Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-178389

nope, det er sant det ja :!:

og hvis det blir maks 25,- i måneden ca, så er jo ikke det kjempekrise..

alle får vel til å betale det regner jeg med ;p

Lenke til kommentar

Jeg måtte til bunns i saken så tok en tur inn i nettbanken og fant siste innbetalling og jeg tok feil det var ikke 180 kroner det var...

...170 kroner :p

image2vh5.jpg

Regner med at det er på grunn av at jeg har vært medlem i lang tid og betaler samme summen som jeg gjorde fra starten av, men da tror jeg det var 160 kroner det var snakk om så ikke noe voldsom økning :)

Edit:

Men uannsett om det koster 170 (:)) eller 300 så er det ikke snakk om store summen US alene er jo verdt den prisen.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389
Men uannsett om det koster 170 (:)) eller 300 så er det ikke snakk om store summen US alene er jo verdt den prisen.

mhm, det er sant det ja! :]

Lenke til kommentar

Hva mener folket om Martin O'Neil? Personlig ser jeg på han som den treneren jeg helst vil skal ta over den dagen Ferguson går av med pensjon. Det haster ikke akkurat, jeg vil at Ferguson skal styre skuta så lenge han er like rask i hodet, og like motivert som han er nå. Noe han forhåpentligvis er i en del år til. Men en gang må han slutte, og da mener jeg Martin O'Neil er en god kandidat for jobben.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Hva mener folket om Martin O'Neil? Personlig ser jeg på han som den treneren jeg helst vil skal ta over den dagen Ferguson går av med pensjon. Det haster ikke akkurat, jeg vil at Ferguson skal styre skuta så lenge han er like rask i hodet, og like motivert som han er nå. Noe han forhåpentligvis er i en del år til. Men en gang må han slutte, og da mener jeg Martin O'Neil er en god kandidat for jobben.

Mener akkurat det samme selv. Jeg vil veldig gjerne se O'Neill i Man Utd om noen år.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som har hatt problemer med supporterklubben? :p

hvilke problemer da?

det funker hos meg..

De sender meg ikke bladet i posten. Jeg har kontaktet de flere ganger, og da sier de at de skal fikse det, men ingenting skjer. Jeg betalte for forrige sesong, men fikk ikke ett eneste blad. Etter det så ga jeg bare opp hele greia.

Heller ikke fått noe medlemskort

Endret av krissttian
Lenke til kommentar
Det var vel det som var poenget også.

180, 200, 250 eller 300 kroner i året er vel igrunn samma f. Det er maks 25 kroner i måneden uansett. Du dævver ikke av det akkurat.

Dette har jeg et veldig godt svar på.

Jeg meldte meg nylig inn og fikk forklart dette.

Melder du deg inn nå koster det 300 kr.Da er du medlem for resten av denne sesongen og neste.

Så ca. 1 og 1halv sesong :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389
Det var vel det som var poenget også.

180, 200, 250 eller 300 kroner i året er vel igrunn samma f. Det er maks 25 kroner i måneden uansett. Du dævver ikke av det akkurat.

Dette har jeg et veldig godt svar på.

Jeg meldte meg nylig inn og fikk forklart dette.

Melder du deg inn nå koster det 300 kr.Da er du medlem for resten av denne sesongen og neste.

Så ca. 1 og 1halv sesong :thumbup:

så ettersom jeg er medlem fra før betaler jeg ikke 300,- er det det du mener?? :hmm:

O_o

jaja, klarer vell å betale det uansett om det koster 300,- eller ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...