Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Dvs. at kun troppen som er på Wembley som får medaljer?

Kjøpe flere medaljer? Noe av det rareste jeg har hørt. :!:

Ser sånn ut ja. Enig i at det hørtes merkelig ut, eneste forklaringen jeg klarer å tenke ut er følgende:

En/flere spillere har gjort det meget bra for laget i LC. Han/de kan ikke spille finalen pga. skade/sykdom/whatever, men klubbledelsen mener at en medalje er fortjent mtp. tidligere innsats, og kjøper noen ekstra.

Alternativet er jo som du nevnte, at medalje er basert på et minimum antall minutter/kamper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er i mot at bare de som er med eller spiller i finalen skal få medalje. Det er mange som har vert med på det.

Jepp, spesielt for lag som oss. Vi har jo brukt mange førstelagsspillere, og unggutter også. Har ikke oversikt over hvor mange spillere vi har brukt, men er sikker på at det er mange.

Lenke til kommentar
Jeg er i mot at bare de som er med eller spiller i finalen skal få medalje. Det er mange som har vert med på det.

Men nå har vel også Ferguson sagt at de som har spilt laget til finalen stort sett skal spille finalen også, så medaljene havner nok på riktig sted :)

Lenke til kommentar

Men nå har vel også Ferguson sagt at de som har spilt laget til finalen stort sett skal spille finalen også, så medaljene havner nok på riktig sted :)

Du må huske på at vi har brukt ca. 25 spillere i denne cupen. Da får vel ikke alle medalje, og det kan godt hende at noen av dem har fortjent det også.

Lenke til kommentar

Som Points sier, katastrofe hvis Park ikke fikk medalje. Tør faktisk å si at uten han hadde vi sluppet inn på Camp Nou. Han var vill, ikke at han noe verre i returkampen. Syns egentlig det var stygt gjort å ikke ha han med i troppen en gang i Moskva, men Fergie vet best. Husker Fergie sa det var den vanskeligste tingen han noensinne har måtte gjøre, å utelate Park fra troppen. Håper seriøst han fikk medalje på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389
Noen som har medlemsskap på united.no, og lyst til å bestille noe for meg forrestne?

Hvorfor ikke bare melde seg inn i MUSCSB selv, koster 180 kroner i året noe som er latterlig lavt hvis du spør meg...

Hvis en av oss skulle bestille for deg så er det ikke store summen du sparer, er snakk om en 10er her og en 10er der, ikke fryktelig mye det er snakk om.

tror det koster mellom 200 - 250,- i året for å være medlem i suporterklubben, er medlem selv men jeg husker ikke det ikke akkurat nå, men det er iallefall ikke 180,- ;p

men en må ikke være medlem for å handle i shopen på united.no, det er en medlemspris og en ordinær pris så en kan bestille uten å være medlem :)

tror det er ca. 10 % avslag på den ordinære prisen for medlemer :p

Endret av medlem-178389
Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Denne gleder jeg meg til å høre på Old Trafford :!:

Lenke til kommentar
tror det koster mellom 200 - 250,- i året for å være medlem i suporterklubben, er medlem selv men jeg husker ikke det ikke akkurat nå, men det er iallefall ikke 180,- ;p

men en må ikke være medlem for å handle i shopen på united.no, det er en medlemspris og en ordinær pris så en kan bestille uten å være medlem :)

tror det er ca. 10 % avslag på den ordinære prisen for medlemer :p

300,- kosta det. Jeg kjøpte meg istad. Veit ikke hvorfor men. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389

:ohmy: koster det 300 å være medlem nå??

sist så var det jo ikke mer enn 200 eller 250 kr..

jaja, prisene stiger jo på alt nå, så hvorfor ikke?? xD

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker feil så er det litt dyrere første året også synker prisen året etter når man fornyer medlemskapet året etter, men ser at det koster 300 når jeg tok en titt på United.no nå.

Kan banne på at det var 180 kr. jeg betalte i medlemskontigent i for denne sesongen :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389

Verdens beste keeper:

edwin-van-der-sar-450.jpg

:yes: helt enig der ja! :D

han var den personen jeg så opp til mens jeg enda spilte fotball :love:

håper han fortsetter enda et par år til etter at kontrakten hans ikke gjelder lengre..

det hadde vært utrolig morsomt :blush:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389
Hvis jeg ikke husker feil så er det litt dyrere første året også synker prisen året etter når man fornyer medlemskapet året etter, men ser at det koster 300 når jeg tok en titt på United.no nå.

Kan banne på at det var 180 kr. jeg betalte i medlemskontigent i for denne sesongen :hmm:

:ohmy:

det siste jeg kan huske å ha betalt, tror jeg var på 250,-

men jeg kan ikke huske å ha sett det noen plass at det har blitt dyrere, heller ikke fått beskjed / regning ilag med noen av medlems bladene :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...