Alastor Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Han kom ikke inn fordi ferguson tenker defensivt. Og oshea hadde fått legghøne og stivnet . Det så du av tegnene han gjorde da han gikk av. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hva er tegnet for legghøne? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Underholdene kamp av dere i kveld. Må forørvrig si at Scholes var fenomenal :-) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er jo ikke vanlig å sette en spiller i en posisjon han ikke spiller. Greit at han tenkte defensivt, men det er jo Rafael som spiller der. Uansett er SAF en herlig trener. Han greier alltid å gjøre det beste. Hva er tegnet for legghøne? Dra hånda opp og ned? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Slag med hånda.. og så pekte han bak på leggen sin.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Så noen etterlyste pasningsstatistikk for Scholes hvis jeg ikke husker feil. Se hva jeg fant det på united.no-forumet: Sykt! Her er forøvrig link hvis noen vil finne lignende stats selv ved en senere anledning: http://www.guardian.co.uk/football/chalkboards Endret 18. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Forresten. De fleste liverpool supporterne tviholdt jo svært lenge på at hengekampene kom vi aldri til å vinne. Ingenting er bedre enn liverpool supportere som tar feil. Igjen. Rævva kamp av Scholes. Han hadde jo to feilpasninger. Det er ikke likt han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Fy faen, Scholes burde bli kasta ut fra klubben! 2 av 64 pasninger som var upresise. Nei, dette er ikke godt nok! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nei, hvor mye betaler vi den kuken egentlig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Sannsynligvis alt for mye. Når man spiller for United, skal det ikke være mulig å ha så mange feilpasninger! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nei, hvor mye betaler vi den kuken egentlig? Man må vel dra fram dette igjen da: Ikke så mye håper eg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Den virka litt redigert... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvertfall ikke erigert.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Den var litt oransj også, lurer på om han har oransje intimhår, eller, ikke at jeg går rundt å tenker på det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Så noen etterlyste pasningsstatistikk for Scholes hvis jeg ikke husker feil. Se hva jeg fant det på united.no-forumet: Sykt! Her er forøvrig link hvis noen vil finne lignende stats selv ved en senere anledning: http://www.guardian.co.uk/football/chalkboards Noe av det sykeste. 97% completion rate, og det er ikke sånn at han spiller sikre og støttepasninger, de fleste er jo angripende og lange men perfekte. Nå er det bare å nyte litt highlights. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Utrolig flott med seier igår, var jo overkjøring fra bunn til ende. Kan bare si at veteranene er er i storform om dagen (Giggs & Scholes). Scholes var fantastisk i går og det å se på pasningene hans ga meg ereksjon. Syns forøvrig at Ronaldo virket piggere i går utenom de elendige avsluttningene hans. Det med at vi har gått 14 kamper uten baklengs er helt sykt, takk for at vi har verdens beste forsvar atm og at vi har en utrolig stabil keeper. Aah, fikk en utrolig god følelse igår og jeg gleder meg til lørdag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Fy faen, snart har vi holdt nullen i et helt døgn. Helt sykt å tenke på det! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 62 av 64 pasninger kom frem. Faen meg insane! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå