Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Herlig med hjemmekamper mot de beste lagene. Vi har ligagullet i våre egne hender. Jada, men nå er det årets sesong som teller. Man kan ikke sitte med fjorårets ligagull og sugle på det. Er bare liverpool supportere som gjør det. (Dvs hvis man kan kalle 70 tallet for fjoråret) Jeg har da ikke snakket om fjorårets gull. Det jeg sier, er at vi har hjemmekampene mot de gode lagene, og vi bestemmer vår egen skjebne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Eg bare plagde deg litt Lættis. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Greit det, Mr. Utropstegn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du får telle litt de siste mnd lættis. Eg garanterer at du har fler utropstegn enn meg. Hvertfall fler smileys enn meg. Mr.Smiley. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) tull og tøys Endret 20. februar 2009 av Points Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Jeg har ikke vinterferie før om 1 og halv uke. Så det irriterer meg at dere har det nå. Men så er det digg å ha det når dere har skole igjen så. Pluss at i morgen er det fri fri fri. Men ellers, se dette og dere kommer til å " " eller nesten " ". Endret 19. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) tull og tøys Endret 20. februar 2009 av Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Gratulerer, points. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Herlig video tc, du finner fram mange godbiter. Giggs er en legende, simple as that Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kan jo nevne at vi satto diskuterrte scholes i går en god stund. Han var hel sartt ut. HN Ssyns schgoles var helt syk i går. ALDRI mott en hyggeligere pool-supporter enn det dere. HANsyns scholes var helt syk i går. Han mente at carrick var bedre enn alonso, og at harreaves var på samme nivå som mascje bare enda bedre offensivte. Im orra skal jeg på fest meed han, avtalte det. Faen som jeg gleder meg, jeg har fr øfrste gang møtt en pooø-,l-syupprter som ikke er fullstendig blåst. Finnes mange Liverpool-supportere som ikke er blåst, men er du sikker på at han forstod deg? Hvis du snakket like utydelig som du skriver her, så kunne han neppe forstå mye i alle fall... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skjønte det helt fint jeg. Mulig du bør gå barneskolen opp igjen paranoid;) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skjønte det helt fint jeg. Mulig du bør gå barneskolen opp igjen paranoid;) Hadde ikke et eget "Tolking av fylleprat"-fag når jeg gikk på barneskolen. Skjønte det for det da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 fy faen hakke kost meg så mye på flere år. fikk mobilnr og msn adresse sxå vik kunne diskutere videre.. herlig! Naaaaaw Points got a Boyfriend Men nå er Engelske Liverpool-fans mer realistiske enn Norske, det gjelder forøvrig alle fans av Engelske klubber her i Norge. Men spesielt LFC sine såklart Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Weehee, kamp om litt over 36 timer. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Shit! Det er jo faen ikke lenge til Inter-kampen! Gleder meg drøyt, for har aldri hatt mindre forventninger til CL enn i år. Alt blir nervepirrende og ethvert mål og enhver seier blir en bonus. Husker jeg dro på meg en stressykdom i fjor og ble anbefalt å ikke egjøre noe annet enn å ligge i senga, og ha minst mulig stress. Dagen etter var 1-0 kampen mot Barca. Endte med sykehusbesøk og full medisinering og kjeft fordi jeg ikke hadde klart å unngå stress.. Noen som har medlemsskap på united.no, og lyst til å bestille noe for meg forrestne? I fare for at inlegget er helt uforstålig så tas det forbehold iat jeg er hjemme fra en sein bytur/nach. Klarte meg vitterlig bedre enn Points lenger ppp her da! Haha. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 http://premierleague.blogg.no/ Meget god blogg med fokus på Manchester United, anbefales. (Nei, det er ikke jeg som er forfatter) Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som har medlemsskap på united.no, og lyst til å bestille noe for meg forrestne? Hvorfor ikke bare melde seg inn i MUSCSB selv, koster 180 kroner i året noe som er latterlig lavt hvis du spør meg... Hvis en av oss skulle bestille for deg så er det ikke store summen du sparer, er snakk om en 10er her og en 10er der, ikke fryktelig mye det er snakk om. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som har mista en eneste kamp i år? Kun 1 kamp her. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som har mista en eneste kamp i år? Kun 1 kamp her. Eneste jeg har mistet denne sesongen er faktisk kun første omgang mot Fulham nå på onsdag.Dritasurt,med tanke på at jeg nesten fikk smegma i buksa av Scholes sitt mål. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som har mista en eneste kamp i år? Kun 1 kamp her. Ja, jeg fikk ikke sett kampen på brua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå