Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Håper Arsenal får top 4 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Arsenal spiller UEFA neste sesong. Villa tar 4. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Villa kan fort havne på andre- og tredjeplass også. Mye kommer an på hvordan kampen i helga, mot Chelsea, ender. Vinner de der har de et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Arsenal spiller UEFA neste sesong. Villa tar 4. Vent å se. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Arsenal spiller UEFA neste sesong. Villa tar 4. Vent å se. Stemmer, dere ender på 7. plass dere Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Det hadde vært konge hvis Villa snappet 2. plassen i år. Martin O'Neill er en svært dyktig manager. Den nest beste i Premier League. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Sameboe: På hvilket grunnlag kan du si det? Endret 19. februar 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Sameboe: På hvilket grunnlag kan du si det? Hmm...spørsmålet er vel heller, på hvilket grunnlag er det du er sikker på topp 4? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Sameboe: På hvilket grunnlag kan du si det? Hmm...spørsmålet er vel heller, på hvilket grunnlag er det du er sikker på topp 4? Jeg er ikke sikker sier jeg jo. Jeg sa jeg håper. Når ble håpe og å være sikker det samme? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Arsenal spiller UEFA neste sesong. Villa tar 4. Dette virker som ønsketenkning fra deres side, og jeg forstår jo det. Villa har hatt utrolig mange marginer med seg denne sesongen, men i de siste kampene har de hatt en dalende kurve (1-3 mot Everton og 1-1 mot CSKA). I tillegg har de en syltynn stall og et veldig vanskelig kampprogram i møte, mens Arsenal snart får tilbake nøkkelspillere som Fabregas og Walcott. Jeg blir svært overrasket hvis Villa havner i top4 denne sesongen, men skal selvsagt aldri si aldri. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Arsenal spiller UEFA neste sesong. Villa tar 4. Da tar Chelsea 2. plassen, men hvem kommer på 3? Everton? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Vi klarer andre selvfølgelig Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Arsenal spiller UEFA neste sesong. Villa tar 4. Dette virker som ønsketenkning fra deres side, og jeg forstår jo det. Villa har hatt utrolig mange marginer med seg denne sesongen, men i de siste kampene har de hatt en dalende kurve (1-3 mot Everton og 1-1 mot CSKA). I tillegg har de en syltynn stall og et veldig vanskelig kampprogram i møte, mens Arsenal snart får tilbake nøkkelspillere som Fabregas og Walcott. Jeg blir svært overrasket hvis Villa havner i top4 denne sesongen, men skal selvsagt aldri si aldri. Merk også at Villa begynte å tape etter Carew kom tilbake Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tape? Utenom FA-cupen har de da ikke tapt noen kamper siden Carew kom tilbake? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Arsenal har tross alt 7 poeng å ta igjen Villa på så det kan bli ganske vanskelig om Villa ikke driter seg helt i de resterende kampene. Endret 19. februar 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Herlig med hjemmekamper mot de beste lagene. Vi har ligagullet i våre egne hender. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Føler det blir vanskelig mot Blackburn, vinner vi den gir jeg f i om vi stopper rekorden vår i den kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...s.html?ITO=1490 Dette var gøy å lese. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Herlig med hjemmekamper mot de beste lagene. Vi har ligagullet i våre egne hender. Jada, men nå er det årets sesong som teller. Man kan ikke sitte med fjorårets ligagull og sugle på det. Er bare liverpool supportere som gjør det. (Dvs hvis man kan kalle 70 tallet for fjoråret) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...s.html?ITO=1490 Dette var gøy å lese. Ja, dette var utrolig gøy å lese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå