Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Og når man tenker på hvilke pasninger det er snakk om blir det ikke mindre sykt. Det er jo ikke akkurat å trille ballen mellom hverandre på midtbanen. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 97% ? det er jo ingenting. Da har dere ikke sett meg spille! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Du har sikkert de 3 siste prosentene. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Etter kampen igår er en hver tvil om at dette laget kan drite seg ut borte. Liverpool må spille ENORMT over evne for at vi skal rote bort dette. Det er en ro og fantastisk driv i laget gjennom hele kampen, Fulham som er et godt defensivt lag henger ikke med i det hele tatt. Selv Tevez er rettvendt store deler av kampen, å det lover bra for vi trenger en Tevez i form i CL der han helt klart passer best. Selv om han var lite involvert i store deler av kampen så gjorde han sine involveringer greit . Å Rooney kommer innpå, søker rom og alt er som før. Det jeg også ser er at Berba blir tatt av, er dette en liten tillitserklæring for Tevez? Som jeg forøvrig starter å endre syn på, jeg vil fortsatt ikke betale X antall mill for han. Men å ha han i klubben vil jeg. Å Scholes. Jeg og Thor Rune Haugen var nok begge på randen til å komme etterhvert. Mannen er jo et unikum, Lampard, Gerrard, Barry osv kan bare gå å legge seg. Englands beste midtbanemann er tilbake, jævlig synd for Capello så gidder han ikke tape. Å når vi i tillegg har Carrick, vel jeg ser at vi kan ta alt i år med en så bred stall. Men jeg savner å se Nani i slike kamper der han kan utfolde seg litt, mannen har den beste innleggsfoten i United. Å den bør være i form til de siste minuttene mot Inter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Tror nok Berbatov ble spart foran helgas kamp. På lørdag tror jeg Berba og Rooney starter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hyrlen, var nok fler enn bare deg og Haugen som var nær det i går. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Lee Martin på lån til Tromsø IL? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Lee Martin på lån til Tromsø IL? Det hadde vert rått! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 De har jo nettopp fått en united trener til Tromsø. Så sikkert en spiller som han kjenner til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Lee Martin på lån til Tromsø IL? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kult å fått litt nivå til tippeligaen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Seriøst, jeg tror han lærer mer på reservelaget til United enn i TL. Endret 19. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hadde vært gøy. Husker jeg brukte han mye i de lavere nivåene i England på FM08. Han eide! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hyrlen, var nok fler enn bare deg og Haugen som var nær det i går. Holdt på å komme i går. Scholes har den beste pasningsfoten i ligaen, ingen tvil om det. Men får vi en skade så tror jeg vi kommer til å slite. Jeg tviler på at vi kommer til å vinne CL i år, hvertfall med Hargreaves ute en hel sesong. Han hadde vært utrolig viktig å ha i de harde bortekampene... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Men Nightkeeper, som jeg nevnte tidligere og, at jeg ikke hadde sett Scholes spille sånn siden 06/07. Men syns du virkelig ikke at det var en 10'er på børsen på Scholes uansett med 97% completion rate, utrolig mange av de viktige pasninger og mtp. 2. og 3. målet, også at han åpner scoringen med en syk volley? Enig at det er sånne kamper man faktisk fikk fra Scholes på regular basis før, men i går var det seriøst en 9.99/10 ihvertfall. Btw, så at Limberbatov nevnte at det ble 4-4 i reservekampen; men fikk alle her med de at reservelaget som spilte samtidig som kampen våres mot Fulham i går, snudde 4-1 til 4-5 seier for oss borte mot Wigan reserverne? Macheda med to, Welbeck med to og Lee Martin med seiersmålet! Fantastisk kveld for klubben i går, ja. Og til slutt, fy faen så morsom VDS var med det blikket til kameraet etter Zamora nesten scorte med en "toepoke". Ser i kameraet en gang som å si, "Hmmm, close one", også en gang til fordi så tenkte han plutselig liksom "Oh shit, too close!". Her er det å se for alle som ikke fikk det med seg i går. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fy faen, husker det blikket. Lo i flere minutter. :!: For en god keeper vi har fått. Håper han fortsetter i noen år til! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Apropos Hargreaves så vil jeg si han har den beste innleggsfoten i klubben, ikke Nani. Ellers enig i det dere skriver NightKeeper og Hyrlen. Ingen tvil om at vi har et veldig bra utgangspunkt i ligaen. CL tror jeg det er litt verre med. Inter er en av de største favorittene sammen med oss, Barcelona og et par andre, så det skal bli vanskelig å komme seg videre, men jeg tror fordelen av hjemmebane til slutt vil gi oss avansementet, selv om det blir fryktelig jevnt. Spår uavgjort eller ettmålsseier til Inter i Milano, mens vi vinner 2-0 hjemme. Edit: Kom et par poster i mellom. Endret 19. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Blir tøft uten Vidic borte mot Inter. Får håpe at Evans gjør det godt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Men Nightkeeper, som jeg nevnte tidligere og, at jeg ikke hadde sett Scholes spille sånn siden 06/07. Men syns du virkelig ikke at det var en 10'er på børsen på Scholes uansett med 97% completion rate, utrolig mange av de viktige pasninger og mtp. 2. og 3. målet, også at han åpner scoringen med en syk volley? Enig at det er sånne kamper man faktisk fikk fra Scholes på regular basis før, men i går var det seriøst en 9.99/10 ihvertfall. Btw, så at Limberbatov nevnte at det ble 4-4 i reservekampen; men fikk alle her med de at reservelaget som spilte samtidig som kampen våres mot Fulham i går, snudde 4-1 til 4-5 seier for oss borte mot Wigan reserverne? Macheda med to, Welbeck med to og Lee Martin med seiersmålet! Fantastisk kveld for klubben i går, ja. Og til slutt, fy faen så morsom VDS var med det blikket til kameraet etter Zamora nesten scorte med en "toepoke". Ser i kameraet en gang som å si, "Hmmm, close one", også en gang til fordi så tenkte han plutselig liksom "Oh shit, too close!". Her er det å se for alle som ikke fikk det med seg i går. Den siste der var herlig x) Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Herlig blikk VDS har jeg sansen for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå