Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Herlig med Rooney-scoring. Godt å se at spissene scorer mål, bare synd at Tevez ikke gjør det. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen som veit hvor hardt skuddet hans var egentlig? Fantastisk kamp i dag. I dag ska jeg sove godt ja Drit hardt var det, bare Carlos som kan gjøre det samme. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Om liverpool avgir poeng og vi vinner til helga, tror jeg mye er gjort. 8p før deres kamp mot City, forutsett at vi vinner. Endret 18. februar 2009 av The Game Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er deilig å endelig bli ferdig med hengekampene! Bare synd at det kommer en ny sånn kamp om noen uker. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ligagull, hva er det for noe? Slikt har jeg ikke i tankene før slutten av April... Flott kamp, kjører kampen komfortabelt i tredje gir. Scholes med kanonkamp, overblikk av en annen verden. Hater offside-scoringer btw, hehe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Slår vi Pool på hjemmebane, er vi nok mestere! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Spurte om det tidligere i kveld men er det noen som vet hvor mange offside-scoringer vi har denne sesongen? Endret 18. februar 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Spurte om det tidligere i kveld men er det noen som vet hvor mange offside-scoringer vi har denne sesongen? Og det er viktig fordi...? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Slår vi Pool på hjemmebane, er vi nok mestere! Ligamestere i mars? Nei. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Og det er viktig fordi...? Hvorfor skulle det være viktig? Eneste grunnen til at jeg vil vite det er at det må være et unormalt høyt tall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 8 poeng ned til Pool da. Selvfølgelig er vi ikke mestere da, men det blir vanskelig å rote det bort. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 8 poeng ned til Pool da. Selvfølgelig er vi ikke mestere da, men det blir vanskelig å rote det bort. Hva skjer med å prate om ligagull i februar? Vent noen måneder er dere snille. Kampen til Scholes idag var heller ingen 10er. Eneste som har vært i nærheten av 10 på børsen denne sesongen er Vidic mot Chelsea. Scholes idag var slik Scholes spilte hele 06/07-sesongen, bare så det er sagt. Det var nivået hans en hel sesong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 5 poeng ned til Pool da. Selvfølgelig er vi ikke mestere da, men det blir vanskelig å rote det bort. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) 8 poeng ned til Pool da. Selvfølgelig er vi ikke mestere da, men det blir vanskelig å rote det bort. Hva hvis vi spiller uavgjort mot Blackburn på lørdag. og Liverpool slår City til helgen. Også taper vi mot Newcastle borte på St. James' og Liverpool vinner kampen i den PL runden. Det hadde vært 1 poeng på 2 kamper for oss, og 6 poeng til Liverpool. Da har vi plutselig like mange poeng før vi spiller på Old Trafford. Husk at det bare er februar nå. Endret 18. februar 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 8 poeng ned til Pool da. Selvfølgelig er vi ikke mestere da, men det blir vanskelig å rote det bort. Hva hvis vi spiller uavgjort mot Blackburn på lørdag. og Liverpool slår City til helgen. Også taper vi mot Newcastle borte på St. James' og Liverpool vinner kampen i den PL runden. Det hadde vært 1 poeng på 2 kamper for oss, og 6 poeng til Liverpool. Så vi da hadde vi bare ledet med. Da har vi plutselig like mange poeng før vi spiller på Old Trafford. Husk at det bare er februar nå. Jævlig pessimistisk a. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 5 poeng ned til Pool da. Selvfølgelig er vi ikke mestere da, men det blir vanskelig å rote det bort. Haha, drøm videre. Vi skal ikke spille uavgjort mot dere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nei, jeg er ikke det i det hele tatt. Men det er dumt å si at hvis vi slår Liverpool vinner vi ligaen siden det blir 8p ledelse, uten at de 2 kampene før Liverpool kampen er spilt i PL. Bare det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Blir skuffet om det ikke blir tre poeng på hjemmebane mot laget som ligger på 18. plass. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Dette var ikke en spennende kamp i det hele tatt. Vi rundspilte de. Artig å se Liverpool supporterne i tråden her under kampen. Var vel knapt et fornuftig innlegg som ikke prøvde å finne småting... Som: "Jepp, dere vinner mot et møkkalag. Vil du ha en diplom?" Den er dyp med tanke på 0-0 hjemme på anfield.. Samme møkkalaget det gitt. Var en bra unnskyldning etterpå der.... Artig å fortsatt holde nullen. Eneste som skuffer litt er to ting: Vi burde kunne prøve flere av de yngre spillerne når vi er så overlegne som vi er. Men var jo viktig å matche Rooney. Gibson kom jo innpå, samme gjorde Evans, men Evans ser eg nesten ikke på som "en av de unge" mtp spillet han har prestert i par med Vidic i høst/vår. Pluss Tevez som dessverre ikke gjorde en særlig god kamp i dag. Ellers: Meget bra "jinxing" dere som kom med 0-0 og 1-1 før kampen i dag Endret 18. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg sa 3-0! Uansett tror jeg Evans kom inn fordi O'Shea var skadet. Hvorfor kom ikke Rafael inn? Var han også småskadet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå