Shea, Carrick, Scholes, Fletcher, Ronaldo, Park, Giggs, Nani, Berbatov, Rooney, Tevez, Gibson, Welbeck. VDS Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Park - Fletcher - Giggs - Ronaldo Rooney - Berbatov Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 sånn var det i begynnelsen da jeg og ei vennine skulle melde oss inn, men problemet da var at det var noe galt med e-post adressa mi ,xD, så det kan jo hende at du har skrevet feil når du har meldt deg inn! etter at jeg hadde fiksa det så var alt greit og vi var offisielt medlemmer av MUSCSB Kan godt hende at det er feilen.. Må sjekke ut det:P Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det var vel det som var poenget også. 180, 200, 250 eller 300 kroner i året er vel igrunn samma f. Det er maks 25 kroner i måneden uansett. Du dævver ikke av det akkurat. Dette har jeg et veldig godt svar på. Jeg meldte meg nylig inn og fikk forklart dette. Melder du deg inn nå koster det 300 kr.Da er du medlem for resten av denne sesongen og neste. Så ca. 1 og 1halv sesong så ettersom jeg er medlem fra før betaler jeg ikke 300,- er det det du mener?? O_o jaja, klarer vell å betale det uansett om det koster 300,- eller ikke er du medlem har du jo allerede betalt inneværende sesong. da vil du få en ny faktura på ca.170-180 kr for neste sesong i august etc. Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 okei, skjønte det nå og jeg som trodde det kosta 250,- xD Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva mener folket om Martin O'Neil? Personlig ser jeg på han som den treneren jeg helst vil skal ta over den dagen Ferguson går av med pensjon. Det haster ikke akkurat, jeg vil at Ferguson skal styre skuta så lenge han er like rask i hodet, og like motivert som han er nå. Noe han forhåpentligvis er i en del år til. Men en gang må han slutte, og da mener jeg Martin O'Neil er en god kandidat for jobben. Mener akkurat det samme selv. Jeg vil veldig gjerne se O'Neill i Man Utd om noen år. Når Ferguson gir seg om 15 år elle noe sånn så er O'Neill mitt førstevalg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Om 15 er år vel O'Neill like gammel som det SAF er i dag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Noe sånt, men da er det sikkert noen andre har vist seg som en verdig kandidat Men jeg går for Ferguson i minst 15 år til Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ikke lenge til kamp nå Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Chelsea er tragiske nå. Prøver gjennom en hel omgang å drøye seg til seier. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er ikke Chelsea alltid tragisk da? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Chelsea er alltid tragisk jo Hvem spiller dere mot? Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Chelsea er alltid tragisk jo Hvem spiller dere mot? Blackburn, hjemme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er redd for Gamsten. Han pleier å gjøre det bra mot oss. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er redd for Gamsten. Han pleier å gjøre det bra mot oss. Nei? Selv om han gjorde bra i en sesong betyr det ikke at han pleier. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Greit, han pleier ikke, men han har spilt bedre mot oss enn det han har gjort mot andre PL-klubber. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Fy faen, det Chelsea holdt på med i andre omgangen av kampen, skjønner det ikke. Var jo verre enn Mourinho-tiden. Glad det er litt action Arsenal å se på nå før vi setter i gang med ekte stil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Chelsea spilte jo som et desperat lag som prøver å unngå nedrykk. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 De prøver jo å unngå nedrykk, fra de 4 store Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Haha, faktisk sant veldigsaklig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå