kandinsky Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvorfor ikke bare melde seg inn i MUSCSB selv, koster 180 kroner i året noe som er latterlig lavt hvis du spør meg... Didn't know that. Får gjør det da Thanks. Vet egentlig ikke hvorfor jeg spurte? Skulle gjerne tatt enn fylleretting på posten over, for skjønner ikke halvparten selv, men har ikke ork. Noen som har mista en eneste kamp i år? Kun 1 kamp her. Eneste jeg har mistet denne sesongen er faktisk kun første omgang mot Fulham nå på onsdag.Dritasurt,med tanke på at jeg nesten fikk smegma i buksa av Scholes sitt mål. Samma her. Jobba til 21.30 den kvelden og når klokka slo 30 på slaget beina jeg hjem og rakk akkurat andre omgang, og lillebror som møtte meg i døra med "Scholes og Berbatov scora! " Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som har mista en eneste kamp i år? Kun 1 kamp her. Faktisk sett hvert minutt (var en stream av Boro kampen i ligacupen som ikke funket i 5-10 min da) av hver Utd kamp i år. Og har ikke planer om å glipp av noen heller. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som har mista en eneste kamp i år? Kun 1 kamp her. Faktisk sett hvert minutt (var en stream av Boro kampen i ligacupen som ikke funket i 5-10 min da) av hver Utd kamp i år. Og har ikke planer om å glipp av noen heller. Sykt Har nok gått glipp av 5-6 kamper i alle fall jeg. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nei, for all del, er jo ren underholdning å se kampene så har ikke tenkt til å gå glipp av kamper. *GledeSegTilImorgen* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har gått glipp av alt for mange kamper allerede Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dette må jo være en dårlig spøk "Bookies Paying Out Over United Treble Because Nobody Can Score Against Us!" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dette må jo være en dårlig spøk "Bookies Paying Out Over United Treble Because Nobody Can Score Against Us!" Link finnes ikke. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dette må jo være en dårlig spøk "Bookies Paying Out Over United Treble Because Nobody Can Score Against Us!" Link finnes ikke. Funker gullfint her,men her kommer den igjen: http://therepublikofmancunia.com/bookies-p...ore-against-us/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Funker ikke den heller faktisk. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Funker ikke den heller faktisk. Da må det være noe galt med pcen din.Funker som fjell her.Hvis ikke kan du søke deg inn på Republic of Mancunia. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Neida den funker hos meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Virker ikke som Mancunia ikke vil funke her i dag. Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Rooney starter mot Blackburn Neville får ny kontrakt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ah, faen. Gleder meg til kampen enda mer nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sykt Har nok gått glipp av 5-6 kamper i alle fall jeg. Ser du på så mange United-kamper? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har sikkert mista 3 kamper antar eg, sist var Fulham på onsdag, då var det AC/DC.. Hater å miste kamper! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Paddy power deler ut til alle som betta på nytt United treble? Seriøst? Dette er jo så hårreisende at mange andre medier må dekke det, har noen andre linker enn Mancunia? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Everton (1-1), ellers har jeg fått med meg alle kampene. selvom jeg har vært med på bankett, kick off... sniker meg til nærmeste pub for å se kamp :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Siste utd kampen jeg gikk glipp av i PL var når Scholes scorte den sykeste vollyen mot Aston Villa borte når vi vant 0-3 i 06/07 tror jeg det var. Så hele kampen i reprise uten å vite stillingen da, så det var faen meg hårreisende når ballen gikk inn. What a goal. Haha, merker jeg feirer det målet til og med nå. Se på feiringen til hele laget også, er bare så fantastisk. Endret 20. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå