Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Milan var det beste laget i kveld. Og er det noe United manglet, så er et rutine. Er flere spillere på United, bl.a. Ronaldo, Carrick, Fletcher som aldri har spilt en semifinale i CL før. Men nesten alle på Milan har det. De var rett å slett bedre. Har håp om at vi kan ta steget videre neste år.

Lenke til kommentar

Hvilken idiot er det som sa at Heinze er bedre enn Evra! Herregud, Heinze klarer ikke en gang å posisjonere seg, han spiller uklokt og står fram som en klovn. Vidic var ikke akkurat mye å skryte av, men han har tross alt ikke spilt på en god stund. Ikke at jeg liker å ha en å skylde på, men det er ikke vanskelig å finne en i dag.

Gleder meg til å komme på skolen i morgen, bare noen åpner kjeften, da blir det gått! Faen for en nedtur

Lenke til kommentar

Ta følelsen jeg hadde etter 7-1 mot Roma, få det motsatte av den, og gang det med ca. 100. Det er følelsen jeg har nå. Helt utrolig kjipt.

Lykke til for både Liverpool og Milan i finalen. Begge fortjener å være der. Heier på Milan i finalen, men håper først og fremst på god kamp.

Lenke til kommentar
Kjipe greier. Trøsten er at Milan kommer til å gruse Liverpool i finalen. Tror det blir underholdning nok..

8524120[/snapback]

Eg ganske så deppa nå.

Kaká & Co kommer til å gruse Liverpool.

8524124[/snapback]

Jeg synes å huske jeg hørte det samme i '05.

Jeg tror jammen jeg skal inn her i tråden og finne meg en ny signatur om vi vinner CL.

8524142[/snapback]

Ikke ta det så hardt. Mange skuffa debatanter nå. Er da litt morro at England dominerer CL for tiden. Selv om det da ble dere som kom til finalen. Men for all del, håper dere taper :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fordi den forbanna fjotten kommer og provoserer, prater piss og generaliserer på det høyeste. Og du som moderator, og tilfeldigvis medsupporter, ikke sletter det?

8524176[/snapback]

Jeg skjønner det. Du har vel vært borti det samme du, et par ganger, har du ikke?

Jeg kan ikke begynne å slette slike ting. Fotballdiskusjoner er fotballdiskusjoner. Vi diskuterer sporten, lagene og spillerne, ikke brukerne på forumet.

Lenke til kommentar
Hvilken idiot er det som sa at Heinze er bedre enn Evra! Herregud, Heinze klarer ikke en gang å posisjonere seg, han spiller uklokt og står fram som en klovn. Vidic var ikke akkurat mye å skryte av, men han har tross alt ikke spilt på en god stund. Ikke at jeg liker å ha en å skylde på, men det er ikke vanskelig å finne en i dag.

8524201[/snapback]

Jeg har nok sagt det en del ganger :) Var utrolig imponert over Heinze etter debutsesongen, men de kampene han har spillt i Evras fravær denne sesongen har vært ganske trist. Jeg liker ablegøyene hans fra tid til annen, men slike ablegøyer forutsetter at man spiller bra for at de skal godtas.

Neida, klandrer ikke Ronaldo. Sier bare at han spillte dårlig i kveld. Nå har han fått sååååå mye skryt at litt kritikk bør han ikke ta skade av.

Lenke til kommentar
Mener vi har et stykke igjen.

Man Utd er ikke ennå ikke et verdenslag. Brown, og O'Shea, Solskjær og under tvil Fletcher .. hvor kjært holder dere disse?

8524240[/snapback]

Brown, som har gitt ganske så fin backup mens Neville er borte? O'Shea som vel har sørget for 4 poeng for oss i ligaen i år, ved å score vinnermål? Solskjær som har gitt kjempefin dybde gjennom sesongen og bidratt sportslig og? Fletcher som har vært arbeidsjern som faen og jobbet bra?

Det er mye som kan gjøres, men vet ikke hvos mye vi kunne tjent på å bytte ut reservespiss, -forsvar og -midtbane.

Lenke til kommentar

Et innlegg skrevet uten frustrasjon: Hovedgrunnen til at vi taper i kveld er, som sagt mange ganger før, mangel på rutine! Samtlige av Milans spillere har jo stor erfaring med slike kamper, mens i United mangler en del av spillerne denne rutinen. Vel, håper dette er en erfaring vi tar med oss til neste år, så når vi kanskje dit vi vil.

Lenke til kommentar
Mener vi har et stykke igjen.

Man Utd er ikke ennå ikke et verdenslag. Brown, og O'Shea, Solskjær og under tvil Fletcher .. hvor kjært holder dere disse?

8524240[/snapback]

Har ikke likt Fletch noe spesielt egentlig, men de siste månedene har eg fått et vanvittig mye bedre syn på han. Har sansen for O'Shea, men han holder desverre ikke høgt nok nivå. Brown har vært god i Vidic og Rio sine fravær. Solskjær er snart ferdig. Kommer nok berre til å få bonuskamper resten av sin karriere.

Lenke til kommentar

Taper grunnet lite rutine, dårlig forsvar, litt uflaks og slitne spillere.

Stallen er tynn, og strekken er strekt langt. For langt idag. Berømmer AC Milan, de har flaks og er ekstremt dyktige idag.

Skuffelsen skal svelges med cola nå.

Lenke til kommentar
Taper grunnet lite rutine, dårlig forsvar, litt uflaks og slitne spillere.

Stallen er tynn, og strekken er strekt langt. For langt idag. Berømmer AC Milan, de har flaks og er ekstremt dyktige idag.

Skuffelsen skal svelges med cola nå.

8524387[/snapback]

Veldig enig i det du skriver.

Min skuffelse svelges med sprite akkurat nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Å så drittlei jeg er av å se den filmen hvor Liverpool gjør "mission impossible"!

8524361[/snapback]

Det skjønner jeg veldig godt :mrgreen:

Jeg er forøvrig drittlei av at United vinner serien ;)

Hva tror dere Fergie sier i intervjuet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...