Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke bare melde seg inn i MUSCSB selv, koster 180 kroner i året noe som er latterlig lavt hvis du spør meg...

Didn't know that. Får gjør det da :) Thanks. Vet egentlig ikke hvorfor jeg spurte? Skulle gjerne tatt enn fylleretting på posten over, for skjønner ikke halvparten selv, men har ikke ork.

Noen som har mista en eneste kamp i år? Kun 1 kamp her. :(

Eneste jeg har mistet denne sesongen er faktisk kun første omgang mot Fulham nå på onsdag.Dritasurt,med tanke på at jeg nesten fikk smegma i buksa av Scholes sitt mål.

Samma her. Jobba til 21.30 den kvelden og når klokka slo 30 på slaget beina jeg hjem og rakk akkurat andre omgang, og lillebror som møtte meg i døra med "Scholes og Berbatov scora! :D"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har mista en eneste kamp i år? Kun 1 kamp her. :(

Faktisk sett hvert minutt (var en stream av Boro kampen i ligacupen som ikke funket i 5-10 min da) av hver Utd kamp i år. Og har ikke planer om å glipp av noen heller. :)

:dontgetit:

Sykt :p Har nok gått glipp av 5-6 kamper i alle fall jeg.

Lenke til kommentar

Siste utd kampen jeg gikk glipp av i PL var når Scholes scorte den sykeste vollyen mot Aston Villa borte når vi vant 0-3 i 06/07 tror jeg det var. :)

Så hele kampen i reprise uten å vite stillingen da, så det var faen meg hårreisende når ballen gikk inn. What a goal.

Haha, merker jeg feirer det målet til og med nå. Se på feiringen til hele laget også, er bare så fantastisk. :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...