Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ikke vanlig å sette en spiller i en posisjon han ikke spiller. Greit at han tenkte defensivt, men det er jo Rafael som spiller der. :p

Uansett er SAF en herlig trener. Han greier alltid å gjøre det beste. :D

Hva er tegnet for legghøne? :dontgetit:

Dra hånda opp og ned? :p

Lenke til kommentar

Forresten. De fleste liverpool supporterne tviholdt jo svært lenge på at hengekampene kom vi aldri til å vinne. Ingenting er bedre enn liverpool supportere som tar feil. Igjen.

Rævva kamp av Scholes. Han hadde jo to feilpasninger. Det er ikke likt han.

Lenke til kommentar
Så noen etterlyste pasningsstatistikk for Scholes hvis jeg ikke husker feil. Se hva jeg fant det på united.no-forumet:

14u9991.jpg

Sykt!

Her er forøvrig link hvis noen vil finne lignende stats selv ved en senere anledning: http://www.guardian.co.uk/football/chalkboards

Noe av det sykeste. 97% completion rate, og det er ikke sånn at han spiller sikre og støttepasninger, de fleste er jo angripende og lange men perfekte. Nå er det bare å nyte litt highlights. :)

Lenke til kommentar

Utrolig flott med seier igår, var jo overkjøring fra bunn til ende. Kan bare si at veteranene er er i storform om dagen (Giggs & Scholes). Scholes var fantastisk i går og det å se på pasningene hans ga meg ereksjon.

Syns forøvrig at Ronaldo virket piggere i går utenom de elendige avsluttningene hans.

Det med at vi har gått 14 kamper uten baklengs er helt sykt, takk for at vi har verdens beste forsvar atm og at vi har en utrolig stabil keeper.

Aah, fikk en utrolig god følelse igår og jeg gleder meg til lørdag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...