banansplitt™ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Are you watching Mersyside? Jepp, dere vinner mot et møkkalag. Vil du ha en diplom? Ah, jeg liker dere når dere er så bitre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Fulham spilte MYE bedre mot oss da. Der var han keeperen god, og forsvaret var pottetett. Nå er jo fyren verre en Robinson :b Fulham har jo vært rompe i forsvar idag Latias :b Spessielt på 2-0 målet. Helt håpløst En sak har alltid to sider. Jeg vil si at United har gjort fulham til et elendig lag. Dere klarte ikke det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Are you watching Mersyside? Jepp, dere vinner mot et møkkalag. Vil du ha en diplom? Liverpool - Fulham 0-0 http://fotballmagasinet.no/index.php?mode=...;match_id=83167 Samme sesong... Endret 18. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 kaks92: Fordi han drar ned en spiller bakfra mens de prøver å kontre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 men hvorfor fikk Park det gule kortet?? har ikke kanalen så får ikke til å se kampen Han jager en Fulham spiller på en kontring og Fulham-spillern er uheldig og krøller beina sine i Park sine fullstendig uten overlegg fra Park. Ikke et gult kort etter min mening, regelboka sier vel kanskje noe annet. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Bare synd Tevez fortsatt ikke får noe fart på spillet sitt. Blir en del lovende involveringer, men de går til faen alle sammen. Er det en mann jeg vil skal brilliere så er det Tevez, men han har ikke holdt et høyt nok nivå i år dessverre. En sak har alltid to sider. Jeg vil si at United har gjort fulham til et elendig lag. Dere klarte ikke det. Endret 18. februar 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Provokasjonene stopper her. Innlegg slettes. Om man ønsker å mobbe andre lag kan man fint gjøre det i sitt eget lags tråd. Spørsmål rettes til meg på pm. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Alle er dårlig mot oss og brasil mot Liverpool Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er rett det du sier Alastor. Har altid sagt at United er sterkere en Liverpool også jeg. Men, Fulham spiller ikke i nærheten av hva de har gjort mot Arsenal, Liverpool osv. Men, nok om det. Ser ut som 0'en blir holdt igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Scholes med de herlige langpasningene. Så nesten ut som om vi så den samme pasningen ti ganger i reprise. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er vel heller vi som gjør Fulham ufattelig tamme. Hva skal de gjøre da? Med den pasningspresisjonen og tempoet vi har har, klarer de ikke henge med i det hele tatt. Totall dominans og full kontroll. Dette klarer ikke Lpool Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Scholes må vel ha den desidert beste pasningsfoten i hele PL. Det er høy klasse dette her Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 okei.. da så.. kjedelig å må følge kampen over nettet istedet for å se den.. men men.. : ) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Offtopic er fjernet fra tråden, fifaprat kan tas i en annen tråd, eller på pm. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 To raske for reservene nå. 4-4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Scholes må vel ha den desidert beste pasningsfoten i hele verden. Det er høy klasse dette her Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Scholes må vel ha den desidert beste pasningsfoten i hele verden. Det er høy klasse dette her Såklart Ville ikke ta av, men det er vel ca sannheten Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Haha, måten kommentatoren sa Paddy Crerand på. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Utrolig morsom kamp Vi er jo helt overlegne. Scholes spiller jo helt fantastisk. Samtidig er jeg imponert over Evra! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Forventer to mål fra Ronaldo nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå