tc47 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 FAEN..... JAAAAAAA Nei......... Haha chill folks. Full kontroll. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Riktig annullert? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det er vel dette som kalles championship form. Vi slakter Fulham. Vi pisser på dem Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Are you watching Mersyside? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ja, TomHel, helt riktig. Da var det pause, og FOR en omgang av oss. Spesielt Scholes, har vel bommet på en kortpasning i hele første omgang, og det er det eneste man kan si negativt om han i hele omgangen. For en prestasjon av Ginger Maestro. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Haha, trodde Fulham var bedre til å spille fotball, men tok feil! :!: Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Riktig annullert? Ja, helt riktig. Bare så ut som det ble Berbas andre og Uniteds tredje, men reprisen viste at det var riktig dømt. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Når Berbatov svetter ser han ut som en som har mistet alt for mye blod. Men ellers fin-fin overkjøring av dere, mye grisefint spill og en Scholes on fire. Ganske moro å se på faktisk. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Are you watching Mersyside? Jepp, dere vinner mot et møkkalag. Vil du ha en diplom? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Skulle ha hatt straffe da Hangeland holdt Ronaldo igjen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Når Berbatov svetter ser han ut som en som har mistet alt for mye blod. Haha. Det er fordi han ikke har svettet før han kom til United Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen her som har vet hvilket lag som har scoret flest offside-mål? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 FY FAEN for en oppvisning :D Dette er vakkert Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Are you watching Mersyside? Jepp, dere vinner mot et møkkalag. Vil du ha en diplom? Bedre enn uavgjort slik dere ville spillt Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Are you watching Mersyside? Jepp, dere vinner mot et møkkalag. Vil du ha en diplom? Liverpool - Fulham 0-0 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Are you watching Mersyside? Jepp, dere vinner mot et møkkalag. Vil du ha en diplom? Det femte beste laget defensivt i PL. Dere hadde nok spilt 0-0. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Fulham spilte MYE bedre mot oss da. Der var han keeperen god, og forsvaret var pottetett. Nå er jo fyren verre en Robinson :b Fulham har jo vært rompe i forsvar idag Latias :b Spessielt på 2-0 målet. Helt håpløst Endret 18. februar 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Scholes kan score 10 selvmål i 2. omgang men vil allikevel få en klar 10er på børsen av meg. Hakke sett den mannen dominere så jævelig på flere år. Gerrard er ikke i nærheten av det Scholes viser nå. Langpasningene, roen, skuddene. FY FAEN. Gjør det mot Inter i CL også, og vi er garantert videre. Ellers har vi et par straffe-situasjoner jeg ikke fikk sett så enormt godt da jeg lekte meg med stakkars TomHel (som ikke får sett kampen) i FIFA. Nå vil jeg ha et par mål til i 2. omg, så kan jeg sove godt. Are you watching Merseyside, ARE YOU WATCHING MERSEYSIDE?! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Forsvaret deres har vært god, er bare angrepsspillerne våre som har dominert. Lenke til kommentar
Gjest medlem-178389 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 men hvorfor fikk Park det gule kortet?? har ikke kanalen så får ikke til å se kampen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå